//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hmmm, bij mij ook alles binnen op 29/7 maar nog geen bericht ontvangen... (ik had geen mobiel telnr. opgegeven, dus SMS zal er sowieso niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 16-09-10, 20:42
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

hmmm, bij mij ook alles binnen op 29/7 maar nog geen bericht ontvangen...
(ik had geen mobiel telnr. opgegeven, dus SMS zal er sowieso niet inzitten).

Liefst heb je natuurlijk een bericht dat jouw phone uitgeleverd gaat worden, ipv een aankondiging over bericht van levertijd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 16-09-10, 21:24
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coyote63 Bekijk bericht
hmmm, bij mij ook alles binnen op 29/7 maar nog geen bericht ontvangen...
(ik had geen mobiel telnr. opgegeven, dus SMS zal er sowieso niet inzitten).

Liefst heb je natuurlijk een bericht dat jouw phone uitgeleverd gaat worden, ipv een aankondiging over bericht van levertijd
Bij mij was ook alles binnen 29/7
Ik heb ook geen mobiel nr opgegeven alleen een vast telnr.
dus heb ook geen smsje gehad maar verwacht wel een e-mail morgen.
  #683  
Oud 17-09-10, 17:02
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

en....? al een berichtje gehad?
  #684  
Oud 17-09-10, 17:04
JAB-1 JAB-1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

nope nog niks
  #685  
Oud 17-09-10, 17:26
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Ja ik heb deze e-mail ontvangen:

Geachte heer/mevrouw,

Via deze e-mail willen wij u graag weer op de hoogte stellen van de levertijd van de T-Mobile Apple iPhone 4 bij Belsimpel.nl!

Wat betreft de levertijd kunnen wij gelukkig steeds meer klanten uitleveren. Wij verwachten begin volgende week alle klanten voor de 16GB die voor eind juli definitief hebben besteld te kunnen uitleveren. Iedereen die voor eind juli een 32 GB heeft besteld, verwachten wij de week erna te kunnen hebben geleverd. We houden er rekening mee dat er nog meer leveringen komen dan verwacht, en we houden u uiteraard op de hoogte indien er iets nieuws bekend is.

Op onze website iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl vindt u in ieder geval altijd de actuele informatie over de levertijd van de iPhone 4.

Zoals eerder gemaild, ontvangt iedereen voor het lange wachten van ons een gratis leren hoesje die speciaal voor de iPhone 4 is ontwikkeld.

Tot slot, helaas is de levering van de witte versie van de Apple iPhone 4 nog steeds tot onbepaalde tijd uitgesteld in verband met problemen met het aanbrengen van de witte verf.
Wij bieden nogmaals onze excuses aan iedereen die al lange tijd op de iPhone 4 heeft moeten wachten en danken u voor uw geduld.
  #686  
Oud 17-09-10, 17:32
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

De iPhone is inmiddels binnen, wat een geweldig apparaat is dat zeg.
Echt perfect, gelijk de beschermfolie eraf gehaald en de Bodyguardz cover erop gedaan, na een dagje zie je er al bijna niks meer van, hij zit iets scheef bij mij maar is niet storend dus ik laat het mooi zitten.

Over de levering, ik kreeg een klein doosje met daarin een sim pakket van t-mobile en de iPhone zelf, het leren hoesje zat er niet bij, een brief waarin stond dat ik deze nageleverd zou krijgen ook niet.
Daarnaast was de simkaart die ze hadden meegeleverd van normaal formaat, diepe diepe zucht en toch maar weer de telefoon gepakt richting Belsimpel, waar ze eerst mijn probleem niet begrepen, omdat er ook een ander nummer op stond en ik nummerbehoud had aangevraagd. Vervolgens werd de verbinding perongeluk verbroken, en kon ik opnieuw bellen en mijn verhaal doen aan iemand anders. Ik zou naar Hengelo naar een T-Mobile shop gaan, en daar voor 10 euro een microsim aanschaffen, deze rekening heb ik vandaag opgestuurd naar Belsimpel en krijg ik binnenkort als het goed is terug. Toen ik zei dat ik nummerbehoud had aangevraagd controleerde de T-mobile medewerker dit aan de hand van het simpakket wat ik van Belsimpel had gekregen. Dit nummerbehoud was dus nog niet aangevraagd, dus ik nog een keer gebeld op het moment dat ik nog in de winkel stond in Hengelo. Volgens de BS(belsimpel) medewerker zou dit gelijk geregeld gaan worden en kon ik de microsim meenemen, en zou dit overgezet worden. Toen ben ik naar huis gegaan, en was ik een uur en 30 kilometer verder.

