//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ricosuave Ik heb er net 1 gekocht hier in USA zonder contract, hoe krijg ik hem nu aan de praat met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #581  
Oud 09-12-10, 22:51
RKDE89 RKDE89 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ricosuave Bekijk bericht
Ik heb er net 1 gekocht hier in USA zonder contract, hoe krijg ik hem nu aan de praat met de AT&T lock? Hij blijft op het beginscherm staan (connecteer met itunes)

hoe kan ik hem jailbreaken en unlocken?

thx!
je moet de amerikaanse itunes op je pc installeren en dan je iphone aansluiten op je pc, werkte bij mij ook
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 11-12-10, 20:57
xander86 xander86 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard

wat gebeurd er dan? als ik amerikaanse itunes erop zet?kan ik dan mn nederlandse t-mobile erin stoppen en loopt ie als n zonnetje?lijkt me ietwat te mooi om waar te zijn
  #583  
Oud 11-12-10, 21:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xander86 Bekijk bericht
wat gebeurd er dan? als ik amerikaanse itunes erop zet?kan ik dan mn nederlandse t-mobile erin stoppen en loopt ie als n zonnetje?lijkt me ietwat te mooi om waar te zijn
Inderdaad! Veel te mooi om waar te zijn. Overigens, er is geen Amerikaanse iTunes. Wel eentje in de Engelse taal.
  #584  
Oud 12-12-10, 18:35
RKDE89 RKDE89 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 22
Standaard

nee tuurlijk niet, maar door us itunes kan je je iphone uit de us activeren, kan je de taal ned. instellen enz.
  #585  
Oud 12-12-10, 18:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RKDE89 Bekijk bericht
nee tuurlijk niet, maar door us itunes kan je je iphone uit de us activeren, kan je de taal ned. instellen enz.
Er bestaat geen US iTunes Met om het even welke iTunes, bv. een Nederlandse, kan je een iPhone uit Kazachstan, Turkmenistan en zelfs uit eentje uit Buiten-Mongolië activeren.

Als je niet weet waar over je praat, dan praat liever niet.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 12-12-10 om 18:43.
  #586  
Oud 12-12-10, 22:07
xander86 xander86 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard

hoe denken jullie over de site Unlock iPhone 4 4.1 / 4.2.1, 3G, 3Gs. Jailbreak / iPhone Unlock Software 4G ? is dit echt of zou het een of andere oplichtersite zijn?
  #587  
Oud 12-12-10, 22:29
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

Eigenlijk zouden we daar niet meer op moeten/mogen reageren. Het zal vast werken maar je kunt alles gratis vinden via deze site dus in mijn ogen wel oplichting. Mijn advies: niet doen en verdiep je wat beter in deze site en het forum. Succes!
  #588  
Oud 18-12-10, 22:59
Marleybob Marleybob is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 39
Standaard

aangezien een familielid in USA woont en deze maand overkomt wil ik graag en Iphone 4 32 GB over laten komen. echter wordt er beweerd dat er een AT&A abbo erbij moet worden afgesloten, is dit ook echt zo? is het niet mogelijk om de Iphone los aan te schaffen zonder abbo?
Wie heeft er ervaring mee, ik las dat Jorishc het gelukt is graag zou ik snel reactie willen hebben als dat mogelijk is....
  #589  
Oud 19-12-10, 19:20
CynthiaB CynthiaB is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Beste mensen,

Ik heb in Australie de Iphone4 gekregen, nadat het hotel mijn badjas incl. Iphone 3 had gewassen, fantastisch, dacht ik. Ik heb een abbonnement bij T-mobile en de microsimkaart heb ik ontvangen + geactiveerd, maar hij geeft nog steeds aan "geen service". Ook heb ik mijn telefoon al aangesloten op een laptop met Itunes zonder resultaat. Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik het kan oplossen? Enorm dank voor het meedenken. Groeten, Cynthia
  #590  
Oud 22-12-10, 14:33
kwinter kwinter is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik ga over een paar dagen naar NY en ben aan het kijken voor een iphone 4. Nu las ik ergens dat mensen met een AT&T contract en iphone 4 een extra iphone kunnen kopen op dat abonnement voor $200. Heeft iemand daar ervaring mee en zitten er nadelen aan voor diegene die dat abonnement heeft?

