iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MartiniMan Wellicht omdat we in de groep zitten met verzending in oktober en geen specifieke datum hebben gekregen. Ik heb het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja Jongens!!
de iPhonetjes zijn gearriveerd in Dubaii.. yeahhhh Leuke ervan is dat de Duitsers en de Engelsen in 1 vliegtuigje zaten.. Ze hebben nu zeker Party met die Arabische Dames... Ik hoop niet dat ze teveel zuipen, zodat ze nog lekker fris zijn voor hun next flight.... En dan komen ze richting EU |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor degene waar de iphone van Dubai is vertrokken, de ups vlucht nummer is X515. ETA 18.12 in Cologne
|
|
|||
|
|||
iPhone 5s zit nu in Dubia en wordt gescand om daar weer te vertrekken, zal wel Duitsland worden of misschien meteen Engeland.
|
|
|||
|
|||
Jaaa Jaaa....
Ze hebben hun Party Gevierd een Paar Uren en ze hebben Inmiddels Dubai verlaten richting EU Yoehoeeeeee ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 15:30 ---------- Citaat:
ergens anders wel? |
|
|||
|
|||
Probeer eens UPS in te vullen bij filter en dan zie je dat een vliegtuig opweg is naar Cologne
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En zo kan je hem zien landen -->http://www.flightradar24.com/UPS15/view |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat was UPS3, en die is momenteel even van de radar. |
|
|||
|
|||
Die van mij zijn vanmiddag hier afgeleverd door UPS.
2x 16Gb Gold. |
|
|||
|
|||
Wauw...kan me je blijdschap voorstellen!
|
|
|||
|
|||
Gaaf! Veel plezier.
|
|
||||
|
||||
En zojuist zijn onze foontjes geland in Koln.
Eens kijken hoe snel ze in de UK kunnen zijn. |
|
|||
|
|||
Yes! Eindelijk! Status is nu "Preparing voor Dispatch"!
|
|
|||
|
|||
Same here: Preparing for Shipment Available to ship: October
Space Grey 64gb rond 14u besteld in de UK store... |
|
|||
|
|||
Hier de space grey preparing for dispatch, maar de gold nog niet...en die heb ik voor mezelf gekocht. Hopelijk komt daar ook gauw verandering in, maar er gebeurt iig iets!
|
|
|||
|
|||
Is er nog verschil tussen 'Preparing for Shipment' en 'Preparing voor Dispatch'?
Ik zie de 'dispatch' nl. niet in het rijtje tussen de mogelijke statussen (UK & US store): -We’ve received your order -Processing Items -Preparing for Shipment -Shipped -Shipping to Store -Ready for pickup -Picked Up In de NL store zijn de statussen: -We hebben je bestelling ontvangen -Artikelen worden verwerkt -Verzending wordt voorbereid -Verzonden |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|