//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) normaal gesproken klaag ik niet maar wat t-mobile nu toch weer heeft geflikt....... ik dus gevraagd naar mijn order en sales nummer...netjes gekregen van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 27-07-10, 20:47
FenderRose FenderRose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

normaal gesproken klaag ik niet maar wat t-mobile nu toch weer heeft geflikt.......

ik dus gevraagd naar mijn order en sales nummer...netjes gekregen van de mevrouw aande telefoon..... ik daarna op internet mijn status opzoeken...en vervolgens is er geen bestelling gevonden voor het ordernummer.... dus ik de klantenservice bellen of die het dan voor me willen opzoeken....

wat blijkt ? dat mijn bestelling is geanuleerd, maar door wie en waarom weet niemand daar.... heb gewoon al de contract bevestiging thuis liggen voor een 32 gig, zwart met 2 jarig abbonement...

dus ik heb gezegd hoe gaan we dit oplossen..want door jullie fout zal ik waarschijnlijk nu achteraan op de lijst komen en daar ga ik niet mee akoord....

morgen word ik terug gebeld...en dan gaan we het oplossen..... ik vind dat ze maar wat regelen voor me zodat ik niet als laatst op de lijst sta.. want oorspronkelijk stond ik redelijk hoog op de lijst...

het zijn toch echt blunders van jewelste daar bij T-mobile....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 27-07-10, 21:00
wverveer wverveer is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Omdat ik denk dat T-mobile hun eigen klanten eerst wil voorzien.
Tuurlijk zijn klanten van The Phonehouse ook t-mobile klanten, maar daar verdienen ze minder op.

Ik hoop voor je dat het bovenstaande onzin is en dat je de iPhone snel krijgt.
hmm, zit wel wat in, dat ze er meer aan verdienen, zonder phonehouse..

zo had ik het nog niet bekeken....

ik vrees het ergste..en dat terwijl ik 2 jaar geleden de 1e had in ridderkerk...
dat voorinschrijven is waardeloos...alvast iets verkopen wat je nog niet hebt...
  #223  
Oud 27-07-10, 21:00
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

WFT denk je dat je iphone komt, en dan wordt je weer genaaid voor zo´n t-mobile klantenservice medewerker, nou suc6 man XD !
  #224  
Oud 27-07-10, 21:03
FenderRose FenderRose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themobilephonefreak Bekijk bericht
WFT denk je dat je iphone komt, en dan wordt je weer genaaid voor zo´n t-mobile klantenservice medewerker, nou suc6 man XD !
dat zijn toch fouten die niet mogen in zon groot bedrijf...of zie ik dat nou verkeerd? de enige die mijn contract en bestelling kan annuleren ben kzelf toch???

morgen regelen ze maar dat ik redelijk vlot mijn iphone 4 krijg... tis toch niet te geloven.... heb je contract gewoon al thuis loggen.....
  #225  
Oud 27-07-10, 21:12
Michel W Michel W is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

ik heb 20 juli om 9.40 via het webformuliertje een zwarte 32gb besteld. Nu heb ik een hoog ordernummer 2781XX, maar een laag salesnummer 2607XX.
Gezien mijn F5-en denk ik dat ik een van de eersten was die via het formuliertje een bestelling heeft gedaan, dus ik hoop dat niet het ordernummer maar het salesnummer de volgorde bepaalt. Zou dat kunnen?
  #226  
Oud 27-07-10, 21:16
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Ik ben op 20 Juli omstreeks 11.10 op My T-mobile terecht gekomen en daar heb ik de bestelling geplaatst. Mijn ordernummer is: 2420XX en sales nr: 2591xx.
Als ik echter op aflevertijd mijn gegevens invul staan er de volgende dingen:

VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
FA Geannuleerd zonder bestelpoging
GA Retour zonder bestelpoging

Allen gedaan op 20 juli, tevens staat bij de toelichting op de pagina: Heeft zich bedacht/andere aanbieding.

