[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iOS 5 beta ook geprobeerd, ziet er super uit. Ik had wel last van die gigantische battery drain. Na ongeveer uurtje of 12 - 14 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 5 beta ook geprobeerd, ziet er super uit. Ik had wel last van die gigantische battery drain. Na ongeveer uurtje of 12 - 14 van 100% naar 5%. Nu maar weer terug gezet naar 4.3.3 (dat ging prima).
Notification center ziet er goed uit, hoop dat er leuke widgets voor komen. Ook op homescreen ziet het er netjes uit. Wat me wel opviel, is dat GMail geen contacten meer synct in iOS 5 . Nu kan je GMail als Exchange toevoegen, maar die had volgens mij ook weer wat bugjes. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Punt 39. was er toch ook al eerder?
Je kan nu trouwens bij Instellingen->Algemeen->Gebruik ook zien hoeveel ruimte elke App in beslag neemt.
|
|||
|
|||
Iemand toevallig ook het probleem dat gelezen emailberichten automatisch verwijderd worden? Zelfs als ik via m'n laptop naar m'n hotmail ga zijn m'n oude bewaarde emailtjes gewist.
|
|
||||
|
||||
Er gaan op dit moment geruchten rond dat beta 2 vandaag uit komt?
iOS Beta 1- June 6th. iOS Beta 2- June 20th. iOS Beta 3- July 4th. iOS Beta 4- July 18th. iOS Beta 5- August 1st. dit zijn de data volgens sommige sites dus neem aan dat we vanavond iets moeten merken? |
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook over gelezen, elke 2 weken een nieuwe beta. Ik hoop dat het vanavond komt inderdaad !
|
||||
|
||||
Zet ik hem vanmiddag net terug naar 433
|
|
||||
|
||||
Haha, maar het is niet zeker he. Misschien wel morgen of helemaal niet deze week.. ik heb geen idee
|
|
||||
|
||||
ach we zitten gewoon twitter open dan komt er vanzelf wel een bericht binnen haha
Overigens viel me op dat Game center niet meer werkt of ligt het aan mij? edit: het werkt weer ineens? het zal wel Laatst gewijzigd door haagsegoof; 20-06-11 om 22:22. |
|
||||
|
||||
Wordt tijd voor een nieuwe beta. Begin steeds meer mankementen te merken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha, van die dingen heb k juist weer geen last. Ik heb meer last van dubbele push notificaties (met dubbel geluid), geluid dat vanzelf heel zacht gaat, crashende apps, langzaam, batterij snel leeg etc.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
De geruchten waren dus niet de waarheid, we zullen zien wanneer beta 2 uitkomt.
|
|||
|
|||
Vandaag de eerste grote faal binnen iOS 5 ondervonden: Al mijn apps (zowel die van Apple zelf als de 3rd party) werden maar op 1/4e van het scherm vertoond. Kon ik NERGENS fixen dus ging ik maar voor een restore...
En dat valt toch vies tegen tot nu toe. Ik krijg eerst de melding dat m'n device "not eligble is" for the requested build... Prima, dan maar via Xcode terug naar de beta... Zelfs DAT niet. Net een restore gedaan naar 4.3.3 maar m'n iPhone blijft in recovery mode hangen met een error (1). Vanuit daar maar weer naar iOS 5... tot op heden nog steeds geen resultaat. Xcode ziet de iPhone ook niet meer dus ik ga er op dit moment even vanuit dat hij bricked is. UPDATE Eindelijk succes (23:10)... De gs.apple.com servers excluderen in de hosts file did the trick. Nu weer aan t restoren... http://twitpic.com/5ew57t Laatst gewijzigd door Jeffmeister; 22-06-11 om 00:11. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook IOS 5 beta op mn iPhone 4 en los van een aantal kleine bugs heb ik geen problemen, ook nog nooit meegemaakt dat apps maar op 1/4 van het scherm vertoond worden. Miss heb je een corupte versie van ios 5 beta getroffen
|
|
||||
|
||||
Dat is dus zekerweten onmogelijk
|
|
||||
|
||||
Had ik ook, alleen pas nadat ik dingen uit cydia had geinstalled die nog niet werken in IOS5.
Zonder JB nog niet gezien ( 1/4e schermen ) |
|
|||
|
|||
Daarom. Uit de crash logs blijkt ook wel dat het gewoon een Springboard probleem was en dat er verder niet echt veel over te zeggen valt... laat staan vinden...
De enige die ik hierover vond had te maken met een jailbreak.. iPhone 4 apps only 1/4 screen In ieder geval; alles werkt weer top. |
|
|||
|
|||
Zit me net te bedenken, heb op me ipad 2 en iphone 4 allebei ios 5 staan, maar op me ipad heb ik logging naar apple uit staan en op me iphone heb ik hem aangezet, me iphone slurpt batterij maar me ipad daarintegen, die lijkt nog langer mee te gaan. Zou dat iets met de batterij te maken kunnen hebben? Dat de logging meer batt vraagt en je tel trager maakt!
Hoe hebben jullie dat staan? Laatst gewijzigd door masgreece; 23-06-11 om 23:27. Reden: Vraag toegevoegd. |
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|