[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Itunes vindt de ipad hier niet tbv Wi-Fi synch, iphone werkt perfect. iPhone stond hier vanmorgen uit met een lege ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen last van ongeveer 8 % drop sinds gisteravond. Bij werkt twitter niet meer.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ipad blijft na een handmatige icloud backup hier ook al zeker een uur hangen op " nog 1 minuut resterend", accu wordt dan leeggeslurpt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja, zo kan ik het ook wel
|
|
|||
|
|||
Een of andere 1060 fout waardoor de iphone in recovery schiet en ik volledig opnieuw moet installeren.. Probeer nu een andere beta 2 download
EDIT 1604 fout iPhone could not be restored. iemand een id? Want hij doet Beta 1 wel gewoon... En heb 10.5 beta 2 er ook op staan.... ??
Ik reageer niet meer op mailtjes/priveberichten, vragen in de betreffende topics Laatst gewijzigd door Rene1979; 26-06-11 om 16:21. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En je hebt al een restore geprobeerd terwijl de iPhone in DFU mode stond? |
|
|||
|
|||
Ja en nu had ik beta 1 maar kreeg ik wel een geanimeerde apple logo maar nu wiegert hij te synce...
|
|
|||
|
|||
Die nieuwe zwarte notificaties zien er prachtig uit in beta 2 <3
Ook handig in beta 2: volgende calendar events in je Notification Center <3 |
|
||||
|
||||
Weet je dat zeker? Hier is dit namelijk niet. Ik krijg alleen een eventuele melding die ik in agenda heb ingesteld in notificatiecenter te zien.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier de eerste drie events staan, en zijn er allemaal zonder reminder. Heb al gezocht hoe je't kan aan/uit zetten of hoeveel events je wil kunnen zien, zonder resultaat...
|
|
||||
|
||||
Moet nog steeds jailbreaken om agenda fatsoenlijk in lockscreen te zien ( helaas werkt lockinfo nog niet onder IOS5), mis een beetje de toegevoegde waarde van het notificatiecenter. Gemiste kans van apple.
|
|
|||
|
|||
Ik bedenk met net wel dat ik ook OS X Lion DP4 heb draaien, misschien heeft het ook iets te maken met de nieuwste versie van iCal die daar te vinden is?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand anders hier ook dat "mail, contacts, calendars" in de settings niet is aan te passen sinds beta 1?
Zie plaatje hieronder: http://imageshack.us/photo/my-images/402/img0008n.png En sinds beta 2 is iCloud ook niet meer toegankelijk, terwijl ik wel via iCloud mijn backup heb teruggezet na het updaten. Zie ook het plaatje hieronder: http://imageshack.us/photo/my-images/39/img0007u.png |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is geen lockscreen vervanger |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In iOS5 Beta 1 werkte de Notifications van Email bij mij prima.. Maar in Beta 2 krijg ik ze niet meer.. Wanneer ik hoor dat ik een nieuw mailtje binnen heb krijg ik geen notification (zowel lockscreen als notification centre).
En ja, uiteraard staat alles wel aangevinkt in de instellingen bij berichtgeving.. |
|
|||
|
|||
Ik heb voorheen beta 1 gehad en toch terug gegaan naar 4.3.3 door batterij problemen. Zal ik naar beta 2 gaan? Of is het de moeite niet waard?
|
|
|||
|
|||
Beta 2 is zeker weten een stuk beter dan Beta 1.
Alles doet het prima bij mij. Geen dubbele notificatie geluiden en het is een stuk sneller. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu weer terug naar 4.3.3 omdat een aantal apps die ik veel gebruik niet goed werkten op iOS 5. |
|
|||
|
|||
ik heb f een probleempje met ios5 beta 2,,
ik heb verder geen reservekopie terug gezet, maar ik kan alleen apps downloaden vanaf de US app store. Hoe krijg ik de appstore gewoon weer op Nederlands te staan? edit: is al gefixt Laatst gewijzigd door Rubenn1992; 30-06-11 om 13:47. |
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|