[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Elidb Echt niemand die last heeft met sms berichten in iOS 5? Eerst zij ik dat hij niet wou verzenden na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb inderdaad ook constant mijn Wi-Fi opnieuw moeten instellen. Ik wordt steeds van het netwerk gegooid volgens mij.
Daarnaast ben ik een heleboel mail kwijt. Heb een gmail account en alle mail is tot een maand terug gedownload. Iemand tips om ook de rest te downloaden? |
|
||||
|
||||
Sinds je in iOS 5 een bericht kunt markeren als 'gelezen'/'ongelezen' vroeg ik mij af of je ook alle berichten in één keer kon selecteren. Erg vervelend bij het opnieuw ophalen van het postvak IN élke keer alles aanklikken. Vooral aangezien er in mijn hotmail redelijk wat mailtjes staan.
Offtopic: Is er ook een manier om youtube filmpjes op de achtergrond te laten spelen? En dan bedoel ik niet elke keer weer dubbelklik-play (multitask menu) om verder te spelen op achtergrond, maar gewoon een optie dat youtube blijft doorspelen, hoe dan ook. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Krijgt iedereen een foutmelding wanneer hij op software updates controleert?
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juni 2011 om 10:34 ---------- Citaat:
Opnieuw opstarten. Dan kan iTunes er afhalen via sofware (gegevens blijven staan) Opnieuw opstarten iTunes beta installeren Vergeet niet je gebruikersaccounts weer aan te zetten (belangrijke beveiliging in Vista) |
|
||||
|
||||
Ja heb ik ook. Ben benieuwd of beta2 via de software update gaat of viaf iTunes. Hoop dt deze beta2 snel uit komt met wat mooie fixes . Weet iemand de release date of is deze nog niet beschikbaar?
|
||||
|
||||
Bij voorgaande firmwares werd er iedere 2 weken een nieuwe beta gelanceerd dacht ik. Misschien dat ze beta 2 eerder uitgeven met de auto-updates gefixed, zodat ze verder alles via de auto-update kunnen verspreiden.
|
|
||||
|
||||
Hmm oke. Ik denk ook dat Beta2 inderdaad eerder zal komen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb net even de ledflits-functie geprobeerd. Hij flitst als er een binnenkomend gesprek is, maar als ik niet opneem en de oproep wordt door de ander afgebroken, dan blijft de led branden. Ik moest de iPhone opnieuw starten om de led uit te krijgen. Bugje kennelijk
|
|||
|
|||
Deze morgen iOS 5 geinstelleerd (mijn UDID is geregistreerd). Werkt goed (niet perfect), maar is bruikbaar voor alledaags gebruik.
Weet iemand wanneer deze beta expired? Het probleem is dat ik de eerste 2 weken van juli op reis ben, en ik wil niet dat mijn iPhone in deze 2 weken onbruikbaar wordt. |
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb net even geprobeerd om me IPod te updaten naar ios5. maar hij geeft deze error: the ipod "IPod van Jos" could not be restored. this device isn't eligible for the requested build. ik heb de juiste firmware en de juiste itunes (10.5) iemand tips? Edit; probleem opgelost. doordat ik mn ipod ooit heb gejailbreakt heb. en ook mn shsh's heb opgeslagen moest ik iets uitvinken in tinyumbrella. Laatst gewijzigd door joshoogerwerf96; 11-06-11 om 21:16. Reden: oplossing toegevoegd |
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze beta is namelijk alleen beschikbaar voor iOS developers. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist iOS 5 werkend weten te installeren. Alleen nu zit ik met het probleem dat ik niet meer kan herstellen naar mijn vorige software (iOS 4.3.3), wat ik nogal balen vind. Sowieso vind ik het al een ramp dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet invullen, terwijl ik die niet zo weet.
Hoe kan ik hem dus weer 'resetten' (dus dat alles gelijk weer geïnstalleerd wordt) en dat ik 4.3.3 weer kan gebruiken? Behalve door het systeem compleet te resetten (want dat moest ik dus doen bij het installeren van iOS 5. @Hierboven: Ik heb geen Developer Account, en toch beschik ik over iOS 5. |
|
||||
|
||||
Zojuist is mijn iPhone4 uitgevallen, gewoon plotseling terwijl ik nog 66% batterij had. Meer mensen die hier last van hebben gehad?
|
|
|||
|
|||
hi,
hoe krijg ik mn iCloud mail gekoppeld aan outlook? had gelezen dat ik bij inkomende mail 'p02-imap.mail.me.com' moest toevoegen ipv 'mail.me.com'. Op mac doet ie het wel.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand evaring in huidige versie van Navigon benelux op ios 5 moet zo de weg op en wil niet dat ik straks de weg kwijt ben als de app vast loopt steeds of iets
|
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|