iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank je wel...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dank je wel
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
nog steeds niet geannuleerd
nog even en hij wordt nog verstuurd ook ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat laatste hoeven ze niet te doen Zit ook al constant te kijken!
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog niets geannuleerd..en ook steeds checken of het misschien, heel misschien, toch gaat lukken...
|
|
|||
|
|||
Ik heb vernomen van een bedrijf dat de iPhone's over een week beschikbaar zijn in Nederland.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Toen ik hem om 1 uur 's nachts bestelde stond er Dispathed: 7-10 october, nu bij de 2de bestelling staat er alleen nog maar October, maar waarschijnlijk was dat bij mijn eerste bestelling uiteindelijk ook wel veranderd naar October
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat ook gwn october...
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Vannochtend om 6 uur ook een bestelling gedaan bij apple UK en heb bij de iphone oook een case besteld en die case staat sinds net op preparing to dispatch alleen de iphone echter nog niet. hieruit kan ik dus concluderen dat de bestelling naar borderlinx gewoon mogelijk is |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Staat er ergens een beschrijving hoe dit werkt?
|
|
||||
|
||||
Ik heb iPhone 5s besteld en Car Mount.
De car Mount is al verzonden naar BorderLinx. iPhone Nog Niet. |
|
|||
|
|||
Dit is geweldig nieuws, waarschijnlijk worden de iPhone's dan ook verzonden. Heb zelf een dock besteld voor de iPhone 5s en die wordt ook eerder verzonden.
|
|
|||
|
|||
Nou dat is toch al goed nieuws! Maar het blijft vreemd dat apple niet meer ging verzenden naar zo'n adressen... Maar laat ons hopen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook maar besteld.Hoop dat dat bedrijf beetje te vertrouwen is maar je cc is hiervoor verzekerd neem ik aan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je bent verzekerd met je cc tot borderlinx
Van borderlinx naar je huis niet meer Dat is altijd het spannendste stukje ;-) |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|