Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Nee geen bumper besteld, vind die dingen spuuglelijk en echt zonde van het design.. heb gister maar eens 20 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als je jou iphone toch niet op stuur kan je hem meschien wel zelf maken je kan een hoop onderdelen los kopen op het net,en ik heb een gekeken in de iphone in dit filmpje en de speakers is een vast unit wat je er zo uit trek en zelf kan vervangen of een oude kapote iphone opkopen en je onderdeel er uit halen. Hier onder een link naar een filmpje hoe ze een iphone hellemaal uitelkaar halen en weer inelkaar zetten(kijk maar naar de speaker unit) YouTube - iPhone 4 Disassembly by TechRestore En best grapig 1 speaker en de andere een microfoon die gene heb zeker een oude nokia ofzo Greetingz Crash67 Ps. Mijn Iphone word morgen afgeleverd FINALY Het wachten is over. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel veel plezier met je nieuwe Iphone, gaat zeker lukken.. ik zit nog steeds te twijfelen om een bodyguardz eromheen te gooien (dry apply) want heb hem nu enkel in een leren hoesje... keuzes keuzes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel al de dry apply van bodyguardz eromheen gedaan super netjes ziet er helemaal niets van. Gisteren had ik een beetje haze erin maar is vandaag helemaal weg!! En hij zit ook nog in een Sena Sarach pouch en werkt perfect.... |
|
|||
|
|||
is het met dry apply ook zo dat je hem een tijd uit moet hebben zoals met die natte bende?
en waar heb je hem besteld? hier in de shop hebben ze alleen de wet toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem rechtstreeks uit de vs besteld.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Crash67; 11-09-10 om 04:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb die van mij ook eindelijk....
Hij werkt perfect buiten de Proximity Sensor.... Die functioneerd echt bagger ik druk de heletijd met bellen de microfoon uit echt irritant. Ik zag dat er veel mensen zijn met dit probleem dus ik denk dat de tel terug sturen naar PhoneShop niet veel zin heeft.... Wat denken jullie terug sturen (waar ik geen zin in heb) of wachten op een ios update.... En die van mij komt ook uit de Uk.... |
|
|||
|
|||
bij mij werkte hij al goed maar had het niet opgelost moeten zijn met 4.1?? die proximity shizzle?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
haha had 25 euries tegoed met giftcard en is nu nog 1,50 ofzo over whehe helemaal vol met apps ;-) heb nu een lache; face fighter kun je foto van een ieder maken en dat gezicht wordt dan je tegenstander en die kun je dan bont en blauw slaan wheheheh erg grappig |
|
|||
|
|||
Ik heb via de Phoneshop een mobiel abbo bij Vodafone aangevraagd met nummerbehoud (Van Telfort). Inmiddels was ik al bijna twee weken aan het wachten, dus gister maar eens gebeld met de Phoneshop, en wat blijkt, ze hebben nooit mijn aanvraag bij Vodafone ingediend. Per 6 september zijn alle voorwaarden gewijzigd en ik val dus nu ook onder de nieuwe voorwaarden, terwijl ik netjes op 2 september alles wat ze nodig hadden aangeleverd heb. Als ik ze nu bel is het enige wat ze bieden dat ik mijn aanvraag kan cancellen..... best wel een slechte service eigenlijk.
Kortom: door hun fout worden nu mijn belminuten naar boven afgerond, waardoor ik weer twee jaar heel erg op moet passen om binnen mijn bundel te blijven. Het mobiel internet is ook naar 1 GB gemaximaliseerd, maar ik denk niet dat dat een groot probleem is. Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen. Is er een andere mogelijkheid om aan de Iphone 4 icm Vodafone te komen (ik wil graag een abbo)? Die belminuten is wel heel erg balen, maar sinds Vodafone dit heeft aangepast op 6 september is er (behalve T-mobile) geen andere provider meer die per seconde afrekend, dus dat kan ik zowiezo vergeten. |
|
|||
|
|||
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild
Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010 Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: Afgehandeld en verzonden - woensdag 1 september 2010. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Verzonden ( engels met 4.0.2 ) Kaynar 16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug) Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Cynt76 19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni. L Menkhorst 20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. 1-9-2010 verstuurd, 2-9-2010 ontvangen - abonnement al ingegaan vanaf 21 juni M Menkhorst 20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. 1-9-2010 verstuurd, 2-9-2010 ontvangen - abonnement al ingegaan vanaf 21 juni r03n_d 20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: verstuurd op 01-09-2010. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 6 september afcadehoog 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud) Mandarijntje 25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 6 september geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. Jeroen1995 28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld markb 3 juli apple iphone 4 32GB zwart icm vodafone abonnement al ingegaan Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. Crash67 18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: geleverd 10-09-10 iphoneuser260989 19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd Wesselbuchers 21 juli 16 gb sim-lock vrij inmiddels geleverd FB (fakkelbrigade?) 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status:bij de koerier voor aflevering.. Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn <<< M Menkhorst aangepast. |
|
|||
|
|||
Dus .... ze zijn mijn order volgens mij vergeten : ze zouden toch met ordernr in behandeling nemen.
