iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tasty Check screenshot. Hier staat dat men niet mag leveren naar services als borderlinx En ik denk dat dit dan overal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb trouwens een paar dagen geleden al gemaild met mailboxde.com of Apple naar ze verzenden. Nog steeds geen antwoord. Geeft sowieso al weinig vertrouwen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
die facebookpagina van mailboxde.com ziet er ook niet echt lekker uit met al die berichten van geen mail beantwoorden dus daar ga ik ook niet bestellen.
Tis om te janken allemaal Gelukkig heb ik niet zoveel behoefte als een jaar geleden..
|
|||
|
|||
Ik heb de knoop doorgehakt. Heb een zilveren 64 GB besteld bij mediamarkt.de, afhalen in Nordhorn. Ben benieuwd of het lukt en hoe lang het duurt. M'n geld hebben ze iig grif geaccepteerd, adres was dus ook geen probleem. Nu maar hopen dat dat niet alsnog gaat spelen als ik me moet identificeren bij het afhalen.
Zo. En nu weer verder met m'n leven. |
|
|||
|
|||
Mailboxde.com lijkt idd niet echt vertrouwd
|
|
|||
|
|||
Damn hé, wrm moet apple dat nu juist veranderen van Borderlinx. Had nu juist gehoopt om zo een 5s te bestellen morgen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg net antwoord van mailboxde.com. Eerste mail ging over MediaMarkt (beetje raar geformuleerd):
<<We receive orders from Mediamarkt every day. I hope it should be without any problems.>> Op mijn vraag over de Apple Store ging hij niet in. Dus nog maar eens gevraagd. Nu kwam het antwoord snel: <<We have received few shipments from Apple, but it is not usual seller. We can tell you more information tomorrow. >> Tja. Wat moeten we ervan denken. Sowieso is tomorrow natuurlijk net een dag te laat. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee dit gaat hem niet worden voor mij, maar wel bedankt voor het delen |
|
|||
|
|||
Gaat de engelse iphone 5s wel werken in NL?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar het ging mij om de frequenties.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is er ook nog iemand die weet of hij vanaf middernacht Engelse tijd, dus vanaf 01.00 uur hier te bestellen is?
Ik heb namelijk het geluk dat ik een gewoon (kantoor) adres heb ik Engeland waar hij heen kan en een collega die hem gaat doorsturen. |
|
|||
|
|||
Sjezus...dat is mazzel hebben! Volgens mij vanaf 1 uur vannacht te bestellen, idd. Het opblijven wel even waard!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ga de gok maar wagen dat het 1 uur vannacht is en opblijven. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2013 om 22:15 ---------- De store ligt er uit, das een goed teken toch?! |
|
|||
|
|||
Nu 2 keer al een Iphone besteld in the UK maar het was altijd in de ochtend dat er pas besteld kon worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De belgische store is blijkbaar ook offline... Vreemd!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|