iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit maar te F5'en bij mijn orderstatus! Damn, nog geen verandering......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zit maar te F5'en bij mijn orderstatus! Damn, nog geen verandering...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wow! Goed nieuws hier zeg!
|
|
|||
|
|||
ik merk dat mensen die via BL besteld hebben en maar 1 stuk besteld hebben, hun order is al ready for dispatch...
terwijl mensen met 2 stuks naar BL, hun is ongewijzigd... Kan iemand dit bevestigen? JvS74 is geval apart, want hij heeft een normale UK adres... Me vrienden die 1 stuks hadden besteld, hun order is ook gereed voor vertrek naar BL adres.. maar vrienden met 2 stuks en ik naar BL adres, is nog ongewijzigd.. |
|
|||
|
|||
Mijne is 2 dagen na bestellen al gecanceld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2 iPhones besteld; een gold 32GB en een grey 16GB Status: processing en adres is idd BL |
|
|||
|
|||
Bij mij ook nog steeds op processing, maar ik heb ook oktober als verzenddatum. Duurt nog even denk ik.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Space Gray 64Gb iPhone 5s besteld, met een normaal UK adres, dus geen borderlinx en mijn status staat helaas ook nog steeds op: Dispached: October, geen status wijziging. Ook nog geen reservering op mijn creditcard.
|
|
|||
|
|||
Zojuist is mijn iPhone 5s op 'Prepare for Dispatch' gekomen, heb 'm om 7 uur 's ochtend op 20 september besteld en komt als het goed is 8 oktober aan bij BL.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn 64GB space gray bestelling van 20sept 10:00 staat nog op "processing" (wordt ook naar BL verstuurd) |
|
|||
|
|||
32gb gray volgens ups vrijdag 4 oktober binnen op BL adres
|
|
||||
|
||||
Preparing for dispatch, 32 GB gold
|
|
|||
|
|||
YES mijnes ook!!!
Preparing for Dispatch... 2x 5s Gold 16Gb. Besteld op 20/09 om 01.15u naar BL adres.. Yoepieeeeee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog niemand met een 64Gb die goed nieuws heeft? lijkt erop alsof die nog niet verstuurd worden..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Even Geduld rvbcrs, De 64GB's zullen zeker komen. IN ELK GEVAL is nu zeker. BL adressen zijn gewoon toegestaan..... Onze iphones worden langzaam geleverd op BL adres ... Tot nu toe is master de eerste die zijn iPhone 5s op Woensdag 02/10 op zijn BL adres zal Ontvangen.... Daarna is het mistersatellite die zijn 5s op Vrijdag 04/10 op BL adres zal ontvangen. Moment dat beiden Bevestigen van aankomst by BL, dan zijn wel allemaal 100% gegarandeerd van een iPhone op onze BL adres Zoiezoooo |
|
|||
|
|||
Ook mijn 16 gb space grey staat op prepairing for dispatch. Rond 5 uur sochtends besteld naar BLX adress
|
|
|||
|
|||
Ben erg benieuwd wat de extra kosten zullen zijn voor het versturen van een iphone.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|