iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij nu ook 'preparing for dispatch'! Echt blij mee. De order kan ook niet meer geannuleerd worden. Weer een stapje verder. Ik ben benieuwd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij nu ook 'preparing for dispatch'! Echt blij mee. De order kan ook niet meer geannuleerd worden. Weer een stapje verder.
Ik ben benieuwd wanneer de iPhone verzonden wordt en aankomt bij BL. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
JaaaaJaaa...
de jongens zijn nu in KOLN, Germany...... Vandaar nog naar UK !!! Als ik eerder wist, had ik via FW2ME voor DUI besteld.. Dan was hij in elk geval Morgen al daar... En binnen 2dgn in NL. Nu komt hij pas 08-10-2013 in UK aan :-( |
|
|||
|
|||
Waarom duurt het tussen Koln en UK zo lang?
|
|
|||
|
|||
Vliegtuig zal vandaag wel naar Engeland vertrekken lijkt mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er al mensen die de iphone bij BL afgeleverd hebben gekregen en waarvan het pakketje nu onderweg naar NL is?
|
|
|||
|
|||
vandaag 5s afgeleverd bij BL UK, pakket is nog niet weg uit BL.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een mailtje ontvangen dat mijn (man zijn) space grey vandaag verzonden wordt en rond 11-10 verwacht wordt in de UK, bij BL, maar het wachten is toch echt op mijn gold. Laatst gewijzigd door mennepen; 04-10-13 om 20:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iphone is nu ook verzonden! Gaat toch nog best snel. Op 9-10 komt deze aan bij BL. Hoe lang doet BL er doorgaans over om deze door te sturen naar NL? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo en weer een stapje verder! Hij staat nu op Dispatched!
|
|
||||
|
||||
En hij is aangekomen in de UK
Castle Donnington, United Kingdom 10/05/2013 4:14 A.M. Arrival Scan Keurig op tijd om maandag bezorgd te worden. Als er niks fout gaat kan ik dinsdag fijn gaan spelen met mijn nieuwe speeltje. |
|
|||
|
|||
Zalig! Kan zelf ook niet wachten!
|
|
|||
|
|||
Hou er rekening mee dat het 1 werkdag duurt voordat je pakketje is verwerkt door BLX. Denk dat we eerder woensdag op zijn vroegst pas kunnen spelen
|
|
|||
|
|||
Op welke manier verzenden ze de iPhone naar Nederland? Met UPS?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is alleen te hopen dat ze er niet te hard op kwijlen Want ik weet dat ze daar ook wachten op nieuwe toestellen die nog geleverd moeten worden. |
|
||||
|
||||
Yes Arrived in Castle Donnington, GB.
Heel Snel natuurlijk.... Van Koeln naar GB is maar 1uur en 10min. 07/10 is Delivery zegt UPS... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2013 om 01:22 ---------- IK heb de factuur mogen ontvangen van APPLE UK. Mijn CC zegt er is €648 x 2 afgeschreven Vind ik lekker GoedKoop Laatst gewijzigd door scoop1; 06-10-13 om 09:40. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij ook een CC reservering met een koers van 1 : 0.8261 (ING heeft 1,35% koersopslag). Mijn 5S is inmiddels vertrokken uit Chek Lap Kok, Hong Kong. (64gb space grey; 20e besteld om ca. 14u.) Geplande aflevering: Woensdag, 09/10/2013 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|