Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xynta Ben stiekem wel een beetje jaloers op de mensen die er eentje hebben gehaald in Duitsland, heb nog getwijfeld om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
had echter ook heel anders kunnen uitpakken en was net zo goed teruggekomen met helemaal niets. Ik zou het niet meer doen volgende keer.... wel leuk om meegemaakt te hebben! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ja misschien na 12:00 i.v.m. tijdverschil, zou wel balen zijn zeg .
|
|||
|
|||
Hoelaat kon je vorige keren bestellen? 8 uur 's ochtends?
|
|
||||
|
||||
Ola,
ik wil zakelijk 2 64GB bestellen maar ben wat onbekend wat de snelste manier is om ze verstuurd te krijgen.. Is het gewoon vrijdagochtend bestellen via apple.nl ??? |
|
|||
|
|||
Zou nog steeds willen weten vanaf hoe laat je kan bestellen!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ergens anders op het forum stond weer 9 uur. Je weet zeker dat het om 8 uur is?
|
|
||||
|
||||
"Kom 'm op 28 september vanaf 8 uur kopen bij de Apple Store. We helpen je bij het kiezen van het juiste abonnement en zorgen ervoor dat je direct met je toestel aan de slag kunt."
Bron: https://www.apple.com/nl/retail/iphone/ Ik realiseer me nu dat dit wel eens (alleen?) om de fysieke store zou kunnen gaan... |
|
|||
|
|||
Gaat zo te zien niet om de online store.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat er mensen zijn die dat weten, wanneer die bijvoorbeeld in soortgelijke situaties in het buitenland te bestellen was. 1 uur verschil in online bestelling, kan weleens een week schelen. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Dus wat is volgens jullie beter, of paar uur in de rij staan voor de Apple store vrijdag en misschien met een iPhone 5 weggaan of gewoon online bestellen en een week wachten? |
|
||||
|
||||
// Titel aangepast om aan te geven dat dit topic over de online store gaat
(en niet 21/9 zoals eerder gedacht, maar 28/9) |
|
|||
|
|||
Ik ga hem lekker online bestellen.
|
|
|||
|
|||
Pff... lastig. Als je voor gemak gaat en het je niet echt interesseert of je twee weken moet wachten, dan is online bestellen gemakkelijker. Ik heb op zich positieve ervaringen met bestellen via de website. Maarrr .. ze zijn niet echt snel. Ervaring van vorig jaar. Ik zat in de eerste lichting en heb uiteindelijk twee weken gewacht (inclusief dus de "pre-order week" omdat je vorig jaar een week voor de releasedatum kon bestellen). Dus besteld op 21 oktober, binnen op 4 november. Geen idee of dat dit jaar weer gaat gelden maar het is iets om rekening mee te houden.
|
|
|||
|
|||
Is er hier iemand die kan vertellen hoe laat vrijdag 28 september de iPhone 5 ONLINE in de apple store te koop is? 00.00? 08.00? 09.00?
|
|
|||
|
|||
Het wordt een grote verrassing voor ons allemaal! .. vorig jaar begon de pre-order dacht ik om 9.00. Maar toen heb ik er niet echt op gelet. Uiteindelijk heb ik om 10.40 besteld. En ik zat toen nog steeds in de eerste golf qua uitlevering. Het zal dit jaar denk ik wel ietsje drukker worden.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ja precies het is lastig, maar ik heb toch besloten om vrijdag gewoon vroeg in de rij te gaan staan, ze moeten er toch wel minimaal 1000 daar op voorraad hebben toch? |
|
|||
|
|||
Nog 5 minuten
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5, vanaf hoe laat te bestellen? | wessie17070 | iPhone algemeen | 2 | 20-09-12 20:14 |
Om hoe laat ga jij Vrijdag (Poll) | Martijn Broeckie | Archief | 183 | 25-07-10 13:46 |
|
|