Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Da' s best wel ***....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Da' s best wel ***.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oké dit is frustrerend, kan je nou pre-roderen of wat?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Schijnbaar geen pre-order ?
|
|
|||
|
|||
Bellen naar Apple store...
|
|
|||
|
|||
Heb net met apple gebeld.
Je kunt pas vanaf de 28e bestellen via de site. PS: iphone5freaky, ge zijt echt ne freak. Man, man, man..... |
|
|||
|
|||
Dit is best wel.. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmmm... lijkt mij toch sterk dat hij pas volgende week te bestellen is van de site. Snap wel dat als je naar 'n apple store belt, dat hij de volgende week pas leverbaar is...
Maar het zou toch wel logisch zijn dat apple wil dat hun fans die online kopen, de iPhone de 28 op de deurmat hebben liggen. edit Zie nu dat bij t-mobile de levering ook staat op 3 tot 5 weken! Dus volgens mij heeft niemand in NL volgende week een verse iPhone 5... |
|
|||
|
|||
Ik had het niet verwacht.. de overige landen konden hem wel een week van te voren preorderen en wij niet... beetje raar.
|
|
|||
|
|||
Contact gehad, het is niet mogelijk om een pre-oder te doen...
|
|
|||
|
|||
Ook contact gehad..zelfde verhaal.pas volgende week..woon dicht bij Duitsland maar om nu in een vechtende massa terecht te komen..
|
|
||||
|
||||
Wat ik niet begrijpt is dat een bedrijf als Apple niet snapt dat ze op deze wijze hun klanten niet serieus nemen. En door deze niet transparante en willekeurige wijze van afleveren gewoon lak hebben aan alles en iedereen. Dat valt me een beetje tegen van een bedrijf als Apple.
Wees gewoon duidelijk, dan maakt mij die ene.week meer of minder echt niet uit. |
|
|||
|
|||
Lekker vaag weer , overal kan je preorderen en wij weer niet.
In NL lopen we altijd achter de feiten aan. Naja ik ga maar ff wat nuttigs doen , suc6 iedereen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of wees gewoon HEEL duidelijk dat de andere landen NIET een week van te voren kunnen preorderen. Dan weten we dat ook weer. Laatst gewijzigd door sicajess; 21-09-12 om 10:32. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Een terleurstellende dag...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zet gewoon ff je wekkertje om 23:55 en check je internet, staat hij er niet op kijk je om 07:55 uur weer. |
|
|||
|
|||
Teleurstellend inderdaad! Nu dus pas 28e bestellen en op z'n vroegst 29e binnen, ALS UPS op zaterdag bezorgd iig!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pre-order gaat hem dus niet worden. Iemand enig idee of je de iphone in duitsland ergens kunt kopen (los toestel)? Dan ga ik daar in het weekend eens langs.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5, vanaf hoe laat te bestellen? | wessie17070 | iPhone algemeen | 2 | 20-09-12 20:14 |
Om hoe laat ga jij Vrijdag (Poll) | Martijn Broeckie | Archief | 183 | 25-07-10 13:46 |
|
|