ik maar wachten en wachten , blijken forumleden als Tha dude en Maddog m eerder te hebben met een latere besteldatum ... op de mails reageren ze vandaag niet. Huidige status : Orderstatus Order in behandeling - woensdag 4 augustus 2010 Besteldatum vrijdag 30 juli 2010 |
|
|||
|
|||
besteldatum : 30-7-2010
afleverdatum : Niet , tot 28-9-2010 niets vernomen Mijn order is in de vergetelheid geraakt , na 2 maanden wachten is er nog niks met mijn order gebeurd. ik heb mails gestuurd maar hier werd niet op gereageerd of op gehandeld. vandaag gebeld , mijn order is niet actief , ook al staat dit in mijn orderstatus anders. ik kan nu niet meer gebruik maken van de aanbiedingen zoals ze destijds op de site stonden, dit zou mij ongeveer 200 euro meer kosten dat het abonnement van nu. Voor mijn lange wachten wilden ze een spoedbestelling aanslingeren per koerier , de extra kosten hiervan wilden ze wel voor hun rekening nemen. Ik had direct duidelijk gemaakt dat ik hier toch echt over na moet denken. Ik heb even verder gekeken zag dezelfde aanbieding bij xlvoordeel , daar betaal ik nu 130 euro minder voor de iphone dan de huidige aanbieding. Bestelling geanuleerd ( had niet gehoeven hij staat toch stil ) en bij xlvoordeel besteld. |
|
|||
|
|||
hi all.
first of all, sorry for talking in english but i'm new in the netherlands, as i am in the forum. i've just moved to the netherlands from finland. as you can imagine, i'm looking for an iphone 4. i've been trying to understand what experiences you had by taking my chance with google translate but it didn't suffice i would like to ask a couple of questions, if it is not allowed to talk in english in the forum, i would be grateful if you guys can send me a pm. first of all, i am thinking about buying the device with a vodafone contract thru phoneshop.nl but i'm a bit worried about it since T-mobile is the only contract+iphone provider in the netherlands, as far as i know. what is it about with vodafone+iphone 4? secondly, the iphone that comes with vodafone contract, is it FACTORY unlocked? or do they unlock it with a jailbreak or something? thirdly, about XL Voordeel. do they also sell FACTORY unlocked iphone4 with vodafone contracts? once again, sorry for the language & thanks in advance. regards. Mikka. |
|
|||
|
|||
kreeg vandaag mail van phoneshop , die ik 4 dagen geleden heb geanuleerd :
Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 2144** ontvangen en deze is bij Vodafone in behandeling genomen. Phoneshop heeft het druk , daarom zijn ze laat met aanpassingen zoals een annulering ( op de site staat dat dit via mail moet ). en zonder dat ze mijn annulering hebben gelezen hadden ze mijn bestelling doorgezet. Dit terwijl ik eerder telefonisch had aangegeven het niet eens te zijn met de nieuwe voorwaarden van het abbonnement, ik vind dit laatste een slechte zaak. Ik heb wel het geluk gehad dat xlvoordeel phoneshop voor was met de nummerportering en ik mijn iphone maandag ontvang. De bestelling bij vodafone door phoneshop is nu wel stopgezet. Laatst gewijzigd door korrel; 01-10-10 om 16:51. |
|
||||
|
||||
Als ze niks doen met hun prijzen denk ik dat niemand meer een iphone4 bij hun gaat bestellen ook gezien het feit dat xlvoordeel ze stukken goedkoper kan aanbieden(150euro verschil das echt veel).
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ordered 32GB iPhone4 from phoneshop on Sep,2nd, which is a saturday. With a vodafone contract. The model number of the device says that it is an unlocked one from the UK.
It is delivered on the 6th of september, so it took exactly 2 working days. I'm impressed, I must say! smooth transaction and delivery! |
|
|||
|
|||
inmiddels heef phoneshop.nl al binnen 3 weken hun levertijd aangepast voor T Mobile iPhone 4. Nu staat ie op 6-10 weken(eerst 1 week, 2-3 wkn, 3-6 wkn en nu dus 6-10 wkn).
Ik heb op 14 okt besteld en elke week verandert de verwachte levertijd naar een later tijdstip. Je moet er wat voor overhebben...om zo'n Aifoontje te bemachtigen |
|
|||
|
|||
Iphone 4 besteld via 2call.nl
Ik heb op 3 november de Iphone 4 besteld bij 2call.nl
Vandaag kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat deze waarschijnlijk niet geleverd kan worden. T-Mobile geeft 2call.nl geen bericht wanneer de Iphone 4 bij hun afgeleverd zal worden. Heeft hier nog iemand hetzelfde bericht ontvangen? Ik vind het vreemd dat andere winkels wel hun Iphone na enkele weken geleverd krijgen en 2call.nl niet. Lees op dit forum dat de meesten na 4 weken hun Iphone 4 al binnen hebben. Zo ga je toch niet met klanten om?? Of heb ik het verkeerd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|