iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat het ons hopen! Maar ik vrees ervoor...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laat het ons hopen! Maar ik vrees ervoor
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat ik hier van verschillende mensen heb begrepen, is dat Apple geen bestellingen naar zg. 'freight forwarders' stuurt. Dat betekent dat je na het plaatsen van een bestelling een mail krijgt dat de order gecanceld is, omdat het niet verzonden kan worden.
|
|
||||
|
||||
ik zit hier in spanning te wachten of het bestellen gaat lukken over een paar minuutjes.....
Zouden er nog meer mensen zijn? |
|
|||
|
|||
Ze sturen inderdaad geen orders door, heel erg jammer!
Kaeiara: Please be informed that Apple's UK/US policy has changed and they do not deliver to freight forwarders. We are liaising with the merchant directly on the matter and we will inform our customers accordingly ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2013 om 00:55 ---------- Kaeiara: As of the moment, apple store does not ship to Borderlinx |
|
||||
|
||||
nog 1 minuut
|
|
|||
|
|||
Nog altijd niks :s
|
|
||||
|
||||
is niet leuk
|
|
|||
|
|||
Hmm, is hier toch nog niet te koop... Vals alarm dus
|
|
|||
|
|||
Gewoon besteld op Borderlinx, wie weet komende dagen toch nog een oplossing
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb em besteld, wel pas geleverd tussen 7 en 10 oktober.....
|
|
||||
|
||||
Heb ook geprobeerd maar zal wss niet lukken:
Reactie van BL: Unfortunately Apple's UK policy has changed and they do not deliver to freight forwarders. We are liaising with the merchant directly on the matter and we will inform our customers accordingly |
|
||||
|
||||
gelukt
Met een Engels postadres (familie, vrienden, noem maar op) is het mij gelukt om te bestellen. Alle smaken, kleuren en uitvoeringen waren beschikbaar. Levertijd 7-10 werkdagen
|
||||
|
||||
heb er 2 besteld uurtje geleden via BL
nog geen annulering ontvangen Hoelang zou het duren voordat ze hem onderscheppen ;-) |
|
|||
|
|||
Hier ook besteld via Borderlinx UK. We zien wel of 't lukt. Anders toch maar wachten tot de officiële introductie!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je de mail dat je order verwerkt wordt al binnen? Ben wel benieuwd, anders ga ik het ook gewoon proberen. |
|
||||
|
||||
verschil was toen dat het om een pre order ging.
Misscien checken ze hier pas het adres als hij daadwerkelijk verstuurd gaat worden. Maar goed.. tis het proberen waard natuuurlijk
|
|||
|
|||
Ik heb twee keer besteld via BL eergister. Eerste keer kreeg ik een mail dat hij was geannuleerd. Daarna nog een keer geprobeerd. Toen kreeg ik geen mail dat hij was geannuleerd, maar in mijn order status op de Apple website zag ik dat hij was geannuleerd. Ik zou daar even kijken als ik jou was.
|
|
|||
|
|||
Ook maar een poging gewaagd via borderlinx, we zullen zien
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook geprobeerd, je weet maar nooit!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|