[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Gisteren Beta 3 geïnstalleerd, alles werkt verder prima, alleen als ik iCloud aanzet krijg ik de melding dat deze geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opgelost, even alle gegevens van iCloud verwijderen en opnieuw aanmelden, dan is 't weer helemaal in orde.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bij mij gaat de eerste 10 % heel rap weg in nog geen 5 min. maar daarna is het een hele verbetering bij mij ik doe bijna een hele dag(8.uur - 18uur) met een verlies van 25%+die 10 in de eerste 5 min. ik vind dit dus wel een hele verbetering
|
|
||||
|
||||
Ik krijg geen pop mail accounts meer toegevoegd. Hij geeft direct aan dat er een timeout is opgetreden.
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe je moet kan downgrade naar 4.3.3 van beta 3?
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee waarom de hotspot niet meer werkt met Proximus sinds de iOS 5 bèta's
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem op mn IPAD dat na jailbreak op IOS 5 beta 3 safari niet meer werkt en ook Cydia niet op start.
Verschillende manieren (redsnow & snowbreeze) geprobeert en allebei zelfde probleem. -edit- komt dus omdat tethered boot nodig is met deze jailbreak Laatst gewijzigd door him; 14-07-11 om 12:51. |
|
||||
|
||||
Met de laatste itunes beta lukt een sync met een 433 apparaat hier niet meer, dus wees gewaarschuwd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik gebruik mijn Iphone een maand of drie en loop tegen wat praktische vragen aan waar ik niet uitkom: 1. Is er een manier om de lopende applicaties met 1 knop af te sluiten i.p.v. alles stuk voor stuk? 2. Is er een (gratis) manier om de Exchangetaken te synchen? Ik mis dat ernorm en ga geen aparte takenapp installeren. 3. Is er een manier om bijlagen bij een e-mail te voegen (foto, bestand)? |
|
||||
|
||||
Citaat:
1) ja, met een jailbreak 2) geen idee 3) ja, met een jailbreak |
|
|||
|
|||
Ik heb in safari vaak blanco pagina's. Ook zie ik bijvoorbeeld in Google geen tekst verschijnen als ik wat in toets. Meer mensen dit met beta 3?
Hij geeft nu zelfs soms maar halve pagina's weer! Herladen werkt ook niet! Laatst gewijzigd door DaveD30; 16-07-11 om 15:53. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb al gezocht in berichten e.d. maar kan het niet vinden (ook niet zoekfunctie).
Momenteel heb ik een laptop die op Windows draait (jaja, ik hoef geen reacties waarom en wat er slecht aan is e.d. Ik ben er namelijk zelf tevreden mee) Maar: in september (oktober, wie weet wanneer de iPhone5 uitkomt) ga ik sowieso de nieuwe iPhone halen. Mijn huidige laptop is aan vervanging toe en aangezien ik nu toch al zo'n beetje alles van Apple heb en het Mac OS me ook prima lijkt wil ik overstappen op een Macbook Pro 13". Nu is met iCloud straks alles te synchroniseren, dit is een van de punten waarom ik dan ook voor een Macbook wil gaan (buiten design natuurlijk). Is er bekend (dit kan ik dus niet vinden) of je je 'Adresboek' en 'iCal' OOK kunt synchroniseren met iPhone en Macbook? Lijkt me namelijk wel erg handig als ik op m'n iPhone een afspraak erin zet, hij synchroniseert met m'n Macbook. Nogmaals, ik heb al gezocht. Sorry als het toch ergens staat..maar ik wil het graag weten. Dit zou me namelijk erg helpen met mijn keuze om wel of niet een Macbook Pro aan te schaffen. |
|
|||
|
|||
Dat is met MobileMe nu al allemaal mogelijk en in de toekomst ook met iCloud.
http://www.apple.com/icloud/features...ndar-mail.html |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Of je gebruikt de Google diensten; die synchroniseren "zelfs" met PC's...
|
|||
|
|||
Het valt me (per ongeluk) ineens op dat wanneer er een bericht op je lockscreen staat en je drukt op het logo (het app logo zo te zeggen) links van de tekst dat je dit logo naar rechts kan "sliden" om de app te openen en het betreffende bericht gelijk te lezen.
Da's reuze handig, hoe je 'm niet eerst te ontgrendelen om dan via het notification center het te gaan lezen. Is dit nieuw in beta 3 of loop ik gewoon gigantisch achter de feiten aan? |
|
|||
|
|||
Je loopt idd achter de feiten. Was al vanaf beta1 maar terecht wel een heel goede feature!
|
|
||||
|
||||
heeft iemand al evaring met beta 4 en het batterij probleem? als ik met beta 3 mijn navigatie gebruikte liep me telefoon als een gek leeg ?
|
|
||||
|
||||
Vandaag gans opgeladen en op 1u tijd van 100% naar 90%. Maar dat zal wel liggen omdat ik in een gebied was met slechte ontvangst.
|
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|