iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ook niet, maar wel een mailtje waarin ze zeggen dat ik cashback kan 'earnen' met het kopen van hun favoriete iphone accessoires. En ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ook niet, maar wel een mailtje waarin ze zeggen dat ik cashback kan 'earnen' met het kopen van hun favoriete iphone accessoires. En ook een mailtje van Apple of ik een survey wil invullen over mijn ervaring met de store...
Maar ja, zegt allemaal niks. Afwachten tot er iemand meer nieuws krijgt idd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar dat wachten duurt zo lang
|
|
||||
|
||||
Ik ben volgens mij de enige die geen BL gebruikt maar het adres, geen postbus, van t bedrijf van mijn man.
Volgens mij moet dat dus gewoon kunnen. Hier is ook nog totaal geen verandering zichtbaar. Niet op mijn cc niet op de status bij Apple. Ik heb trouwens gelijk om 1.05 besteld. Ik zat helemaal startklaar. Maar toch zag ik al iemand met 4 oktober als verzenddatum er tussen staan. Maar dat was de gouden 16gb, ik heb de gouden 32gb besteld. Misschien moeten we weer een lijstje maken Herinner me zoiets van t bestellen van mijn 4. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteindelijk besteld op 21/9 17.30 Status is Proccessing dispatched October Gold 16GB Spacegrey 16GB |
|
||||
|
||||
Weer geannuleerd met BL.
Ik geef het op. &*^&*^ Apple -_- Overigens, dit keer geen eens een melding/email gehad van een annulering. Lekker bezig daar! |
|
|||
|
|||
En hier nog altijd niks geannuleerd, versta echt niks van hun manier van werken :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als alternatief heb ik net via gravis.de een iPhone besteld (stond dat er nog slechts enkele leverbaar waren - nu niet meer). Ook daar afwachten dus. We zullen zien. |
|
|||
|
|||
Ik heb voor de zekerheid inmiddels die vriendin, die deze week in San Fransisco zit, gevraagd of ze toch even langs de Apple store wil wippen, om te kijken of ze daar misschien nog eentje voor me kan bemachtigen. Stel dat de bestelling via UK tóch doorgaat, lukt het me vast wel om een gold 5s 32gb nog kwijt te raken.
|
|
|||
|
|||
Ja, heb het op hun fb ook gelezen, maar wat ik niet versta is wrm er wel al sommige dingen verstuurd zijn naar bordelinx zoals een hoesje of een autohouder...
|
|
||||
|
||||
zijn de hoesjes die verstuurd waren al aangekomen in jullie suites?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb 's nachts tijdens de release een 5s besteld. Als adres heb ik een package forwarder (geen Borderlinx maar een andere) opgegeven. Om 1:06 uur ontving ik de bevestiging. Inmiddels is het bedrag ook op mijn creditcard gereserveerd. Ik heb er dus alle vertrouwen in Nu nog bedenken hoe ik snel aan zo'n hoesje kan komen…
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog veranderingen? Hier nog altijd hetzelfde
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier leven we ook nog
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|