[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Stoute schoenen aangetrokken: ook ik bleef op 5.16.02. Nog weinig spannends ontdekt, dus ik denk dat ik morgen ga testen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je weet dat je in de standaard calender app in landscape mode een weekview hebt nu?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De tijd in de wekker app (en andere apps), geeft alleen een 12uurs notatie aan. (wanneer je 20.00 wilt selecteren moet je dus één van de twee 08.00 kiezen, maar welke de juiste is zie je pas als je er een geselecteerd hebt)
Is dit ergens te veranderen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2011 om 18:36 ---------- Kijk anders even bij de instellingen > algemeen > datum en tijd. Staat een switch button met 24 uursklok. Misschien staat die uit? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Yep, ik heb dit probleem ook, maar je kunt het als volgt oplossen: als je een nieuwe wekker toevoegt dan kies je bijvoorbeeld de eerste 8 dan wordt een 8:00 weergegeven, kies je die andere 8 dan wordt er 20:00 weergegeven nadat je de wekker hebt toegevoegd (in het wekker-overzicht). Zo weet je dus precies welke 8 je moet hebben.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik leg mijn iPhone 's nachts altijd aan de lader en vervolgens onder mijn kussen, maar sinds iOS5 wordt mijn telefoon net een kookplaat. Is dit slecht voor mijn iPhone of kan ik hem beter 's nachts niet opladen tot de officiële release? |
|
||||
|
||||
Bij diverse Google agenda's worden afspraken 1 dag te vroeg getoond...
Genoeg gespeeld; terug naar 4.3.3? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat me ook opvalt is dat bepaalde programma's eerst perfect werken dan opeens crashed en vervolgens weer werkt zoals het hoort. Ook kan niet bij de achtergronden die standaard mee geleverd wordt. Ik wacht de verbeteringen wel af bij beta 2.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is er in iOS5 al iets gedaan met de attachments in de agenda-items? Zodat je ze vanuit de agenda kunt zien EN openen (bijv. Word / PDF documenten) ?
Kan iemand dit eens voor me testen, want dit mis ik toch wel op mijn iPad. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Leuk gespeelt met IOS 5 beta 1 maar me batterij liep te snel leeg in 3 uur tijd (in een ruimte waar geen ontvangst was) liep hij leeg tot 12 procent ?
Terug gegaan naar ios 4.3.3 en nergens meer last van jammer want dat notificatie systeem vond ik wel lekker werken, wachten op beta 2 ! Of weet iemand al een oplossing voor het batterij probleem? Mij mij werd het toestel trouwens ook vaak warm als hij gewoon in me zak zat, zomaar zonder reden ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
What I did:
After this my battery is working very fine. I have all options on. Icloud configured, bluetooth, Wi-Fi, push notifications (also weather and stock info on), push e-mail, location services and so on. Now after 10 hours I still have 84% battery left. |
|
||||
|
||||
(aangezien je eerder ook Nederlandse teksten post antwoord ik ook in die taal)
Wat heb je in die 10 uur gedaan? |
|
||||
|
||||
Regelmatig e-mails gelezen, Verschillende apps voor nieuws gebruikt, Iphoneclub app, Buienradar en nog wel meer. Maar geen games. Maar meeste tijd zal standby tijd zijn geweest. Maar toch, voor deze handeling liep de batterij ook in standby zeer snel leeg. 5% per uur ofzo.
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen batterijproblemen. Nachtje met telefoon doorgebracht op iOS5:
|
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|