Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed om te weten dat er nog anderen zijn die nu hetzelfde doen. Nog steeds niets!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goed om te weten dat er nog anderen zijn die nu hetzelfde doen. Nog steeds niets!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik ook nog niks
|
|
|||
|
|||
helaas... morgenochtend dan.
|
|
|||
|
|||
Even off-topic: net vandaag is mn iPad 2 gestolen.......
|
|
|||
|
|||
t zal wel niets worden vanavond...
|
|
|||
|
|||
Nog steeds niks! Zal wel 8.00 of 9.00 worden dan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat was het in het verleden, 8 of 9?
|
|
|||
|
|||
Ik hoop 9.00 want om 8.00 zit ik op de trein... en zoals ik zei is mijn iPad 2 vandaag gestolen, maar kan m niet vinden met Find my iPhone....
|
|
|||
|
|||
balen haha!
|
|
|||
|
|||
Vraagje; als ik morgenochtend de iPhone bestel ga ik met CC betalen, alleen zal het afleveradres afwijken van het factuuradres (ik laat 'm waarschijnlijk op mijn werk afleveren). Volgens de Apple site kunnen ze dan om aanvullende informatie vragen..waar moet ik dan aan denken? De CC is in bruikleen, dus wil graag voorbereid zijn morgenochtend
Laatst gewijzigd door sicajess; 28-09-12 om 01:49. Reden: Damn you auto-correct! |
|
|||
|
|||
Sinds 02:00 te bestellen via apple.nl
|
|
||||
|
||||
helaas 3-4 weken tot levering...
|
|||
|
|||
hij is besteld, beetje jammer dat het 3-4 weken gaat duren. Ga er niet vanuit dat dit komt door de vele mensen die op dit tijdstip nog wakker zijn en besteld hebben!
|
|
|||
|
|||
Ook net besteld... 3-4 weken zal er wel als default instaan... geduld hebben maar....
(op mijn werk moeten ze toch nog nano-sims gaan regelen dus ik kan wel even wachten...... en de 4S doet het nog prima... ) |
|
|||
|
|||
Zojuist bestel, zo te horen hebben niet veel mensen hem al bestelt. Ik hoop dat ie er volgende week is!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook besteld. Levertijd staat wel al op 3-4 weken. Kan er iemand bevestigen dat dit vanaf de start van de verkoop zo was? En ook, startte de verkoop om 7.00 of vroeger? Ik dacht, ik zal even controleren om 7.00, je weet nooit.
edit: ik zie nu dat het sinds 2.00 is. Dan kon ik toch nooit eerst zijn. Ik was niet van plan de hele nacht te wachten. |
|
|||
|
|||
Ik lees hierboven dat je hem kon bestellen om 02:00 uur. Heb hem zelf om 6 uur besteld en er staat inderdaad levertijd van een maand. Hopen dat het veranderd de komende dagen..
|
|
||||
|
||||
jammer dat het 3-4 weken is, had op ze minst verwacht dat er wel een paar direct zouden worden verzonden.
Had er graag nog 2 besteld! |
|
|||
|
|||
Vanaf 2.00 dus al bestelbaar, wat een tijdstip.
3-4 weken, hopen dat dit nog verandert anders tussentijds toch maar ergens anders bestellen en deze weer annuleren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5, vanaf hoe laat te bestellen? | wessie17070 | iPhone algemeen | 2 | 20-09-12 20:14 |
Om hoe laat ga jij Vrijdag (Poll) | Martijn Broeckie | Archief | 183 | 25-07-10 13:46 |
|
|