iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mennepen Bij mij staat steeds dat hun 'order status services extremely busy right now' zijn en dat ik het later weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij nu ook... Ik zou toch graag eens weten hoe het nu precies zit! Hopelijk lukt het op deze manier en anders rij ik volgende week wel eens tot in Duitsland ofzo
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mss zijn ze al onze orders aan het updaten dat ze verstuurt zijn
|
|||
|
|||
Het spijt ons.
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 12:06 ---------- Dat zou mooi zijn! Oktober schiet ook al op.. |
|
||||
|
||||
op mijn beide accounts heb ik dat... mijn UK bestellingen maar ook mijn DE bestellingen.
|
|
|||
|
|||
En hij werkt weer.Bij mij geen veranderingen helaas
|
|
|||
|
|||
Ik kan er weer in! En order staat nog op processing.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het nu al zo zal zijn... Moesten ze niet meer verzenden naar adressen van Bordelinx, ging het volgens mij al lang geannuleerd zijn
|
|
||||
|
||||
Misschien dat Apple alleen orders boven een bepaalde waarde controleert.
Mijn laatste poging is nu: 1 iPhone besteld ipv 2. Fingers crossed! |
|
||||
|
||||
MAAR het kan net zo goed zijn, dat indien Apple jou order nu oppakt en verder verwerkt en merkt van dit is een fw adres, dat ze hem dan alsnog annuleert
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 17:12 ---------- Ik heb ook twee besteld, tot nu nog niets geannuleerd. |
|
|||
|
|||
Allez vooruit, voorlopig ziet het er nog steeds goed uit... Ben toch eens benieuwd hoe dit zal aflopen! Maar ik blijf het vreemd vinden dat het van sommige al geannuleerd was
|
|
|||
|
|||
Meteen besteld, inmiddels geannuleerd
|
|
||||
|
||||
hier weer een nacht verder... !
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je op die van UK wachten als je dushi in US zit en 1 kan meenemen??
Ik zou echt niet wachten op UK. Laat me dushi uit US gewoon 1 meenemen swa ) Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2013 om 08:39 ---------- Hier ook.....! |
|
|||
|
|||
Ik had de 20ste er eentje besteld, die werd dezelfde dag nog geannuleerd. Nu heb ik op 21 september opnieuw 2 besteld:
- 32 GB Space Grey, incl. cover - 32 GB Space Grey Met 2 verschillende Apple accounts, 2 verschillende credit cards, 2 verschillende Billing addressen en 2 verschillende Borderlinx adressen. iPhone incl. cover is inmiddels geannuleerd, andere niet. Mijns inziens checken ze het bij het oppakken van de order, dus ik heb niet zoveel hoop dat het gaat lukken! Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ga er ook niet vanuit dat dit lukt maar blijft toch spannend.
mijn order staat nu al 3 dagen op verwerken en wie weet gaat het steekproefsgewijs en ben ik de controlle al voorbij blijft toch gek dat de ene gelijk word geannuleerd en de ander na paar dagen. |
|
|||
|
|||
Hmm.. order van vrijdag 10:00 is (nog) niet gecancelled en ik zie nu ook de reservering op m'n creditcard staan (stond er gister nog niet)...
Blijft toch elke keer weer een avontuur, Apple spul op releaseday kopen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|