[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand deze boodschap al een keer gezien?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Unsecured Call : The cellular network you are using is not encrypted
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb met de batterij geen problemen. Sms veel en bel zo'n 30min per dag en op iOS 5 beta gaat de batterij toch zeker 4 dagen mee. En hij staat dag en nacht aan
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Reactie
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juni 2011 om 19:26 ---------- Woow ga je mail lezen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie ook: http://images.apple.com/ios/ios5/images/calendar.jpg |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) restoren naar 4.3.3 (als je nu op een batterij slurpende 5.0 zit) 2) als hij klaar is met 4.3.3 terug te zetten kiezen voor "nieuwe telefoon" 3) upgraden naar 5.0 en ook kiezen voor "nieuwe telefoon" 4) back-up terugzetten van 5.0 die ik gemaakt hebt voordat ik stap 1 deed? Of hoe heb ik het hier? |
|
|||
|
|||
Mijn ervaringen m.b.t het testen van iOS5
Goedemiddag allen,
Het leek me leuk mijn ervaringen te delen die ik tot nu toe heb met het testen van iOS5. Het installeren van de software leek langzamer te gaan dan ander firmware versies. Eenmaal geïnstalleerd kreeg ik het nieuwe menu van de setup die op dit moment nog erg traag is, maar wel de belangrijkste dingen makkelijk en overzichtelijk met je doorneemt. Ik had me backup terug gezet en mekte gelijk dat me contacten niet mee waren gegaan. Opnieuw restoren en whollaa contacten waren daar. Ik had ook meteen de iOS5 jailbreak erop gezet alleen daar was me iPhone niet blij mee. Kreeg het toestel niet meer uit safe modus ondanks dat ik alles had verwijderd. Cydia verwijderen werkte ook niet. Zit nu op heden nog steeds op safe mode. Opvallend gezien is het netwerk snellen vooral met bijvoorbeeld whatsapp die nu sneller een verbinding tot stand weet te brengen. Het iOS5 is niet bepaald buggy maar wel traag en duidelijk in beta fase. Ik raad het nog niemand aan op dit moment om moeite te doen om de beta in handen te krijgen. Twitter integratie is awesome en werkt flawless. Gr. Leroy |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wacht lekker tot het helemaal klaar is, ik ben al erg blij met de extra toegevoegde functies sinds 4.3 (printen, ook al gebruik ik het nooit en draadloos muziek streamen) Ik ga zometeen op vakantie en wil graag 2 weken een stabiel en vlot (niet dat mijn iPhone echt meer vlot is....) apparaat kunnen gebruiken. En geen geklooi |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beta 1 verloopt op 4 augustus
Laatst gewijzigd door Pascal717; 17-06-11 om 01:37. |
|
|||
|
|||
Wat mij trouwens opvalt is dat muziek die ik op mijn iPhone zet niet altijd af te spelen is, en soms komt het ook voor dat een nummer niet synchroniseert.
Je moet soms 3 á 4 keer dezelfde nummer synchroniseren. Van de 260 nummer die op mijn iPhone staan werken er maar 4!!, vanavond meer weer eens opnieuw synchroniseren.
|
|||
|
|||
Denk eerder dat het een bug is dat deze melding komt, ik heb hem ook al gezien op de tel.
Maar kan me niet zo voorstellen dat we afgeluisterd worden |
|
|||
|
|||
Hier geen noemenswaardig grote problemen met iOS 5 beta, geen problemen met notificaties die niet worden weergegeven of batterij die sneller leeg gaat. Werkt gewoon super, enige probleem die ik heb is hier al beschreven. De toetsenbord slaat soms een letter over, wat irritant is als je snel wat wilt tikken.
Heb de melding Unsecure call ook al 1 keertje gehad, volgens mij is dit gewoon een bugje. Wat me wel opvalt is dat je bij het bellen voortaan geen melding doorschakelen actief krijgt, wat een verademing |
|
|||
|
|||
wel jammer dat ik je bij de twitter intergratie standaard gebruikt maakt van de foto dienst van twitter zelf. wil graag al me twitter fotos bij elkaar en daarom gebruik ik liever mobypicture zodat mijn facebook vrienden ook van de fotos kunnen genieten
|
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|