mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) de creditcard was dus inderdaad geblokt.. vanavond nog maar eens proberen. is me ook opgevallen dat veel op vrijdag succes hadden dus als vanavond niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
de creditcard was dus inderdaad geblokt..
vanavond nog maar eens proberen. is me ook opgevallen dat veel op vrijdag succes hadden dus als vanavond niet lukt wacht ik tot vrijdag. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje over dat form1583. Kan ik deze ook gewoon uitprinten, invullen, inscannen en gewoon doormailen naar myus? (zelfde geldt voor mn ID).
|
|
||||
|
||||
ja dat is geen probleem, ik heb er zelfs gewoon een foto van genomen en doorgemaild (scanner stuk )
|
|
|||
|
|||
Ok thanks..heb mn camera uitgeleend, anders had ik dat ook wel gedaan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf geen scanner heb dus foto van gemaakt met me camera.. werd ook goed gekeurd |
|
|||
|
|||
Thnx, 't is gelukt..zojuist mail gehad van myus met alle inlogzooi
|
|
||||
|
||||
nog maar eens geprobeerd bij Apple
wacht met spanning af.. |
|
|||
|
|||
Kunnen jullie misschien op de juiste thread posten? Dit is ebay en usps, er is een fromus2eu thread.
|
|
|||
|
|||
Uurtje geleden besteld en zojuist deze mail gehad:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had de laatste keer om 11 uur nederlandse tijd succes, ik weet niet of dat toevallig was maar het is het proberen waard! Succes!
|
|||
|
|||
Ik heb 't net rond 22:45 weer geprobeerd..wacht nu op een mailtje van Apple (met hopelijk goed nieuws dit keer)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gisteren zijn 2x16gb bij MyUs aangekomen en worden alweer naar NL verzonden. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone is inmiddels "Prepared for shipment". Heeft iemand idee of ik dan al "binnen" ben of kunnen ze m alsnog cancelen?
|
|
||||
|
||||
klaargemaakt voor verzending er kan dus nog vanalles gebeuren.
zending kan gecancelled worden of zelfs nog teruggeroepen of vast bij de douane .. .net als die van mij nu al dagen |
|
||||
|
||||
naja je bent in ieder geval al wel verder dan dat je meteen gecancelled word..
ik moet nog afwachten |
|
|||
|
|||
Ik leef met je mee .
Gelukkig komt mn via Ebay gekochte 16gb wel zeker en bijna binnen . |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|