[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit het iMessage gebeuren gewoon in je berichten verwerkt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zit het iMessage gebeuren gewoon in je berichten verwerkt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb dit getest door vanaf mijn iPad een berichtje naar mijn eigen email te sturen. Ik kreeg hem inderdaad op mijn iPhone binnen (allebei iOS5 BETA1).
|
|||
|
|||
Oke ook even proberen, heb het ook op mijn ipad staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn adres kunnen verifiëren voor mijn ipad, wil ik het nu voor mijn iphone doen dan pakt hij hem niet en zegt hij dat er een mail is gestuurd na het betreffende email adres, maar er komt helaas niets binnen.
Laatst gewijzigd door v1tje; 08-06-11 om 16:36. |
|
|||
|
|||
Ik kan me vergissen hoor, maar er is toch ook en iTunes 10.5 beta beschikbaar voor Windows? Hoop het wel want dan kan ik vanavond thuis nog over, anders moet ik wachten tot ik op mijn andere werkplek (met iMac) zit...
|
|
|||
|
|||
Ja er is een beta voor windows.
|
|
|||
|
|||
Na het installeren van iOS 5 merk ik ook dat mijn batterij het maar een halve dag volhoud inplaats van na een dag nog 30-40% over te houden..
Ook merk ik dat mijn telefoon vrij warm is als ik deze uit mn zak haal waar deze normaal vrij koel is. Heeft iemand ook dat zn telefoon vrij warm wordt? |
|
|||
|
|||
Mensen nog meer problemen met het registreren van je email adres voor imessage, ik krijg de verificatie mail maar niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat me ook opvalt is dat de Muziek en foto's nog niet helemaal stabiel is, maar wat wil je ook het is een beta. Voor de rest is het redelijk stabiel, toen ik iOS 4.0 beta teste was het bij mij waardeloos en ben toen teruggegaan naar 3.1.3, nu hoef ik niet eens terug.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn eerste bevindingen zijn uiterst positief iOS 5.0 is stabiel met af en toe een vastloper maar dan mag het is wel eenbeta versie.
De accu gaat bij mij wel snel leeg maar heb de berichtgeving ook aanstaan dat kost natuurlijk extra vermogen. De installatie van 5.0 is snel en toch wel wennen, moest je eerst koppelen aan iTunes nu hoeft dat niet meer en kan je ook via iCloud een reservecopie terug zetten. Wat me ook opvalt is dat de app kiosk niet in een folder geplaats kan worden en het syncen voor muziek met iTunes niet altijd goed gaat. Places in foto's is verdwenen, vond ikwel een leuke optie. Ben benieuwd wat er in beta 2 verandert, qua stabiliteit is er weinig op aan te merken en dat voor een beta. |
|
|||
|
|||
ik krijg deze error:
Wie wat hoe ik dit kan oplossen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb IOS5 op mijn iPad geinstalleerd. Ik zie alleen niets bij notifications, als ik het scherm omlaag swipe staat er alleen de tijd. Weather, aandelen, twitter etc. staan er niet bij. Kan ik dat ergens activeren of zou dat gewoon moeten werken?
|
|
|||
|
|||
Misschien een klein beetje off-topic.. Maar als ik mijn UDID registreer, kan ik dan de volgende beta's ook gewoon downloaden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weet je hoe fking duur dat iOS Developer Program is 80 euro perjaar!
|
|
|||
|
|||
80 euro per jaar is niks;]
|
|
|||
|
|||
ik wil het best wel uitgeven maar ik heb geen ideal alleen paypal:S
|
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|