Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan hem al bestellen bij T-Mobile nu he , ik pass. De prijzen zijn na mijn mening veel te hoog....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je kan hem al bestellen bij T-Mobile nu he , ik pass. De prijzen zijn na mijn mening veel te hoog.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
//Graag weer on-topic door gaan. "Probleem" hierboven met taalgebruik heeft zichzelf weer opgelost
|
|||
|
|||
Ik heb hem zojuist besteld. Duur grapje zeg. 450eu bijbetalen voor een 64GB - Zwart.
45eu per maand voor I150 was te verwachten (die onkosten voor de verschuiving van mobiel- naar internet-gebruik moeten ergens vandaan worden getoverd.) *Alleen heb ik het probleem dat mijn geknipte simkaart geen simkaartnummer meer heeft dus heb ik 1111111111111 ingevuld. Dadelijk om 08:00 maar eventjes over bellen. |
|
|||
|
|||
Je hebt hem besteld... maar niet in de Apple store online !
|
|
|||
|
|||
Moest er via apple store online pre order zijn... Ik denk dat je de iphone pas zal ontvangen in oktober? Als je probeert een coverter voor die nieuwe oplader te bestellen zie je nu al dat die pas leverbaar is in oktober....
|
|
|||
|
|||
8 uur geweest... Nog steeds niets.
|
|
|||
|
|||
Van de week heb ik de earpods gekocht in de apple store , binnen 3 dgn in huis.
Dus dat zegt niks. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ja, het is niet te zeggen, want het kan net zijn dat ze er 30 binnen krijgen en jij nummer 31 op de lijst bent. Of dat bijv. wat er met de witte variant van de iPhone 4 gebeurde dat de verf niet bleef zitten en de release van de witte iPhone langer duurde. |
|
|||
|
|||
in de NL Store via de website nog niets te bekennen...
|
|
|||
|
|||
lees net in de telegraaf dat het lekker gezellig was met elkaar op de vuist voor een telefoon
|
|
|||
|
|||
Dat is de telegraaf hè
Maar er is inderdaad wel wat agressie in Öberhausen, een foto van iPhoneclub: Achteraan tot agressief toe dringen en duwen. Apple medewerkers en security staan de boel met man en macht te regelen. by Paul van Dijk (pcevandijk) on Mobypicture |
|
|||
|
|||
Complete gekte bij Apple-Store Oberhausen
OBERHAUSEN - Bij de Apple-store in de Duitse stad Oberhausen zouden vrijdagochtend mensen met elkaar op de vuist zijn gegaan in afwachting van de nieuwe iPhone 5. Ook zijn er mensen flauwgevallen. Twitteraars melden dat de politie de verkoop stil gaat leggen als er geen einde komt aan het geduw en getrek in de enorme massa. |
|
|||
|
|||
Ja idd, in Duitsland hea...
Lekker triest :X |
|
|||
|
|||
op de NL online Apple Store zie ik nog niets helaas
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is 9 uur !
|
|
|||
|
|||
09:00 - nikssss
|
|
|||
|
|||
Hmz 09.01 uur....iPhone 5
Binnenkort beschikbaar Blijkbaar dus geen preorder |
|
|||
|
|||
TT______TT
|
|
|||
|
|||
Zou wel vreemd zijn toch?
In alle andere landen kon je wel pre-orders doen... |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5, vanaf hoe laat te bestellen? | wessie17070 | iPhone algemeen | 2 | 20-09-12 20:14 |
Om hoe laat ga jij Vrijdag (Poll) | Martijn Broeckie | Archief | 183 | 25-07-10 13:46 |
|
|