iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mennepen Goed, de eerste iPhone (grey 16 gb) wordt nu door BL naar huis gestuurd, maar mijne (gold 32 gb) staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat snel :
dinsdag, Oktober 08, 2013 5 Verwerkt in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:42 4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:12 3 Vertrokken van DHL vestiging in BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 19:51 2 Verwerkt in BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 18:41 1 Zending opgehaald BIRMINGHAM - UK 15:30 |
|
|||
|
|||
Gebruiken jullie gewoon je Apple-ID als je bestelt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
SNEL?? SuperSnel Destination Service Area: ROTTERDAM - ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE Wednesday, October 09, 2013 Location Time 10 Arrived at Delivery Facility in ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:10 9 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:31 8 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:18 7 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 01:45 Tuesday, October 08, 2013 Location Time 6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:24 5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:57 4 Arrived at Sort Facility EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:12 3 Departed Facility in BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 19:51 2 Processed at BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 19:16 1 Shipment picked up BIRMINGHAM - UK 15:37 |
|
||||
|
||||
De mijne is gisteren aangekomen, 32gb gold. Wat een vooruitgang als je van een iPhone 4 af komt.
En wat is ie mooi Iedereen hier succes met wachten. Het is het waard hoor. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2013 om 08:03 ---------- Citaat:
Ik heb t idee dat de 32gb gold erg traag is. Ik heb gelijk de 20e om 01.03 NL tijd besteld. Zo snel dat ie bij Apple nog op de 19e stond. De mijne is dus met de eerste lichting van de 32gb gold verzonden. Andere kleuren gingen sneller de deur uit in China. Wanneer je wat later was moet ie dus waarschijnlijk nog verzonden worden. Wat staat er bij de gegevens op de site van Apple. Vooral het stukje Processing: dispatched 7-10 october Oid is belangrijk. Als r kan laat ff een screendhot zien. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij processing staat nog steeds 'oktober', geen andere datum erbij. Op dit moment is de site trouwens even offline, ze zijn aan het updaten. Ik hoop gewoon dat er vandaag meer nieuws komt over mijn 32gb gold. De space grey is overigens in NL aangekomen, dus die verwacht ik vandaag, hooguit morgen, maar mijn man komt volgende week pas terug, dus die heeft niet zoveel haast. |
|
|||
|
|||
Hij kan elk moment binnen komen... ik stuiter gewooonnn
|
|
|||
|
|||
Snel opweg maar m'n werk, want daar is net m'n 5s bezorgd
|
|
|||
|
|||
Koerier is onderweg, dus zal zo wel geleverd worden hier.
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is binnen! Veel plezier voor diegenen die 'm ook vandaag krijgen!
|
|
|||
|
|||
Die van mij is ook binnen nu, veel sneller dan verwacht!
|
|
||||
|
||||
yes!!
hij is binnen via DHL |
|
|||
|
|||
Bij mij de space grey ook onderweg. De site was vanochtend vanwege een update offline, dus ik hoopte op goed nieuws, zodra de site weer online was, maar helaas...
|
|
|||
|
|||
Iedereen veel plezier vandaag en tot de volgende keer weer
|
|
|||
|
|||
Space grey is geleverd. Ik moet zeggen dat BL zo wel erg goed bevalt hoor! Vorige week donderdag verzonden en nu in huis, ik zeg: dikke prima!
Toch maar even gebeld ivm mijn gold, maar hij kon eigenlijk niet veel vertellen en gaf aan dat shipment ergens tussen nu en de 31e van deze maand is..tja. |
|
|||
|
|||
Lees net dat de 5s (en 5c) vanaf 25-10 in NL verkrijgbaar is. Hopen dat Apple store UK toch nog sneller is..
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog altijd ongeduldig op mijn pakketje te wachten. Zijn er mensen in omgeving Delft waarbij DHL al langsgeweest is?
EDIT: en hijs is aangekomen tot volgend jaar! Laatst gewijzigd door symen89; 09-10-13 om 19:06. |
|
|||
|
|||
Vanochtend is ook bij mij de Space Gray 16gb op Preparing for dispatch gegaan. Ik had besteld op 28-9. Ben benieuwd hoe snel het gaat voordat hij op het BL adres aan komt, en van daar uit naar hier. Bij de Iphone 4 die ik bestelde duurde het best lang voordat bij BL alles was verwerkt, toen kwamen de iphones daar in bulk binnen, maar ik hoop dat het nu sneller gaat omdat apple niet meer zoveel verstuurd naar forwarders.
Wat denken jullie over het volgende: voor mijn vrouw wil ik een 16GB Gold bestellen, maar zou ik wachten tot de 25ste in NL of toch beter bestellen via UK -> BL, wat zou sneller zijn? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|