[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) er zal wel op het laatste moment een bug in zijn gevonden die te groot was om vrij te geven, en die ze niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
er zal wel op het laatste moment een bug in zijn gevonden die te groot was om vrij te geven, en die ze niet meer konden fixen.
|
|
|
||||
|
||||
Kan iemand eens kijken hoe de kwalteit is van de foto's in de foto app. Want de foto's bij mij zien er wazig uit, geblokt enzo
|
||||
|
||||
Geen probleem met de kwaliteit van de foto's hier.
|
|
|||
|
|||
Kwaliteit van de fotos is bij mij ook gewoon goed. Wel nog altijd hezelfde probleem : fotos in foute folders enz. Maar dat zal wel opgelost worden.
Btw: itunes synchronisatie via Wi-Fi is gewoon SUPER!! Nieuwe song, album, app kopen in tunes en....BOOM, word automatisch gesynchroniseerd met mn iphone4 en ipad2!! SUPER handig. nooit meer mn Idevices aan mn macs hangen voor sync. |
|
||||
|
||||
Probleem met de kwalteit van de foto's is opgelost. Heel wat problemen gehad om mijn foto's te kunnen verwijderen van de iPhone. Volgens iTunes waren ze verwijderd, maar dat was niet. Maar nu is alles weer in orde.
|
|
|||
|
|||
Is het iemand al gelukt om via Wi-Fi je iPhone te laten syncen met iOS 5b2 en iTunes 10.5b2?
|
|
||||
|
||||
op windows niet, mac wel
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb problemen met de iTunes beta onder Windows 7 64. iTunes loopt steeds vast en/of is supertraag. Heb meerdere keren via Taakbeheer iTunes moeten uitschakelen voordat ik een volledige sync voor elkaar had.
|
||||
|
||||
Mijn problemen op de telefoon zijn opgelost na een extra herstart. Met de nieuwe beta van itunes heb ik minder problemen dan met de vorige.
|
|
|||
|
|||
Ik kan niet meer met itunes syncen. En via Wi-Fi krijg ik ook niet voor elkaar. Heb itunes 10.5b.
|
|
||||
|
||||
welke beta heb je op telefoon (1 of 2) en welke itunes. beta 1 op iphone kan niet synchroniseren met itunes beta 2, en andersom heb ik gehoord.
|
|
|||
|
|||
Beta 2 op iphone en Itunes 10.5b27. en nu?
|
|
|||
|
|||
Check ook eens de gewone Mac updates. Er is er eentje die je Mac klaarmaakt voor lion straks maar zonder deze update is het sync via Wi-Fi ook niet beschikbaar in iTunes.
Ofwel was dit toeval en moest ik eerst de Mac herstarten maar dat betwijfel ik. |
|
|||
|
|||
Voor de Mac heb ik 10.6.8 en hij geeft aan dat er geen update is. ik kan het niet aanvinken in Itunes terwijl ik een filmpje hen gezien waar dit wel kon.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 juni 2011 om 21:37 ---------- Heb nieuwe itunes erop gezet en lukt het. |
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn beta 2 er niet op icm met 10.5 beta 2 krijg steeds een foutmelding.
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat dacht je er van om die foutmelding dan eens door te geven, misschien dat we dan een logisch antwoord voor je hebben |
|
||||
|
||||
Itunes vindt de ipad hier niet tbv Wi-Fi synch, iphone werkt perfect.
iPhone stond hier vanmorgen uit met een lege accu, leegloop lijkt nog niet opgelost dus. Hoewel het op het eerste gezicht goed leek. |
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|