[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) jup, dat is mij ook opgevallen, maar aangezien het de eerste beta is kan ik het wel hebben maar wel vervelend af en toe...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jup, dat is mij ook opgevallen, maar aangezien het de eerste beta is kan ik het wel hebben maar wel vervelend af en toe
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Klopt wel ja. Vind het evengoed wel apart dat zoiets gebeurd als dit niet het geval was bij vorige ios'en
|
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad ook last van het toetsenbord, hij pakt dan een letter er naast terwijl ik toch echt op de juiste druk. Soms had ik hier ook last van in de vorige versie van iOS. iOS 4.3.3.
|
||||
|
||||
Ik heb sowieso last dat hij de touches niet lekker registreerd. Of heel traag of gewoon niet. Dan doe ik het nog een keer en werkt het wel gewoon goed.
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje, een tijd terug had ik een app op mijn iphone gezet waarmee je contacten met foto op je springboard kunt zetten. Nou heb ik die app er een tijdje terug afgehaald maar nu blijven die iconen op mijn springboard staan. Ik heb ze geprobeert te verwijderen via wiebelen en dan kruisje maar als ik dan mijn springboard respring staan ze er weer. De naam van die app weet ik ook niet meer, weet iemand hier een oplossing voor?
Gr Ron |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple to Release iOS 5 Beta 2 Fix Keyboard and Series Bugs |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Iemand die interesse heeft om iMessage uit te proberen?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Batterijduur ook redelijk slecht. Gelukkig dat dit soort problemen nu verschijnen, zodat ze in de final versie hopelijk verdwenen zijn |
|
|||
|
|||
bij mij werkt Wi-Fi sync wel gewoon al heb ik wel dat als die synct dat rondje met die twee pijltjes die ronddraaien voor eeuwig doorgaan tot ik reboot. iemand anders ook last van?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Werkt bij iemand de iCloud backup al? En het syncen met twitter contacten?
|
|
||||
|
||||
icloud backup moet je zelf instellen, daarna werkt het perfect
|
|
||||
|
||||
Ik naast het het snel leeglopen heb ik ook last dat me Wi-Fi vaak niet kan vinden ik thuis heb er heen last van maar bij andere mensen wel?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij heeft hij zonder problemen een backup naar icloud gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Echt niemand die last heeft met sms berichten in iOS 5? Eerst zij ik dat hij niet wou verzenden na dat ik naar iemand Gé imessagd had. Maar nu merk ik ook op dat ik berichten niet of veel later maar pas krijg. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? Is echt inorm vervelend.
Grts |
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|