Ondanks alle goede bedoelingen van BS maken ze er toch een beetje een rotzooitje van, en daar maken ze geen goede reclame mee in de reviews.
Maargoed, ik geniet lekker van de iPhone en zeur nergens meer over, weer wat geleerd.
Succes voor de wachtenden
  #687  
Oud 17-09-10, 18:12
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Ja ik heb deze e-mail ontvangen:

Geachte heer/mevrouw,

Via deze e-mail willen wij u graag weer op de hoogte stellen van de levertijd van de T-Mobile Apple iPhone 4 bij Belsimpel.nl!

Wat betreft de levertijd kunnen wij gelukkig steeds meer klanten uitleveren. Wij verwachten begin volgende week alle klanten voor de 16GB die voor eind juli definitief hebben besteld te kunnen uitleveren. Iedereen die voor eind juli een 32 GB heeft besteld, verwachten wij de week erna te kunnen hebben geleverd. We houden er rekening mee dat er nog meer leveringen komen dan verwacht, en we houden u uiteraard op de hoogte indien er iets nieuws bekend is.

Op onze website iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl vindt u in ieder geval altijd de actuele informatie over de levertijd van de iPhone 4.

Zoals eerder gemaild, ontvangt iedereen voor het lange wachten van ons een gratis leren hoesje die speciaal voor de iPhone 4 is ontwikkeld.

Tot slot, helaas is de levering van de witte versie van de Apple iPhone 4 nog steeds tot onbepaalde tijd uitgesteld in verband met problemen met het aanbrengen van de witte verf.
Wij bieden nogmaals onze excuses aan iedereen die al lange tijd op de iPhone 4 heeft moeten wachten en danken u voor uw geduld.
Deze mail heb ik ook ontvangen, met dien verstande dat er ook nog melding wordt gemaakt van veranderende T-Mobile voorwaarden voor de web 'n walk abonnementen.
Maar m.b.t. mijn bestelde 32GB betekent dit hele verhaal dus nog minstens een week wachten.... pfffft.

Laatst gewijzigd door Coyote63; 19-09-10 om 23:04. Reden: typo
  #688  
Oud 18-09-10, 08:54
roelofsee roelofsee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard Ik had er genoeg van!

Ik had er gisteren zo genoeg van (ging de 8e week in)dat ik ben gaan rondbellen.
Nav de berichten op dit forum over telefoonkopen.nl, gisteren de vestiging in Nijmegen gebeld. En wat denk je, zowel de zwarte 16gb als 32 gb op voorraad! Ik heb de 16 gb genomen. Gelijk opgehaald en mijn bestelling bij belsimpel(met nummerbehoud) geannuleerd. Nummerbehoud is trouwens wel tricky en brengt wat lastige dingen met zich mee. Niet voor de order bij belsimpel want belsimpel vraagt nummerpprtering pas aan als je iPhone wordt geleverd, dus mij was dat geen probleem. Maar meer dat de nummerportering een maand duurt en je dan je tmobile simcard nog niet kan gebruiken. Ja, kan wel maar dan moet je dubbel betalen.
Gelukkig was het voor mij een tweede abonnement, dus ik kan er gewoon mee bellen.

Overigens heb ik alle begrip voor belsimpel; gewoon teveel orders ontvangen. En ze zijn wel heel aardig al die tijd gebleven, terwijl ik niet altijd heel vriendelijk ( maar wel correct) was in de communicatie.
Maar toch zal ik niet snel meer bij belsimpel bestellen, na deze ervaring.
Het is gewoon dat zo agressief geadverteerd hebben bij de introductie met levertijden tussen de 2 - 4 weken.

Maar lang verhaal, ik heb het toestel en ik ben er erg blij mee!
Alhoewel eerlijk gezegd ik het verschil met de iPhone 3GS niet al te groot vind qua gebruikersgemak en snelheid. Dat verbaast me. De iPhone 3GS ligt beter in de hand, is mijn ervaring. Heeft mijn vrouw geluk!

Ik ben benieuwd hoe android zich ontwikkelt want ik vind het ook het prijsverschil tussen de iPhone 4 en de Samsung galaxy 's niet meer te rechtvaardigen. Okay wat mindere afwerking van Samsung(wat plastic) maar Samsung en android komen dichtbij. En tel dar alle leveringsgezeik bij van Apple bij en ik weet volgend jaar nog niet of ik weer een Apple neem.
Apple is voor mij nog steeds een religie maar dat moeten sommige dingen wel wel onderscheidend blijven. Ik begin nu te irriteren aan de levertijd en de premium plus prijs. Dat gaat ze opbreken binnen nu en 2 jaar, denk ik.

Aan iedereen die 'm nog niet heeft; veel sterkte met wachten!