MVG
  #591  
Oud 22-12-10, 19:46
maxdude maxdude is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Question alles op een rijtje iphone 4 uit amerika

hallo,
ik heb hier al heel de site rondgekeken en vind niets echt concreets hoe en wat
alles staat verspreid over 20 pagina's en ik (als computerleek) geraak er niet meer aan uit

de situatie is dus de volgende ik vertrek 5 januari naar new york en zou zeer graag een iphone kopen (daar want hier gaan ze boven het budget)

tot zover heb ik al gevonden dat je ze ook "los" kan kopen want op de apple site staat het volgende
" For those who are not eligible for an early upgrade or who wish to buy iPhone as a gift, the prices are $499 (8GB), $599 (16GB), or $699 (32GB)."

dus vraag 1 is dit correct???

en dan vraag 2, wat moet ik allemaal doen om de iphone hier (belgie) werkend te krijgen ?ik dacht dat je hem moest "jailbreaken" maar hoe vind ik niet echt

is deze methode de juiste? Unlocken van je iPhone met Ultrasn0w - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

dan daarbij de vraag , in die handleiding staat er ga met de iphone naar die site ? maar geraak ik op die site als ik nog niets gedaan heb om hem te jailbreaken?

zijn er nog andere dingen die ik moet doen ? s er eventueel iemand die het voor mij kan tegen een kleine vergoeding ?

Mvg maxim

PS: ik weet het dat deze vraag al 1000 keer gesteld zal zijn, maar ik vind echt nergens het antwoord dus moest er nu 1 iemand zo vriendelijk willen zijn om eens in 1 post te zeggen wat je juist allemaal moet doen en in welke volgorde ?

dit zou mij zeer vooruit helpen

alvast bedankt!!!!!!!!
  #592  
Oud 22-12-10, 19:55
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Ga er maar vanuit dat alle iPhones uit USA zijn gesimlocked met een AT&T simlock. Deze simlock is voorlopig nog niet te verwijderen. Simpelgezegd: je hebt er niks aan.
__________________

  #593  
Oud 22-12-10, 19:56
maxdude maxdude is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 Bekijk bericht
Ga er maar vanuit dat alle iPhones uit USA zijn gesimlocked met een AT&T simlock. Deze simlock is voorlopig nog niet te verwijderen. Simpelgezegd: je hebt er niks aan.
hoe doen al die andere mensen het dan?
  #594  
Oud 22-12-10, 20:21
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxdude Bekijk bericht
hoe doen al die andere mensen het dan?
Jailbreak & Unlock?
Of via sites, die tegen betaling ervoor zorgen dat je telefoon officieel wordt unlocked.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #595  
Oud 22-12-10, 21:23
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxdude Bekijk bericht
hoe doen al die andere mensen het dan?
Die hebben een aantal maanden geleden eentje gekocht met een modemfirmware die nu wel te unlocken is. Helaas is dat met de huidige iOS en modemfirmware niet mogelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Jailbreak & Unlock?
Of via sites, die tegen betaling ervoor zorgen dat je telefoon officieel wordt unlocked.
Slechte tip, want 98% van die sites zijn scam sites en de overige sites bieden geen AT&T unlocks aan.
  #596  
Oud 22-12-10, 21:34
maxdude maxdude is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

welke firmwire is dit dan? en echt geen mogelijkheid?
  #597  
Oud 22-12-10, 21:38
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

iPhones worden nu geleverd met iOS 4.2.1 en modemfirmware 2.10.04 of 3.10.01 en die zijn niet te unlocken.
  #598  
Oud 22-12-10, 21:43
maxdude maxdude is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 Bekijk bericht
iPhones worden nu geleverd met iOS 4.2.1 en modemfirmware 2.10.04 of 3.10.01 en die zijn niet te unlocken.
en zal het lang duren todat die te unlocken zijn?
  #599  
Oud 22-12-10, 22:03
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxdude Bekijk bericht
en zal het lang duren todat die te unlocken zijn?
Als we dat toch eens wisten Er wordt druk gespeculeerd natuurlijk, maar dat is altijd zo met dat soort dingen: klik

De laatste keer met de Jailbreak voor 4.1 met Greenpois0n werd er al twee maanden druk gespeculeerd en dat was ook elke keer niet waar
  #600  
Oud 26-12-10, 11:08
neptune1984 neptune1984 is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

maxdude,

Ik ben een aantal maanden geleden in new york geweest en in verschillende winkels gevraagd naar een iphone 4. Deze was alleen met een "plan" te krijgen. Ik heb vervolgens een aantal weken later gewoon via de apple site een iphone in Engeland gekocht. Wel "de volle pond" betaald maar dan heb je wel gewoon een simlockvrije 100% eerlijke/originele iphone 4.
Ik heb nu een een relatief dure telefoon met een zeer goedkoop simonly abonnement dus dat geld haal ik er binnen 2jaar wel weer uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:36.