iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stefanframbach Vanochtend is ook bij mij de Space Gray 16gb op Preparing for dispatch gegaan. Ik had besteld op 28-9. Ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
succes! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Daarnaast is het via UK en BL ook goedkoper.
Echt een goede weg om je iPhone te bestellen. Ik ben er erg blij en tevreden mee! |
|
|||
|
|||
Ook ik heb ze binnen.
Wil zelf toch de zwarte hebben ,mocht er iemand een 32gb zilver/wit willen ruilen voor een zwarte hoor ik dat graag. Is nog in doos |
|
|||
|
|||
Yay!! Mijn gold 32gb is sinds vanavond op 'preparing for dispatch'! Klein weekje nog dus, met een beetje mazzel!
|
|
|||
|
|||
Yes! Status: 'dispatched'!
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de kosten van Borderlinx om de iphone door te sturen naar NL?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit kreeg ik zojuist in mijn mailbox. Gisterenavond besteld.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb er ook maar één (5S zilver 64Gb) in de UK besteld vandaag. Kan wel voor de winkel in A'dam gaan liggen, was leuk de vorige keer, maar als ze dan niet voldoende voorraad hebben, heb ik daar voor niets gelegen. Als je over 14 dagen bij Apple.nl besteld, duurt 't nog langer, leveringsdatum vlgs Apple.co.uk zou over 14 dagen zijn... Ben benieuwd, eerste keer dat ik via Borderlinx iets doe. Bedankt allemaal voor de tips hier!
|
|
||||
|
||||
ik heb mijn order geannuleerd , leverdatum is mij een beetje te ver weg.
Tegen die tijd zijn ze hier al te krijgen.
|
|||
|
|||
Bij mij worden de gouden 16gb 24/28 okt verscheept en 4 nov geleverd dan moet een kennis ze nog versturen.Dus dat duurt nog wel even.
Mischien annuleer is ze ook wel en probeer in de tussentijd nog ergens anders een goude te scoren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ipv 24-28 okt verschepen is mijn 16 gold vandaag al verscheept.
Is het mogelijk om het afleveringsadres nu aan te passen naar nederland? |
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je het adres niet meer aanpassen als de order eenmaal de status preparing for dispatch (of later) heeft.
Ik ben nu trouwens tot de ontdekking gekomen dat ik een domme fout heb gemaakt bij de bestelling, ik dacht slim te zijn en direct zo'n mooi nieuw hoesje mee te bestellen....... als ik dat niet had gedaan was mijn telefoon al binnen gekomen. Door dit hoesje neemt de telefoon een heel andere route naar mijn bezorgadres via een distributiecentrum ergens in Londen, wat zorgt voor ongeveer een week extra levertijd. Hij word namelijk eerst door een transportbedrijf (niet UPS) naar Londen gevlogen, om daar dan omgepakt te worden (waarbij het hoesje word toegevoegd) en vervolgens word doorgestuurd naar Borderlinx. Had ik dit eerder geweten dan had ik het hoesje wel in NL gehaald... lesje geleerd voor volgende keer. EDIT: ik zag trouwens dat de levertijd als je nu gaat bestellen op 2-3 weken staat in de UK store. |
|
|||
|
|||
Heb 24 sep iPhone 5s besteld.
En kreeg vorige week bericht wordt vrijdag den18e verstuurd. En komt de 25e aan bij borderlinx. Nu staat er in me betaal account Preparing for Shipment Available to ship: by October 18 Delivers: 25 Oct, 2013 by Standard Shipping. Beetje raar denk? Meer mensen met dit euvel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn order is nu 18 okt dispatched, 25 okt delivery bij Borderlinx! Zijn er mensen bij wie dit sneller is gegaan? Hoop toch de iPhone voor de lancering hier in NL binnen te hebben.
|
|
|||
|
|||
Ja, bij mij werd de order beide keren eerder bij BL geleverd. Beide keren toevallig op een vrijdag dispatched en op maandag bij BL, betaald aan BL en vervolgens op woensdagmiddag geleverd. Dus op vrijdag vanuit China vertrokken en op woensdagmiddag thuis.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|