[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rubenn1992 ik heb f een probleempje met ios5 beta 2,, ik heb verder geen reservekopie terug gezet, maar ik kan alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gewoon inloggen op je Nederlandse iTunes account. De app zegt dan dat je account alleen geldig is in de NL Store, en als je dan op OK drukt switched die automatisch.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Misschien handig om te vertellen hoe je dit gefixed hebt. Oplossing is om een gratis programma te downloaden vanuit de store. Deze detecteert dan dat je een nederlands account hebt en zet je door naar de Nederlandse store.
|
|
|||
|
|||
Dan nog even iets:
In iOS5 is het Emoji keyboard standaard (wisten we al) maar nu heb ik het volgende probleem: Toen ik nog op 4.3.3 zat kon mijn vriendin die een Blackberry heeft wel gewoon de smileys zien van emoji en nu ik op iOS5 zit worden dit bij haar vierkantjes.. Ik heb al geprobeerd om dat emoji keyboard alsnog te downloaden maar ook dat werkt niet. Iemand een oplossing behalve downgraden? |
|
|||
|
|||
Icloud kan geen backup meer maken
Vanmorgen heb ik geprobeerd om via icloud een reserve kopie te maken. Dit lukte vorige week wel maar lijkt nu niet meer te werken. De melding ( reservekopie maken mislukt probeer het later nog eens) komt tevoorschijn. Hebben meer mensen hier last van sinds vanmorgen of zal het toch een instelling zijn. Heb trouwens wel als laatste met itunes 10.5 beta 2 gesynchroniseerd. Misschien heeft dit ermee temaken ?
|
|
||||
|
||||
Accu blijft snel leeg gaan in iOS5 beta 2...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Merk daarnaast sowieso weinig veranderingen. Ook bij het terugzetten van een backup (dus alle bestanden/gegevens behalve firmware) synct iTunes mijn apps niet mee. Daarbij valt mijn laptop uit bij het terugzetten van een backup via iTunes. Dit probleem ondervind ik pas sinds het gebruik van iTunes 10.5 beta 2.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook de beta's geinstalleerd op mijn iPad en iPhone !
Maar ik zit met mijn iPad met het volgende probleem : Hoe verwijder je afspeellijsten uit de muziek app ? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar ... volgens de lijst met nieuwe functies kan je er overheen sliden maar dat werkt alleen op de iPhone. Ik kan me hier heel erg aan storen dus hoop dat iemand het weet ! |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe je foto's uit je fotostream collectie kan verwijderen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuwe schijf in mijn pc gekregen (c mijn oude schijf is nu (f nu heb ik itunes opnieuw geinstalleerd maar ik kan geen apps e.d. terugvinden in mijn itunes. hoe kan ik dit oplossen? kan ik usb aansluiting doorverwijzen naar f: ??
reactie graag naar: flatsy@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Is het iemand al opgevallen dat wanneer je je telefoon volledig wist via instellingen, dat je nu gewoon direct weer aan de slag kan met een schoon besturingssyteem. In ios4 moest je daarvoor eerst aan itunes koppelen en het besturingssysteem opnieuw installeren.
|
||||
|
||||
Nog meer mensen last van dat de gesyncte boeken niet tevoorschijn komen ( ibook beta3 iPad)
|
|
||||
|
||||
Iemand al betere ervaringen met de batterij op beta 3?
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet het volgende probleem zich voor: ik heb ios 5 beta 3 erop gezet samen met Itunes 10.5 beta 3 en nu krijg ik mijn muziek niet op mijn Iphone.
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee of Wi-Fi sync al werkt met beta 3 want bij mij werkt deze niet op Windows
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat je nu in Beta 3 de icons van je homescreen overal kunt plaatsen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gisteren Beta 3 geïnstalleerd, alles werkt verder prima, alleen als ik iCloud aanzet krijg ik de melding dat deze geen reservekopie kan maken omdat er gegevens worden teruggezet op de iPhone.
Iemand een idee? |
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|