[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie ook last met het bereik wat constant wegvalt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook last met het bereik wat constant wegvalt?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wel van sommige Wi-Fi netwerken maar met een reboot werkt het weer een tijdje
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat het is met muziek syncen in itunes 10.5 icm ios 5, als je muziek naar je iPhone sleept dan duurt een paar seconden voor hij het er pas op zet en niet zoals hiervoor direct begint met kopiëren
|
|
||||
|
||||
iOS5 beta 2 beschikbaar
|
|||
|
|||
Kan je dan gewoon updaten met itunes? Of weer opnieuw downen?
|
|
||||
|
||||
Neen, Je moet iTunes 10.5 beta 2 en iOS 5 beta 2 downloaden en dan een restore doen
|
|
||||
|
||||
Iemand al ervaring met de tweede beta? Verbeterde accuduur, snelheid en notificaties?
|
|
||||
|
||||
accu lijkt verbeterd, maar er lijken ook meer bugs in te zitten. Als ik nu met itunes synchroniseer is niet meer te zien dat hij bezig is met synchroniseren (op telefoon), en kan ik niet meer de instellingen of muziek app openen.
|
||||
|
||||
Met de bovenstaande problemen heb ik geen last van
|
|
||||
|
||||
zal dan wel een 3gs-only bug zijn ofzo
|
|
||||
|
||||
Hier ook geen last.
Heb wel een rotatievergrendeling zoals ik van de ipad ken, krijg het ook niet meer weg. Of kan het niet vinden. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waarom kun je iMessage wel inschakelen, maar er geen gebruik van maken? Weet iemand dit misschien ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe ziet de kwalitiet van de foto's bij jullie eruit bij de foto functie? Bij mij zien ze er heel wazig uit
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 juni 2011 om 13:22 ---------- Ook heb ik last van een raar homescreen als ik terug keer van een andere pagina, lockscreen,enz. Het homescreen schut dan een beetje alle richtingen in EDIT: probleem met homescreen is opgelost door de iPhone te herstarten Laatst gewijzigd door Pascal717; 25-06-11 om 14:29. |
|
|||
|
|||
Kan ik met iTunes 10.5 Beta ook gwn nog syncen met 4.3.3 ? Stel dat ik terug wel van 5.0B2 naar 4.3.3?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|