mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee. Alleen het 1583 formulier van USPS. Fedex formulier is niet nodig....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee. Alleen het 1583 formulier van USPS. Fedex formulier is niet nodig.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
oke thnx dan gaat het als het nu is goed
|
|
|||
|
|||
Bij mij leek het eerst goed te gaan,. maar toen kreeg ik toch een email van apple dat ze niet kunnen versturen naar een adres die het weer doorstuurd naar nederland.
Mijn order is nu gecanceld,. maar ze hebben wel het geld van mijn credidcard afgehaald. |
|
|||
|
|||
Nou,.
Creditcard werkte dus wel,. maar nu accepteren ze het adres van myus.com niet ! Dear Apple Customer, Thank you for visiting the Apple Store online. Unfortunately, we are unable to process your order. Orders placed on the Apple Store for the United States must be purchased from within the U.S. and shipped to a U.S. address as described below: "U.S. SALES ONLY - The Apple Store sells and ships products only within the continental United States, Alaska, and Hawaii. No shipments can be made to APO or FPO addresses, United States territories, or addresses outside the United States. You may not export any products purchased at the Apple Store." Exportation applies to customers in other countries attempting to order through the U.S. store. This includes those customers who provide a freight forwarding agent's address as their shipping address. We sincerely regret any inconvenience this may have caused you. The entire Apple Store Sales Policy can be located at <Apple Sales and Refund Policy>. You may wish to visit the Apple Store Worldwide at <The Apple Store - International> to see if there is an Apple Store for your country of residence. To locate an Apple Authorized reseller in your area, please visit <Apple: Find A Reseller: Search Page>. Thank you for your interest in Apple products. Sincerely, Apple Payment Processing Support |
|
|||
|
|||
mijn status is dit nu dit bij fedex:
Feb 14, 2008 2:53 AM Arrived at FedEx location MEMPHIS, TN 12:30 AM Left origin MEMPHIS, TN Feb 13, 2008 11:19 PM Picked up MEMPHIS, TN 4:10 AM Package data transmitted to FedEx |
|
|||
|
|||
damn, weer door PAYMENT gecancelled ... Nieuwe poging maar weer.
@ Turqoise: welke CC heb jij gebruikt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb zelf een creditcard van rabobank gebruikt (mastercard) |
|
|||
|
|||
mijn mastercard van de rabobank heb ik gebruikt..
daar heb ik trouwens 4 weken terug ook mee betaald dat ik amerika was. Toen had ik ook al 3 iphones mee genomen in me tas. |
|
|||
|
|||
Heb met een ING CC(mastercard) betaald en ging in 1 keer goed! iphone wordt morgen afgeleverd bij Myus! enige tip die ik jullie kan geven is bestel je iphone hier 's ochtends zodat hij niet gelijk verwerkt wordt(het is daar dan nog nacht) en hij dus bij de ochtend batch zit van het apple verwerk systeem..
|
|
|||
|
|||
@Jamalu: heb je ook je suite nummer bij het adres gebruikt?
Hoe laat heb je besteld? |
|
|||
|
|||
Citaat:
XXXXXXXXXXXX 1956 60th Place E. Suite XXXXX Bradenton, FL 34203 |
|
|||
|
|||
Thx , ik ga het nog een keer proberen ...
|
|
|||
|
|||
Ik denk toch dat je het moet proberen zonder "Suite" er bij te zetten, met alleen het nummer...
|
|
|||
|
|||
Zonder "Suite" ja, dat heb ik nu 5x geprobeerd; 2x met Postbank CC en 3x met ING CC en ander Apple acccount. Morgenochtend nog maar eens proberen. Positief blijven maar
|
|
|||
|
|||
Hoop dat het nu wel lukt! Bij mij is het in 1 keer gelukt! Heb veel geluk gehad denk ik!
|
|
|||
|
|||
bij mij is het ook in een keer gelukt
|
|
|||
|
|||
hier ook
Feb 14, 2008 1:13 PM In transit LANTAU ISLAND HK 11:05 AM Left origin SHENZHEN CN 7:29 AM Picked up SHENZHEN CN 7:08 AM Package data transmitted to FedEx |
|
|||
|
|||
Kan iemand misschien stap voor stap uitleggen wat je moet ondernemen?
Dus waar moet je op letten? Hoe maak je een account bij MyUs aan? Hoe zet je het ook weer stop? En ik begrijp dat de huidige iPhone in de Amerikaanse store dus gewoon te activeren en te unlocken is via iJailbreak? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
[quote=Zwollenaar;64520]hier ook
Feb 14, 2008 1:13 PM In transit LANTAU ISLAND HK 11:05 AM Left origin SHENZHEN CN [quote] die van jou komt uit hongkong? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|