iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Eind Oktober ga ik naar Glasgow. Naar alle waarschijnlijkheid is hij dan nog niet in NL. Is het mogelijk om de Iphone online te bestellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eind Oktober ga ik naar Glasgow. Naar alle waarschijnlijkheid is hij dan nog niet in NL. Is het mogelijk om de Iphone online te bestellen en deze tzt op te halen in 1 van de twee apple stores? Ik kan dit namelijk niet ingeven bij het bezorgadres, maar wellicht kan dit op een andere manier... Heeft iemand misschien nog een andere optie ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarom niet bestellen via BL dan? Of je kan nu al bestellen bij Apple UK en dan leveren bij je Logeeradres in GlasGow ??
|
|||
|
|||
Ik heb via Forward2me een 16gb Gold besteld via de UK Apple Store. Zijn er mensen die gebeld zijn door Apple daardoor? Ik was aan het eten en had m'n telefoon op stil waardoor ik em miste.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nooit gehoord / meegemaakt ... Wie is jou Fw2Me in UK? Geen BorderLinx?? |
|
|||
|
|||
Ik zocht het nummer op op Google en kwam direct bij Apple Customer Service. Ik heb ondertussen ook al mail met informatie daarover, 'to discuss my order details'. Wellicht het verschil van adres op CC en Forward2Me-adres.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
By the way, bijna 90% van de mensen hier die besteld hebben via Apple UK of Apple DE of Apple USA, hun BILLING address en Delivery Address zijn Verschillend.... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 19:54 ---------- BorderLinx net mee zitten chatten. Phones gaan pas next business day after payment received de deur uit :-( Ik had gehoopt op vandaag :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een beetje mazzel dat je order door de 'mazen' van Apple glipt moet je dus wel hebben. Maar het lukt er best veel, dus groot kans dat het je lukt. |
|
|||
|
|||
Iemand al wat vernomen van BL over het doorsturen van je iPhone naar NL?
Mijn zending is 'being processed' maar ik heb nu wel een tracking nummer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop en verwacht dat hij vandaag nog wel de deur uit gaat, zal dan wel Do. pas in NL zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Update: Shipment handed over to delivery agent Laatst gewijzigd door MartiniMan; 08-10-13 om 17:06. |
|
||||
|
||||
Na alle reacties hier toch maar besloten weer een poging the wagen via BL.
Werd gelijk na bestelling gemailed door AMEX dat er een transactie moest worden goedgekeurd met Apple. Bestelling ging gelijk over op processing. Binnen 5 min was die weer geannuleerd :') Volgens mij sta ik op de blacklist van Apple :') |
|
|||
|
|||
YES BL is verzonden... verwacht hem Overmogguhh
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jongens ik heb iets raars... Bij het ophalen van de bestelling heb ik 2 Colli en bij het werwerken in birmingham nog maar 1
2 Verwerkt in BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 18:40 1 Colli XXXXX 1 Zending opgehaald BIRMINGHAM - UK 15:37 2 Colli XXXXX XXXXX |
|
|||
|
|||
OK, dat heb ik ook op de DHL-site staan. Hopelijk gaan onze pakketten vanavond richting NL.
|
|
|||
|
|||
Goed, de eerste iPhone (grey 16 gb) wordt nu door BL naar huis gestuurd, maar mijne (gold 32 gb) staat nog op processing. Willen jullie meedenken? Iemand enig idee waarom deze zoveel langer duurt? Ik begin me ernstige zorgen te maken of deze nog wel komt..
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|