iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peabz21 Ja heb ook geprobeerd zonder het woord Borderlinx. Ook geannuleerd. Kreeg je gelijk bericht van de annulering? Of toen hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eerst mail dat order wordt verwerkt. En 5 minuten later mail dat hij was geannuleerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Stel dat ze checken op een combinatie van land van herkomst van je account en afleveradres, tis een suggestie. Proberen waard zou ik zeggen.
Ook zou je daarnaast nog kunnen proberen om via een proxy te bestellen met een Engelse ip-adres. Als bovenstaand ook niet werkt, dan wordt er inderdaad direct naar het afleveradres gekeken en gefilterd op adres van Borderlinx. |
|
|||
|
|||
Nou ik stop er mee. Zijn nu al twee reserveringen op m’n creditcard van €560. Wordt niet geïncasseerd, maar gaat wel van mijn bestedingsruimte af. Ik ga een andere oplossing zoeken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vreemde actie van Apple. Wat maakt hun het nou uit waar de iphone bezorgd word? En ook een vreemde actie van BL om mails rond te sturen over de IP5c terwijl ze dus al wisten dat de orders geannuleerd zouden worden. |
|
|||
|
|||
Nog één ding. Kan het er ook aan liggen dat ik betaal met een NL credit card? Betaalde jij ook altijd met een NL credit card, Kleine Jan?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Benieuwd of die "duiste BL" ook geblocked word als ik daar eventueel ga bestellen. |
|
|||
|
|||
Ok, misschien ga ik dan toch maar zaterdagochtend naar Duitsland rijden en hopen dat ze nog een 5C en een 5S hebben.
|
|
|||
|
|||
Slecht nieuws... Ik heb zojuist met BL gechat en de medewerker bevestigde dat Apple shipments naar BL weigert. Ze zijn volgens hem in gesprek om dit te wijzigen en wanneer dat het geval is zullen BL leden een mail krijgen. Tot die tijd heeft het geen zin om BL of ander freight forwarders te gebruiken voor de UK store.
Ik ben nu wel benieuwd of ze in DE ook dit beleid toepassen. Heeft iemand dit wellicht al gecheckt? |
|
||||
|
||||
heb mailboxde gemaild om te vragen of ze apple producten doorsturen.
EDIT: heb ook GLS gemaild http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL.../EN/400023.htm EDIT2: helaas is GLS geen afleveradres werd mij verteld Laatst gewijzigd door kleine jan; 18-09-13 om 16:14. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het Borderlinx gaat lukken om dit met Apple te bespreken en te laten wijzigen. Volgens mij heeft Apple geen poot om op te staan aangezien je ieder afleveradres mag opgeven. Stel je voor dat een werknemer van Borderlinx zijn iPhone op zijn werkadres wil laten bezorgen en dit niet zou mogen..lijkt me sterk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
BL zal hier ook flink ziek van zijn, dit gaat ze echt een hoop orders schelen.
Ik denk overgens dat juist BL geen schijn van kans heeft tegen het grote apple.. Nee dat is kansloos voor as vrijdag ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2013 om 16:58 ---------- Ik heb nog geen antwoord maar als ik de facebookpagina van mailboxde bekijk denk ik niet dat ik hier mijn iphone wil laten bezorgen. en dan bedoel ik de berichten die ze ontvangen hebben. https://www.facebook.com/mailboxdecom?fref=ts |
|
|||
|
|||
Damn Hopelijk verandert dit nog tegen vrijdag, maar ik vrees dat het niks wordt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nog nieuws?
|
|
|||
|
|||
Check screenshot. Hier staat dat men niet mag leveren naar services als borderlinx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|