mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tescione Het toestel is op deze manier al ingeklaard dus daar zullen waarschijnlijk geen problemen ontstaan. Ik zal maandag updaten over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Das niet helemaal correct want douane doet soms controle op inklaring van FedEx/DHL. Soms pikken ze willekeurige pakketjes uit om extra te controleren wat vervolgens tot een week vertraging kan opleveren.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ah, nou laten we dan maar niet hopen dat dat hiermee gebeurt. We zullen het meemaken....
|
|
||||
|
||||
We wanted to let you know that your order has shipped. If you ordered multiple items, you may receive separate shipments with no additional shipping charges. All shipments except those delivered
Lukt nog steeds, komen 2 x 16 gig aan.
|
|||
|
|||
Was dit na eerdere mislukte pogingen? Zo ja, heb je andere CC gebruikt of andere " taktieken". Hier 2x mislukt met dezelfde CC. Nog steeds geen refund na 9 dagen, maar volgens de C company kan dat tot 30 dagen duren.
|
|
||||
|
||||
eerste keer !
zal wel eerste keer geluk zijn denk ik haha |
|
||||
|
||||
Mijn pakketje is vanochtend afgeleverd: hierbij een korte samenvatting.
do 28-03 besteld bij apple do 28-03 verstuurd door apple vr 29-03 afgeleverd bij myus.com vr 29-03 doorgestuurd door myus.com ma 03-03 om 10:00 afgeleverd door fedex Al met al uitstekende service van myus.com en natuurlijk apple . Deze iphone is trouwens een grotere wereldreiziger dan ik ben. Ongelofelijk hoe zo'n pakketje de wereld rondtrekt om uiteindelijk in Utrecht uit te komen. china -> california -> memphis -> bradenton, florida -> memphis -> parijs -> amersfoort -> utrecht |
|
|||
|
|||
die van mij ligt nog steeds op schiphol !!!
Februari 25, 2008 16:18 Bradenton, FL - USA Zending opgehaald Februari 25, 2008 20:31 Bradenton, FL - USA Vertrokken van DHL vestiging in Bradenton - USA Februari 25, 2008 21:28 Pinellas Park, FL - USA Bij de DHL vestiging gearriveerd in Pinellas Park - USA Februari 25, 2008 22:33 Pinellas Park, FL - USA Vertrokken van DHL vestiging in Pinellas Park - USA Februari 26, 2008 00:20 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Bij de DHL vestiging gearriveerd in DHL Wilmington Airpark - USA Februari 26, 2008 06:01 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Vertrokken van DHL vestiging in DHL Wilmington Airpark - USA Februari 26, 2008 06:25 New York City Gateway, NY - USA Bij de DHL vestiging gearriveerd in New York City Gateway - USA Februari 26, 2008 10:07 New York City Gateway, NY - USA Vertrokken van DHL vestiging in New York City Gateway - USA Februari 26, 2008 22:37 Brussels - Belgium Bij de DHL vestiging gearriveerd in Brussels - Belgium Februari 27, 2008 03:11 Amsterdam - Netherlands, The Afgehandeld voor inklaring om Amsterdam - Netherlands, The Februari 27, 2008 17:40 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging Februari 28, 2008 09:45 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging Februari 29, 2008 09:30 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging Februari 29, 2008 17:05 Amsterdam - Netherlands, The Douane inklaring compleet om Amsterdam - Netherlands, The |
|
|||
|
|||
@tescione
Hoeveel belasting heb je moeten betalen zojuist? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb gevallen gezien waarbij een zending bijna 2 weken bij de douane heeft gelegen dus je moet blij zijn met 3 dagen |
|
||||
|
||||
owh, da wist ik niet
|
|
||||
|
||||
ik zit te denken om via deze weg ook aan een Iphone te komen..
nu vraag ik me af of iemand nog tips heeft met bestellen, en of dit ook kan met paypal.. (heb nog niet eerder iets via internet besteld) |
|
|||
|
|||
nee, je hebt echt een creditcard nodig..
|
|
||||
|
||||
***** apple heeft mijn mislukte dingen wel afgescheven volgens postbank..
nu heb ik me cc eens echt nodig is hij leeg :S |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3/3/2008 1:26 pm Clearance Delay Amsterdam, Netherlands, The
3/2/2008 9:50 pm Clearance Delay Amsterdam, Netherlands, The 3/2/2008 9:34 pm Processing for clearance Amsterdam, Netherlands, The 3/2/2008 6:50 pm Transit through DHL facility Amsterdam, Netherlands, The MyUS heeft $200 op de factuur gezet voor een 'Phone' Is het verstandig om er achteraan te bellen of maakt dat toch allemaal niets uit en moet ik gewoon geduldig zijn?... |
|
|||
|
|||
Is het juist als ik mijn 8GB op de volgende manier van mijn MyUS adres naar Nederland laat verzenden? Ik bedoel dan meer krijg ik zo geen boete van de douane? De invoeringsbelasting wordt toch aan de hand van de factuur opgemaakt die MyUS bij het pakketje bijstopt? Of sla ik de plank nu mis?
1. Value $399 2. Item is a phone 3. Please insure this item 4. Can you use FedEx for shipping? 5. Please mark this item as 'Free Shipping'. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu nog er achteraan bellen heeft geen zin denk ik. Als de douane iets wil weten dan melden ze zich wel bij jou... Mij is het volgende overkomen; 2 iPhones door laten sturen door myus. Als waarde opgegeven $ 1.000 En toen ging het mis.... De Amerikaanse notering voor duizendtallen is met een ',' in plaats van een '.' zoals wij dat doen in Nederland. Resultaat: 2 phones, value $ 2... myus gemaild met de opmerking over de gemaakte fout. Zij hebben een nieuwe invoice gemaakt met de juiste waarde. Die is verzonden naar DHL. Bezorger staat 2 dagen later voor de deur met het pakje. 'Kijk eens, pakje voor meneer'. En weg was hij... Tot op heden niets meer gehoord. Is ook pas 14 dagen geleden. Wie weet komen ze nog. Ga ze maar niet bellen. Dat scheelt wel in de kosten zul je denken. Klopt, maar als ik er bij de douane uitgepikt was dan was het alsnog betalen geworden. Je kunt mazzel hebben natuurlijk maar ik zou er niet op rekenen. Nou is $ 200 wel iets anders dan $ 2 maar dan nog. Bulova
US 16GB 2.0.2 Laatst gewijzigd door Bulova; 03-03-08 om 19:53. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|