Bij de T-mobile orderstatus pagina kom ik met het 24 nummer tot stap 2.
Zou mijn bestelling nou geannuleerd zijn of gaat ie nog wel doorgang vinden? confirmatie van het nieuwe contract wat morgen ingaat heb ik hier thuis liggen.
  #227  
Oud 27-07-10, 21:18
rjbrethouwer rjbrethouwer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 47
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wann0 Bekijk bericht
Ik ben op 20 Juli omstreeks 11.10 op My T-mobile terecht gekomen en daar heb ik de bestelling geplaatst. Mijn ordernummer is: 2420XX en sales nr: 2591xx.
Als ik echter op aflevertijd mijn gegevens invul staan er de volgende dingen:

VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
FA Geannuleerd zonder bestelpoging
GA Retour zonder bestelpoging

Allen gedaan op 20 juli, tevens staat bij de toelichting op de pagina: Heeft zich bedacht/andere aanbieding.

Bij de T-mobile orderstatus pagina kom ik met het 24 nummer tot stap 2.
Zou mijn bestelling nou geannuleerd zijn of gaat ie nog wel doorgang vinden? confirmatie van het nieuwe contract wat morgen ingaat heb ik hier thuis liggen.
weird :S vooral dat je bij tmobile orderstatus nog bij stap 2 bent, maar wel al bent aangemeld op aflevertijd. Heel vaag allemaal. Vooral in combinatie met de reactie van Fenderrose krijg ik het idee dat tmobile erg aan het rommelen is
  #228  
Oud 27-07-10, 21:25
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

bij mij staat er nog gwn , Uw order is nog niet fysiek aanwezig uw kunt nog geen afspraken maken
  #229  
Oud 27-07-10, 21:27
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Bekijk bericht
weird :S vooral dat je bij tmobile orderstatus nog bij stap 2 bent, maar wel al bent aangemeld op aflevertijd. Heel vaag allemaal. Vooral in combinatie met de reactie van Fenderrose krijg ik het idee dat tmobile erg aan het rommelen is
morgen ook maar even met de klantenservice aan de telefoon hangen, ik heb de contractverlenging hier keurig liggen dus het mag toch niet zo zijn dat een of andere medewerker van T-mobile die order veranderd heeft. Aangezien mijn nummers ook redelijk in lijn liggen met de mensen die stap 3 in het orderproces hebben gekregen hoop ik natuurlijk nog steeds er op de nieuwe Iphone vrijdag te verwelkomen
  #230  
Oud 27-07-10, 21:33
FenderRose FenderRose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wann0 Bekijk bericht
morgen ook maar even met de klantenservice aan de telefoon hangen, ik heb de contractverlenging hier keurig liggen dus het mag toch niet zo zijn dat een of andere medewerker van T-mobile die order veranderd heeft. Aangezien mijn nummers ook redelijk in lijn liggen met de mensen die stap 3 in het orderproces hebben gekregen hoop ik natuurlijk nog steeds er op de nieuwe Iphone vrijdag te verwelkomen
ik ben benieuwd met wat voor uitleg ze morgen klaar hebben voor mij....iets of iemand heeft mijn bestelling en verlenging ongedaan gemaakt...zonder enige aanleiding of toestemming... vanmiddag heeft de mevrouw aan de tel zelfs de team manager erbij gehaald maar niets of niemand kon mij vertellen hoe dit heeft kunnen gebeuren.... terwijl ik contract bevestiging al thuis heb liggen..

ik vertrouw erop dat ze dit op de juiste manier gaa nafhandelen en ervoor orgen dat ik mijn hoge plek op de lijst behoud...

