iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Welke leverdatum is er ondertussen al? Oktober maar iig sneller als in nl lijkt me...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oktober kan ook 31 oktober zijn heh. Mocht de NL release 27e zijn (wat me sterkt lijkt) dan kunnen vroege bestellers via NL apple store hem eerder krijgen. Bedenk je namelijk dat borderlinx je pakket ook nog naar NL moet sturen en als ik zo even dit topic volg kan borderlinx een tsunami aan iphones verwachten in oktober.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
heb jij die fotos gezien van BL tijdens de iphone4 release?
|
|||
|
|||
Mocht het toch lukken, wat goed dat we dan allemaal zo stronteigenwijs zijn geweest om toch te bestellen..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
het was: No shipping to P.O boxes / packet stations er staat nu: We do not deliver to P.O. boxes or BFPO addresses en een BFPO address : The British Forces Post Office (BFPO) provides a postal service to HM Forces, separate from that provided by Royal Mail in the United Kingdom. BFPO addresses are used for the delivery of mail in the UK and around the world. BFPO is based at RAF Northolt in North West London.[1] |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zooowww...mijn bestelling heeft de nacht ook overleefd, heb ik net gezien.
|
|
|||
|
|||
Mijn order geplaatst op 20-09 om 1:05 is afgelopen nacht pas gecanceld.
Heb zojuist een nieuwe geplaatst. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ajoh dan blijft het tenminste nog een beetje spannend
|
|
|||
|
|||
Mischien dan toch maar het adres aanpassen naar een kennis.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne gisterenochtend om 9:00 besteld, gisteren eind van de middag gecanceld door Apple. Nu weer 2 nieuwe besteld, met 2 accounts, 2 verschillende credit cards en 2 borderlinx adressen. 1 Bestelling alleen iPhone, andere iPhone met hoesje.
Afwachten maar. Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Aangezien er toch al sommige gecancelled zijn, vrees ik toch een beetje op een goeie afloop
|
|
|||
|
|||
Is het mogenlijk dat apple een order kan annuleren als er een product al verzonden is?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik had gisteren ook 2 besteld vanuit de UK store en borderlinx.
Helaas ook geannuleerd dezelfde dag. Ik heb nu nog een poging gedaan, maar ik ben bang dat deze het ook niet zal overleven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|