iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Status update: Mijn iPhones (2x 16gb gold) zijn gisterenmiddag om 14:00 geleverd bij vrienden in de UK. Één dag eerder als gepland. 😄 Jihaaaaa!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Status update:
Mijn iPhones (2x 16gb gold) zijn gisterenmiddag om 14:00 geleverd bij vrienden in de UK. Één dag eerder als gepland. 😄 Jihaaaaa!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
echt jaloerss ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 05:32 ---------- Citaat:
JE HEBT helemaal gelijk.. me oom is nu in china.. Het is "National Day", dus alles bijna is gesloten (grote bedrijven) 1 - 7 october 2013 Vrijdag gaan er wel een paar open.. zie je ook hierboven! UPS Delivery is wel open gewoon... Dus de iPhones die al vertrokken waren van de Fabriek/Magazijn, die worden gewoon geleverd. Maar de iPhone's die nog opgehaald dienen te worden bij Fabriek/magazijn, net als de mijnes, die kunnen nergens gaan, omdat Fabriek/Magazijn dicht is... Echt Annoying |
|
|||
|
|||
via deze site Flightradar24.com - Live flight tracker! kan je zien welke vliegtuigen er van UPS vliegen als je de filter aanzet. Het eerste UPS vliegtuig gaat 4 oktober pas weg van shenzhen
|
|
|||
|
|||
Mijne nog op processing...ik word er een beetje verdrietig van..
|
|
|||
|
|||
Mijn pakketjes is vertrokken van Chek Lap Kok, Hong Kong 01/10/2013 21:10 naar Keulen en is dezemorgen aangekomen (Heb hem op Apple.de besteld)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de informatie over de Chinese feestweek. De afgelopen dagen vroeg ik me al af waarom "Preparing for Dispatch" zo lang duurt, maar dit verklaart het natuurlijk. Jammer dat ze net een dagje te laat met mijn bestelling begonnen en dat 'ie nu dus nog niet weg kan. Nou ja, hopelijk gaat 'ie overmorgen weg (4 oktober) en is 'ie maandag in de UK bij de package fowarder.
|
|
|||
|
|||
Als ik m'n Apple ordernr invul als referentie nr (dus niet het eerste vakje, maar traceren volgens referentie nummer) op de UPS tracking pagina krijg ik nu info, een uur geleden nog niet : UPS: Traceergegevens
Staat alleen nog weinig bij |
|
|||
|
|||
Mijn 16 GB silver die zaterdag verzonden is, is gisterochtend bij forward2me aangekomen, en zojuist bezorgd bij mij (in NL). Jeej!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag is mijn iPhone 5s 16 GB Space Grey verzonden, komt 8 oktober aan lijkt me.
Edit: 9 oktober volgens Apple, stond eerst tussen 8-11 oktober. Laatst gewijzigd door CowardDeer50; 02-10-13 om 16:55. |
|
||||
|
||||
mijn witte 32 ook
8 okt leveren bij Borderlinx nu alleen mijn goude nog |
|
|||
|
|||
Aaaaandd it's off..
Krijg net een mailtje van Apple dat ie onderweg is, en UPS meldt ook dat ie vertrokken is |
|
|||
|
|||
mijn status is eindelijk ook veranderd in dispatched.
Shenzhen, China 02/10/2013 21:30 Vertrekscan 02/10/2013 20:58 Herkomstscan China 02/10/2013 6:01 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS Maar volgens mij gaat zoals ik eerder zei het eerste UPS vliegtuig van Shenzhen pas 4 oktober. We zullen zien. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Serieus!!!! Fw2me was toch te vertrouwen!! Heb je foto van je pakket van vandaaag ontvangst?! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 15:37 ---------- Citaat:
Same Story Here (2x Gold 16GB) |
|
||||
|
||||
32 gold verzonden naar mailboxde
Edit:F*CK verkeerde topic... excuses |
|
|||
|
|||
Ik snap er niks meer van...mijne nog steeds op processing! Bah, ben het zat! Ik heb een space grey 16 gb en een gold 32 gb besteld, niks geks dacht ik zo...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn 32gb gold is vanmorgen heel vroeg vanaf Hong Kong de lucht in gegaan. Hij zou maandag dan aan moeten komen op t kantoor in Brighton.... |
|
|||
|
|||
Hier ook niks, noppes, nada veranderingen.. nog steeds Processing..
|
|
|||
|
|||
Wellicht omdat we in de groep zitten met verzending in oktober en geen specifieke datum hebben gekregen. Ik heb het vermoeden dat we volgende week pas meer zullen horen en eind oktober aan de beurt zijn voor verzending.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|