lijkt me logisch toch?
  #231  
Oud 27-07-10, 21:48
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenderRose Bekijk bericht
ik ben benieuwd met wat voor uitleg ze morgen klaar hebben voor mij....iets of iemand heeft mijn bestelling en verlenging ongedaan gemaakt...zonder enige aanleiding of toestemming... vanmiddag heeft de mevrouw aan de tel zelfs de team manager erbij gehaald maar niets of niemand kon mij vertellen hoe dit heeft kunnen gebeuren.... terwijl ik contract bevestiging al thuis heb liggen..

ik vertrouw erop dat ze dit op de juiste manier gaa nafhandelen en ervoor orgen dat ik mijn hoge plek op de lijst behoud...

lijkt me logisch toch?
lijkt mij ook , maar t-mobile heeft me al eens verbaast. laat morgen wat van je horen hoe ze dit opgelost hebben , hoop ik XD
  #232  
Oud 27-07-10, 21:55
FenderRose FenderRose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themobilephonefreak Bekijk bericht
lijkt mij ook , maar t-mobile heeft me al eens verbaast. laat morgen wat van je horen hoe ze dit opgelost hebben , hoop ik XD
ik laat zeker van me horen..maar op een of andere manier zegt mijn gevoel dat ik achter het net ga vissen....door toedoen van dikke fouten bij t-mobile... ik moet wss nu opnieuw verlenging aanvragen met iphone... en dat mag pas vanaf 30 juli...wat wil zeggen dat ik achteraan op de lijst kom en dus wel 8-10 weken kan wachten..

als dat zo is dan eis ik morgen iemand van hogeraf te spreken die dit voor mij gaat oplossen...

ze regelen maar een voor mij... dat zijn ze me nu wel schuldig...

een bestelling en verlenging annuleren zonder enige toestemmimng....wat een gang van zaken daar zeg..en niemand die weet hoe dat kan en waarom het gebeurd is....
  #233  
Oud 27-07-10, 22:02
026's schermafbeelding
026 026 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Mijn bestelling : telefonisch om 12.30 uur iphone 4 zwart 16gb.

ordernr : 259xxx
salesnr : 242xxx
Aangemeld bij aflevertijd.nl
Status op t-mobile.nl is stap 3

And now we wait
  #234  
Oud 27-07-10, 22:04
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Ja ik kan mezelf ook gewoon voor de kop slaan.. Ik had een reservering in de shop van 9 juli. En dan diegene aan de phone die bleef hameren erop dat zij het eerder leverde dan de shops.. Ook gaf hij kortingen waardoor ik overstag ga. Ik na een uur teruggebeld geeft dat mens aan dat annuleren 2 weken kost.. 2 dagen erna zegt iemand 2 dagen.. Vandaag zegt iemand anderhalve week.. Heb intussen mijn reservering in de shop geannuleerd omdat ik toch met het idee liep hem eerder te ontvangen.. EN dan lees je nu dat je in de shop waarschijnlijk meteen ermee naar buiten kan lopen, had namelijk een heel mooi plekje -_-.. Voel me echt stommmm..

Btw TMobile status nog steeds 2 en mijn order kan niet gevonden worden op amp logistics www.aflevertijd.nl ? of welke site moet ik kijken?!
  #235  
Oud 27-07-10, 22:07
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Bekijk bericht
Ja ik kan mezelf ook gewoon voor de kop slaan.. Ik had een reservering in de shop van 9 juli. En dan diegene aan de phone die bleef hameren erop dat zij het eerder leverde dan de shops.. Ook gaf hij kortingen waardoor ik overstag ga. Ik na een uur teruggebeld geeft dat mens aan dat annuleren 2 weken kost.. 2 dagen erna zegt iemand 2 dagen.. Vandaag zegt iemand anderhalve week.. Heb intussen mijn reservering in de shop geannuleerd omdat ik toch met het idee liep hem eerder te ontvangen.. EN dan lees je nu dat je in de shop waarschijnlijk meteen ermee naar buiten kan lopen, had namelijk een heel mooi plekje -_-.. Voel me echt stommmm..