Laatst gewijzigd door roelofsee; 18-09-10 om 09:00.
  #689  
Oud 18-09-10, 13:49
JAB-1 JAB-1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb net de klantenservice gebeld, maar ze zijn niet te bereiken op zaterdag. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn order bij belsimpel kan annuleren ? en of ik dan ook echt niet meer aan het contract wat ik naar hun heb gestuurd vast zit ?
  #690  
Oud 18-09-10, 13:54
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JAB-1 Bekijk bericht
Ik heb net de klantenservice gebeld, maar ze zijn niet te bereiken op zaterdag. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn order bij belsimpel kan annuleren ? en of ik dan ook echt niet meer aan het contract wat ik naar hun heb gestuurd vast zit ?
Dan moet je even wachten tot maandag maar een telefoontje is voldoende. Ze annuleren de order terwijl je ze aan de telefoon hebt. Je kunt dit ook controleren op de site bij de orderstatus. Binnen een paar dagen heb je ook je geld terug.
__________________
Groetjes Lian
  #691  
Oud 18-09-10, 14:08
JAB-1 JAB-1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Oke bedankt ! Dan ga ik hem nu ergens anders kopen waar ze hem gewoon op voorraad hebben en mijn bestelling bij belsimpel maandag annuleren.
Groetjes Jasper
  #692  
Oud 18-09-10, 16:08
oliv4r oliv4r is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 59
Standaard

Ik heb mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd. I
k heb mijn iPhone nu bij The PhoneHouse in Gorinchem gekocht, kon hem meteen meenemen.
Gelukkig ben ik van Belsimpel af, ga daar nooit meer iets bestellen.
Bij The PhoneHouse waren ze tenminste wel aardig, in vergelijking met de klantenservice van Belsimpel.
  #693  
Oud 19-09-10, 23:10
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coyote63 Bekijk bericht
Deze mail heb ik ook ontvangen, met dien verstande dat er ook nog melding wordt gemaakt van veranderende T-Mobile voorwaarden voor de web 'n walk abonnementen.
Maar m.b.t. mijn bestelde 32GB betekent dit hele verhaal dus nog minstens een week wachten.... pfffft.
Terugkomend op een eerder geplaatste opmerking van een ander forumlid over het naderende einde van de gratis bumper actie: we mogen dan wel een leren hoesje van Belsimpel gaan krijgen, ik behoud toch ook wel graag de mogelijkheid om bij Apple zelf een bumper of case te kunnen bestellen.
Ik weet het, ik loop op de zaken vooruit, maar toch....
  #694  
Oud 19-09-10, 23:12
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik hoop zelf ook nog graag een bumper te bestellen voor 30 september, maar het einde van deze actie komt toch akelig dichtbij.
  #695  
Oud 21-09-10, 16:43
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Zijn er deze week al/nog mensen die hun telefoon uitgeleverd krijgen?
  #696  
Oud 21-09-10, 16:48
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coyote63 Bekijk bericht
Zijn er deze week al/nog mensen die hun telefoon uitgeleverd krijgen?
Ik kan zelf m'n ogen bijna niet geloven. Vlak nadat ik bovenstaande schreef, kreeg ik een mailtje van Belsimpel dat ik a.s. vrijdag een verzendbevestiging kan ontvangen
  #697  
Oud 21-09-10, 22:19
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coyote63 Bekijk bericht
Ik kan zelf m'n ogen bijna niet geloven. Vlak nadat ik bovenstaande schreef, kreeg ik een mailtje van Belsimpel dat ik a.s. vrijdag een verzendbevestiging kan ontvangen

Dus dat wil zeggen dat je volgende week maandag/dinsdag je iPhone kan verwachten?
  #698  
Oud 22-09-10, 09:58
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Dus dat wil zeggen dat je volgende week maandag/dinsdag je iPhone kan verwachten?
Yep, dat is wel de bedoeling (als ik natuurlijk vrijdag die verzendbevestiging heb ontvangen).
  #699  
Oud 22-09-10, 12:37
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Het kan aan mij liggen maar apart dat ze dat nu al weten.
Ik heb nog niets gehoord dus dan zou ik er vanuit kunnen gaan dat het deze week niets meer wordt terwijl we nog een aantal dagen in het vooruitzicht hebben.
Misschien dat jij bovenaan de ''lijst'' staat en dat ze sowieso weten vrijdag vracht te krijgen,wie weet is er nog hoop voor mij. De betaling was op dezelfde dag binnen als de jouwe.
  #700  
Oud 22-09-10, 19:34
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Het kan aan mij liggen maar apart dat ze dat nu al weten.
Ik heb nog niets gehoord dus dan zou ik er vanuit kunnen gaan dat het deze week niets meer wordt terwijl we nog een aantal dagen in het vooruitzicht hebben.
Misschien dat jij bovenaan de ''lijst'' staat en dat ze sowieso weten vrijdag vracht te krijgen,wie weet is er nog hoop voor mij. De betaling was op dezelfde dag binnen als de jouwe.
Je hebt het juist ingeschat: in het mailtje gaven ze aan te weten hoeveel apparaten ze vrijdag binnen gaan krijgen en dat ik in aanmerking zou komen voor uitlevering.

Ik hoop voor de wachtenden dat er snel nog meer mensen blij gemaakt gaan worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.