iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Echt gaaf om te lezen dat het goed gaat met BL!!! Ik hoop nu alleen nog dat mijn oktober dispatch snel concreter wordt. 😃...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Echt gaaf om te lezen dat het goed gaat met BL!!! Ik hoop nu alleen nog dat mijn oktober dispatch snel concreter wordt. 😃
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wil ook graag bestellen bij apple uk. wat hebben jullie ingevoerd bij firstname and lastname ?. gewoon eigen voornaam & achternaam ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een postforwarding company heeft meestal bepaalde regels.
Vandaar dat ik het voor de zekerheid vraag. Klopt ben in het bezit van een 5s , wil toch graag de gold hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ook mijn 2de iphone lijkt te zijn verzonden (2x besteld zelfde dag/tijdstip) |
|
||||
|
||||
master, ik kan het ff niet terugvinden in de tiopic maar welke kleuren zijn er voor jou onderweg?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ik nu nog wil bestellen in de UK store met BL.
Heeft dat dan nog zin? Ga namelijk misschien volgende week naar Oberhausen. ALS ze daar voorraad hebben....
|
||||
|
||||
enige wat ik erop kan zeggen is dat je de order kan annuleren tot vlak voordat ze verstuurt worden... dus heb je weinig te verliezen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
"Verzending wordt voorbereid" \o/
64GB Gray 20-09 10:00 besteld, verzending naar BL. |
|
|||
|
|||
Moet wel zeggen dat de status "Preparing for Dispatch" wel heel erg lang duurt vergeleken met anderen hier, waar het binnen paar uurtjes de status al was gewijzigd naar "Dispatched"
:-/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zolang het geen dagen is, zou ik me iig geen zorgen maken |
|
|||
|
|||
klopt 2x iphone 5s, met 1 cred card besteld(op 20-9 om 00:01 uur ) en naar 1 BL adres.
1x iphone staat al gereed bij BL. verzenden naar NL kost iets van 35 eur Ben aan het kijken of ik alle 2 tegelijk laat verzenden of deze alvast laat opsturen, scheelt wel in verzendkosten. |
|
|||
|
|||
heeft iemand al een tracking number of status dispatched?
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat er vanaf 20-09 al 'processing', dus ik zou al erg blij zijn met een statusverandering...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo iedereen. Heb beetje op internet nagezocht waarom het zo lang duurt voordat de status van preparing for dispatch na dispatched gaat en nu blijkt dat UPS in china komende dagen vakantie heeft
UPS services will be available during the upcoming holidays from Oct 1-7, 2013. However, please take note of temporary changes in our operating schedule as follows: 29-Sep Sunday Normal 30-Sep Monday Normal 1-Oct Tuesday Closed for Holiday 2-Oct WednesdayClosed for Holiday 3-Oct. Thursday Closed for Holiday 4-Oct Friday Normal* 5-Oct Saturday Normal* 6-Oct Sunday Closed for Holiday 7-Oct. Monday Normal* 8-Oct Tuesday Normal *Please contact at our toll-free customer hotline 800 820 8388 (400 820 8388 for mobile phone users) or your local UPS account manager for more information. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat we onze iphones in huis hebben. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn tracking nummer. En er is nog leven geweest vandaag. Dus ik denk niet dat die compleet dicht zijn hoor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|