Btw TMobile status nog steeds 2 en mijn order kan niet gevonden worden op amp logistics www.aflevertijd.nl ? of welke site moet ik kijken?!
Met de iPhone 3GS was het het zelfde verhaal. Mensen die hun iPhone 3GS in de shop hadden gehaald zaten al lekker te spelen, en de mensen die hem via internet of telefoon bij T-Mobile hadden besteld zaten nog steeds te wachten. Ook toen waren deze mensen bloed link omdat hun heel wat anders verteld was.

Zoek de topics maar eens terug, ze zijn vast nog wel op het forum te vinden.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #236  
Oud 27-07-10, 22:18
026's schermafbeelding
026 026 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Met de iPhone 3GS was het het zelfde verhaal. Mensen die hun iPhone 3GS in de shop hadden gehaald zaten al lekker te spelen, en de mensen die hem via internet of telefoon bij T-Mobile hadden besteld zaten nog steeds te wachten. Ook toen waren deze mensen bloed link omdat hun heel wat anders verteld was.

Zoek de topics maar eens terug, ze zijn vast nog wel op het forum te vinden.

Ze moeten het gewoon zo regelen dat de mensen die online/telefonisch gereserveerd hebben die telefoon de 30ste door een koerier aangeboden krijgen.
Op die manier heb je al een stuk minder boze mensen
  #237  
Oud 27-07-10, 22:26
cwy cwy is offline
• iOS 6.1.4
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

heb iemand ervaring met het afleveren van een bestelling van T-mobile via AMP Logistics? Heb vanmiddag gebeld met TM en gevraagd of het mogelijk is om de bestelling van Iphone 4 op een ander adres geleverd kan krijgen. Werd ik doorverwezen naar aflevertijd.nl . Lekkere service van TM.
  #238  
Oud 27-07-10, 22:30
rjbrethouwer rjbrethouwer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cwy Bekijk bericht
heb iemand ervaring met het afleveren van een bestelling van T-mobile via AMP Logistics? Heb vanmiddag gebeld met TM en gevraagd of het mogelijk is om de bestelling van Iphone 4 op een ander adres geleverd kan krijgen. Werd ik doorverwezen naar aflevertijd.nl . Lekkere service van TM.
Wanneer AMP de iphone 4 heeft en ze van plan zijn om te bezorgen. Bellen of smsen ze wanneer en waar het de klant het beste uitkomt. Dus als ze vrijdag bellen, dan kun je doorgeven dat ze de bestelling bijvoorbeeld maandag op kantoor kunnen afleveren.
  #239  
Oud 27-07-10, 22:33
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Maar hoe krijgen ze het in hun botte kop voor elkaar om dat te beweren naar klanten, naja ik weet het wel want die jongen hebt lekker provisie in zijn zak voor het weer verkopen van een abo.. Shops werken namelijk afhankelijk van telefonie..

EN ik gaf nog aan, ik hou mijn reservering via de shop wel aan.. Maar die mensen van de shop keken je ook aan als een Dodo als je een vraag stelde over gang van zaken.. En als je iets graag wilt ben je zo makkelijk over te halen.. 'Meneer u krijgt hem zeer zeker eerder via ons, u zit bij de eerste lichting...' Brrrr....voel me zo stom om hierin te trappen..
  #240  
Oud 27-07-10, 22:39
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 026 Bekijk bericht
Ze moeten het gewoon zo regelen dat de mensen die online/telefonisch gereserveerd hebben die telefoon de 30ste door een koerier aangeboden krijgen.
Op die manier heb je al een stuk minder boze mensen
En dat is nu het probleem, en toen met de 3GS ook. Er waren niet voldoende iPhones om ze uit te leveren. Waarom mensen zo lang hebben moeten wachten die via internet of telefoon hebben besteld weet ik zo 1,2,3 niet meer, maar toen was er ook een hoop commotie over op het forum.
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.