iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ander vraagje... Gebruiken jullie je bestaande Apple ID voor het account of is het beter om een nieuw account aan te maken voor de UK ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ander vraagje... Gebruiken jullie je bestaande Apple ID voor het account of is het beter om een nieuw account aan te maken voor de UK store?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En is het vanaf donderdag om 24u dat je kan bestellen of vrijdagnacht pas?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Bron |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Antwoord werd gegeven tijdens het schrijven. thanx MartiniMan zo had ik het ook neergezet. Laat jij ook Borderlinx weg in suite number?
Laatst gewijzigd door symen89; 17-09-13 om 22:06. Reden: antwoord al gegeven |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@xgaming, toplink! Bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Toch nog even een checkup.
Is dit correct zo? https://www.dropbox.com/s/b9ajjno1w8...2007.14.14.png Wanneer wordt er juist verwacht dat je deze kan bestellen? Ik had ergens gelezen vrijdag 10 uur onze tijd maar wou nog graag even bevestiging |
|
|||
|
|||
Dit hoef je niet alleen vanuit de UK zo te doen, vanuit Duitsland zou ook kunnen met bv Mailbox.de. Die bieden dezelfde service als Borderlinx.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
voordeel is wel van de UK dat de Iphones wat goedkoper zijn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een beetje gegoogled maar alles ziet er gewoon prima uit. Zelf geen directe ervaring met deze site.
|
|
|||
|
|||
Iemand anders nog ervaring met mailboxde.com?
|
|
|||
|
|||
Ik heb net geprobeerd een 5C te pre orderen met BL adres. Geanulleerd.
Verzenden niet naar zo'n adres: Thank you for shopping at the Apple Online Store. As you provided a freight forwarder address as part of your billing information we unfortunately had to cancel your order. Due to banking security measures we are unable to process orders which do not contain accurate billing details and a valid telephone number. To place another order with correct billing and contact details please visit http://www.apple.com/euro/store/. Mijn billing adres is gewoon mijn huis adres. Snap het niet helemaal. |
|
||||
|
||||
zo dat is aardig ***!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|