[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat een beetje te googlen en het kan er ook mee te maken hebben dat ik de hele ochtend om een enorm warme ruimte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik zat een beetje te googlen en het kan er ook mee te maken hebben dat ik de hele ochtend om een enorm warme ruimte heb gewerkt in de kelder waar geen bereik is? Neem de proef op de som morgen en ga proberen met een schone restore.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Iphone rebooten loste het voor mij op.
|
|
||||
|
||||
Stel dat je nu de beta versie op
Je iPhone 4 zet, levert dat straks geen problemen op als de officiële versie er overheen moet? |
|
||||
|
||||
neen, geen ekel probleem
|
|
||||
|
||||
Dan ga ik er nu serieus een nachtje over slapen of ik het erop zet.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je hebt gelijk, ik had na een tijdje internet uitgezet.
Ik wist dat internet veel batterij kost, maar 4 keer zoveel, terwijl ik ook nog een deel van de tijd internet actief had?
|
||||
|
||||
Maar bevalt de jailbreak op iOS5?
werken de meeste dingen nog, zoals tetherme? want dat is bijna de enige reden dat ik mijn iPhone jailbreak. |
|
||||
|
||||
Ik heb niet echt zitten proberen welke applicaties werken, aangezien ik geen zin heb in een restore Ik ben momenteel aan het uitzoeken of je misschien de widgets op lockscreen kan toevoegen.
|
|
||||
|
||||
Heb je nog geen een Cydia applicatie geïnstalleerd?
Maar hoe zit het met de batterijduur na een jailbreak? Gaat die snel omlaag, of niet? |
|
||||
|
||||
Zolang je geen applicaties installeert die zich integreren in besturingsysteem, verandert er niks kwa batterij. Ik heb overigens wel iets via cydia geinstalleerd. openssh en die custom widget
|
|
|||
|
|||
Ik had een vraagje met betrekking tot het streamen van video's. Video's die ik laat afspelen van bijv. youtube lopen vaak om de havenklap vast. Zelfs thuis op mijn Wi-Fi kanaal doet hij het vaak niet. Is er een manier om het streamen van video's op je iphone te verbeteren?
Alvast bedankt! Lars |
|
|||
|
|||
ik ga weer terug van ipad 5.0b1 jailbreak naar 4.3.3 jailbreak.
Leuk om er even mee te spelen, batterylife is ook goed (merk nauwelijks verschil) echter is alles nog niet 100% stabiel. Safari crashed op sommige websites. Daarbij zijn er ook nog te weinig jailbreak tools compatable. Wellicht proberen we het met beta 2 nog een keer. Voor diegene die zitten te twijfelen, ik zou zeggen doe het niet. Het is leuk om mee te spelen en even op te scheppen maar na 2 dagen wil je weer terug |
|
|||
|
|||
Citaat:
22:30 begonnen met de eerste stap. Hopelijk gaat mijn batterij nu langer mee en reageren de apps nu ook wat rapper. Vond het namelijk nogal traag... 23:00 en ik ben klaar. Stap 3 heb ik niet gedaan omdat ik dat niet snapte... Bovendien kon ik ook geen recente back-up vinden. Mijn fout waarschijnlijk. Nu testen Laatst gewijzigd door Stingray1970; 15-06-11 om 00:02. |
|
||||
|
||||
Nadat ik van iOS 5.0 ben teruggegaan naar 4.3.3 (ik heb maar 1 iPhone) en een kale installatie heb gedaan (dus geen oude backup teruggezet) loopt mijn batterij nog veel sneller leeg dan voorheen...
Meer mensen met deze ervaring? Tips? (mijn iPhone is volgende week 2 jaar oud; het kan natuurlijk gewoon een versleten batterij zijn)
|
||||
|
||||
Al gereboot?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe moeilijk is het om gewoon te rebooten, dan weet je het
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren dus 4.3.3 teruggezet en daarna weer iOS 5 eroverheen gezet zoals iemand hier geadviseerd had om de batterij langer mee te laten gaan (even naar boven scrollen) maar het heeft geen resultaat gehad
Gisterenavond was mijn iPhone nog iets van 43% maar vanmorgen was hij helemaal leeg. En dat terwijl ik hem 's nachts dus niet gebruik! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juni 2011 om 12:11 ---------- Citaat:
En voor dat ik commentaar krijg: Ik ga nu rebooten |
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|