mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) ben er inmiddels achter dat je bij apple niet hoeft te kiezen voor de 2 daags levering voor 11 dollar hen 3 orders geplaatst op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben er inmiddels achter dat je bij apple niet hoeft te kiezen voor
de 2 daags levering voor 11 dollar hen 3 orders geplaatst op het zelfde moment en wel afgelope vrijdag zijn alle 3 vandaag tegelijk binnen gekomen bij myus krijg nu 4 iphone 16gb binnen houdt er 1 zelf en de rest verkoop ik |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand al een iphone besteld in de webshop van AT&T ?
Misschien gaat het daar wat gemakkelijker dan in de apple online shop ? |
|
|||
|
|||
Ga denk ik nog een 16GB kopen en ga het dan proberen via AT&T. Krijg je ook nog 2 day priority shipping gratis erbij..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1 per order idd. doe je toch 3 orders vandaag even proberen
|
|
|||
|
|||
Wat zijn voor jullie eigenlijk de totale kosten geweest via MyUS bij het kopen van een 16GB, inclusief douane?
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist een MYUS account aangemaakt, het zgn. 'Merchandise Only' account. Dat lijkt me voldoende voor enkel hardware bestellingen toch?
Moet ik nu ook nog mijn paspoort scannen en opsturen enz? |
|
||||
|
||||
ja en dat formulier ondertekenen, inscannen en mailen
|
|
||||
|
||||
iemand idd al ervaring met att online webshop?
kreeg namelijk gelijk al de melding geaccepteerd |
|
|||
|
|||
Idd, want dat zou mooi zijn, als die het niet controleren..
Ze hebben waarschijnlijk veel minder ervaring met MyUS e.d.,... |
|
|||
|
|||
Heb net bij ATT besteld we zullen zien
Viel me wel op dat de TAX er nog niet bij vermeld stond. 8GB iPhone vervangen met 16GB wordt men 3e iPhone dan whaha |
|
|||
|
|||
Na een weigering van Apple voor 2 iphones met als reden;
Orders placed on the Apple Store for the United States must be purchased from within the U.S. and shipped to a U.S. address as described below: "U.S. SALES ONLY - The Apple Store sells and ships products only within the continental United States, Alaska, and Hawaii. No shipments can be made to APO or FPO addresses, United States territories, or addresses outside the United States. You may not export any products purchased at the Apple Store." Exportation applies to customers in other countries attempting to order through the U.S. store. This includes those customers who provide a freight forwarding agent's address as their shipping address. nu net 2 stuks bij AT&T besteld (1 voor 1 ) hoop dat dit wel lukt... Ik denk trouwens dat de creditcard companys niet erg blij zijn met al deze acties want ze denken telkens dat t niet klopt omdat de adressen niet kloppen. |
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook al 2 keer problemen mee gehad, volgens mij hebben ze het myus verhaal door bij apple
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor zelf bestelde (en bij hen afgeleverde) goederen betaal je in totaal € 50,= voor verzending & handling. Wil je het ook door hen laten aankopen dan komt er zo'n 25 euro bij. Dit alles incl. lokale sales tax en excl. evt, BTW/invoerrechten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lukt je dat niet dan kun je het door hun laten bestellen/kopen en wordt het geheel € 25,= duurder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb vorige week een reactie van Ellen gehad: Dank voor je email. Helaas lukt het niet meer om een iPhone te bestellen bij de apple store en naar ons adres te laten sturen. Inderdaad omdat we onze limieten bereikt hebben. |
|
|||
|
|||
20-02-2008:
Nou, eindelijk. De Visacard is gearriveerd en de iPhone is besteld. Keurig verscholen tussen 3 overige artikelen. Status in de Applestore: Edit: mailtje gekregen. Your iPhone is coming. Time to get ready Dit belooft wat. Nu nog wachten op de werkelijke verzending. Edit2: (O oh........, dit belooft niet veel goeds). 21-02-2008 Edit 3: Vanmorgen mijn mail geopend in de hoop dat er wat goed nieuws was en wat blijkt? Verstuurd!!! Mouhaha!!! De Agent18 Ecoshield was gisteren al in transit Maar de iPhone is nu dus ook onderweg vanuit China Me happy. Voor degenen die net als ik benieuwd zijn naar de verschepingstijd zal ik hier regelmatig wat screenshots posten in een nieuw topic. Wellicht wat overzichtelijker. Laatst gewijzigd door Snowgasm; 21-02-08 om 09:19. |
|
|||
|
|||
mijn iphones staan inmiddels in breda en zijn er uit gepikt voor douanecontrole
dat wordt waarschijnlijk btw betalen best wel balen |
|
|||
|
|||
@cwsmdb: via welke koerier had je ze naar NL laten shippen?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|