iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook geen veranderingen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook geen veranderingen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier ook niet.
Apple store: "Artikelen worden verwerkt" Creditcard: Reservering "Apple online store" |
|
|||
|
|||
En al mensen waarvan iets dat ze nu bij apple besteld hebben op hun borderlinx adres toegekomen is?
|
|
|||
|
|||
Nog niet, mijn dock wordt morgen als het goed is afgeleverd bij Borderlinx.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jawel. Mijnes. Ik had een CarMount besteld samen met me iPhone 5s op 20/09. De CarMount is 23/09 by BL binnengekomen. Heb mail gehad om BL te betalen voor verzending. Heb ze gevraGd of ze even willen wachten want er komen nog meer spullen. Ze zeiden ze wachten max 30dgn. Wel jammer. Ik heb de Carmount £25 gekocht en ik Moet BL £30 betalen alleen voor de CarMount. Vind het Belachelijk Duur man 😥😥 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lees net dat Apple de beschikbaarheid van de iPhone 5s (en 5c) per 1 oktober weer gaat vergroten, dus wie weet hebben we dan mazzel...
U.S. Regional Carriers Announcing October 1 Launch Date for iPhone 5s and iPhone 5c [Update: Canada Too] - Mac Rumors |
|
|||
|
|||
Laat het ons hopen!
|
|
|||
|
|||
Er is precies meer en meer voorraad in de apple stores in de stad dus hopelijk wordt de onze nu ook snel verzonden
|
|
|||
|
|||
Zojuist is mijn iPhone 5s dock geleverd bij Borderlinx, dus dat is goed gegaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook mijn case is inmiddels aangekomen bij borderlinx. Over 2 weekjes verwacht ik de 5s bij mij thuis, mits alles goed gaat natuuurlijk
|
|
|||
|
|||
Er begint schot te komen in de UK orders.
Ik lees op macrumors dat er orders met 07 Oct - 10 Oct geshipped worden. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd, bij mij staat nog steeds 'October'. Toevallig vandaag ook een appje van mijn vriendin gekregen, dat ze vandaag nog even bij Apple gaat kijken voor mij! Zou super zijn als dat lukt, want ze vliegen morgen terug naar NL.
|
|
|||
|
|||
Gelukkig nog steeds geen verandering in mijn UK bestelling, want uit de US een unlocked iPhone meenemen, schijnt een mission impossible te zijn. Jammer!
|
|
|||
|
|||
Die van mij is gewijzigd van processing items naar preparing for dispatch.
Preparing for Dispatch Dispatched: 7- 10 business days Delivery: 07 Oct, 2013 - 10 Oct, 2013 by Standard Shipping Het is bijna zover!!! |
|
|||
|
|||
Oh, dat is super! Ik heb gelijk even gekeken, maar helaas..geen verandering nog! Wanneer heb jij besteld? En ook via Borderlinx?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|