iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Northampton, United Kingdom 07/10/2013 2:53 Out for Delivery 07/10/2013 2:00 Arrival Scan Pakketje onderweg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Northampton, United Kingdom 07/10/2013 2:53 Out for Delivery
07/10/2013 2:00 Arrival Scan Pakketje onderweg |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 07:58 ---------- Citaat:
Ze komen eraaaan |
|
|||
|
|||
Ik heb een account aangemaakt en via borderlinx onderstaand adres gekregen:
Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY or select matching address Unit 7 Dunfermline Court MILTON KEYNES MK10 0BY Use the address I provided Unit 7, Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY Echter kan ik op de apple site niet het hele adres invullen alleen maar tot kingston, is dit voldoende? En kan ik mijn 06 bij contact persoon opgeven, ben beetje huiverig vind een aankoop van bijna 900 eu wel riskant als het fout gaat door mij. Alvast bedankt voor jullie antwoord. |
|
|||
|
|||
YES! Mijne is afgeleverd op het adres in de UK, nu nog naar Nederland en dan kunnen we ermee aan de slag!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks symen89!
|
|
|||
|
|||
Wow! Mijn pakket is net afgeleverd bij BL. Veel sneller dan aangegeven!
Nu op BL wachten. |
|
|||
|
|||
Ik zie alleen dat ik niet met paypal kan betalen:S
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat de mijne vanmorgen ook bezorgd is in de UK.
Nu maar ff kijken of hij morgen hier is. Als ups een beetje meewerkt lukt dat vast. |
|
|||
|
|||
Woohoo, die van mij is ook bij m'n UK collega afgeleverd
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg net een mailtje dat m'n iPhone binnen was bij borderlinx en heb net met paypal betaald om hem op te sturen.
Tenzij je natuurlijk betalen bij Apple UK bedoeld, daar kan je idd niet met paypal betalen |
|
|||
|
|||
Zojuist ook opdracht gegeven bij BL mijn 2x iphones te versturen, denk binnen 2-3 dagen binnen te hebben
|
|
||||
|
||||
Mijnes oook binnen op BL adres
Yoepieeeeee |
|
|||
|
|||
Ik wacht nu alleen op een reactie van BL nadat ik van Apple vernam dat mijn iphone daar bezorgd is. Vind ik erg spannend!
|
|
|||
|
|||
ik heb pas vandaag besteld omdat ik zo dom was om het via mediamarkt te doen (iemand zei dat ze bij apple niet zaken deden met forward adressen) achteraf blijkt dit wel te kunnen dus maar bij de duitse applestore besteld ik hoop hem binnen 2 weken te hebben dan ben ik al blij. Ik had op 20-09 besteld en zou hem dus ook deze week gekregen hebben als ik via apple had besteld, ik baal wel zeg.....
|
|
||||
|
||||
Paid and Shipment has Released from BL
£47 |
|
|||
|
|||
De space grey die ik had besteld is bij BL aangekomen, maar van mijn eigen gouden nog geen spoor! Ik heb de space grey wel gelijk naar huis laten sturen via BL. Deze is voor mijn man, die heeft natuurlijk ook geen zin nog zo lang op die van mij te wachten, maar mén! Wat baal ik, zeg...
Ik begin er bijna aan te denken nog een te bestellen en deze te cancelen, of juist zodra er een verzonden wordt de andere te cancelen. |
|
|||
|
|||
Binnen bij Borderlinx, met Express laten versturen.
|
|
|||
|
|||
Gelukkig heb ik de bevestiging nu ook en heb ik betaald!
Nu hopen op een goede voortzetting. Krijg je nu weer een track & trace code? Hebben jullie de waarde van de zending nog aan laten passen? Ik zie net dat deze bij mij op £500 geschat is. Laatst gewijzigd door MartiniMan; 07-10-13 om 17:54. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn broertje heeft z'n factuur naar BL gestuurd. Heeft BL de waarde £457 gezet. Voor 2 iPhones scheelde dat op totale kosten bij BL £4 (€4,75) Nou ik vind het prima zoo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|