iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn nogal wat Package forwarding sites. zijn die allemaal geblokkeerd? mailboxde forwardto2 etc etc...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er zijn nogal wat Package forwarding sites.
zijn die allemaal geblokkeerd? mailboxde forwardto2 etc etc |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Lijkt dus kansloos dit. Ik heb nog geen annulering ontvangen maar die verwacht ik dan wel. Toch maar op zoek naar andere kanalen...
|
|
|||
|
|||
Iphone met case besteld. Case was op voorraad dus die was rond 5 uur vanmorgen verzonden en de 5s komt begin oct. Nu vraag ik me af of apple überhoubt een bestelling kan annuleren als al 1 product verzonden is.
Ikzelf denk van niet omdat de totaalprijs van me CC afgeschreven wordt en niet alleen die van de case. Mijn tip aan jullie is dus een product bij te kopen die op voorraad is om kans op annulering te voorkomen |
|
|||
|
|||
Citaat:
keep us up to date! |
|
|||
|
|||
Mijn bestelling van gisterochtend 10:00 is (nog) niet geannuleerd iig...
|
|
|||
|
|||
Er wordt geen reden opgegeven, heb ook geen mail ontvangen van het annuleren.
Het enige wat word vermeld is: Your item(s) have been cancelled. You won't be charged and all authorisations placed on your credit card are removed. For questions about cancellations, visit online Help. |
|
|||
|
|||
Bij mij staat ie nog op processing, dus het blijft spannend, maar kan me haast niet voorstellen dat dit wel gaat lukken, terwijl bij jullie al gecanceld wordt..balen!
|
|
||||
|
||||
van mij is ook nog in process
vind het gek dat hij geannuleerd is omdat ze volgens mij wel de voorwaarde hebben aangepast
|
||||
|
||||
Bij mij ook niet geannuleerd
|
|
|||
|
|||
We have received hundreds of orders for our customers from Apple in the past and 99.9% of our customers have never had a problem with ordering with their forward2me address.
We hope this helps but if you have any further queries please don't hesitate to contact us. Kind Regards, forward2me dit was het antwoord op mijn vraag dat ik hoorde dat de iphone5s niet met "hun" zou worden verzonden standaard antwoord denk ik oh er staat apple dus dit antwoord ofzoiets heb hem zelf ondertussen via marktplaats...nu voor vrouwtje nog 1 |
|
|||
|
|||
Mijn order is ook nog niet geannuleerd, maar ik vermoed dat dit komt omdat ik later besteld heb. Mijn verzenddatum is oktober.
|
|
|||
|
|||
Hier ook geannulleerd.Terwijl ik het adres in een kennis had veranderd
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2013 om 17:30 ---------- Zou me niks verbazen als je het niet kan bestellen als buitenlander |
|
|||
|
|||
Het blijft wel raar dat sommige nog altijd niet geanulleerd zijn (de mijne ook nog niet) en andere dan weer wel...
|
|
|||
|
|||
Zojuist is mijn dock voor de iPhone 5s verzonden naar Borderlinx, nu nog afwachten of dat goed gaat.
|
|
|||
|
|||
Hele dag gecheckt, maar nog niet geannuleerd. Ze houden het wel spannend, vooral als dit tot (en met) oktober gaat duren.
|
|
||||
|
||||
ik ga slapen, morgenochtend kijken we weer
|
|
|||
|
|||
De mijne heeft het deze nacht overleefd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat steeds dat hun 'order status services extremely busy right now' zijn en dat ik het later weer moet proberen.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|