mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mlam Via welk bedrijf laat je m opsturen naar NL? Volgens mij heeft hij toch duidelijk FAMILIE genoemd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
K bedoelde dus eigenlijk..door welk bedrijf laat hij m zijn familie dat ding opsturen naar NL
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
doet mijn tante ook altijd. Heb nog nooit invoerrechten hoeven te betalen. Hoop nu ook niet.
BTW, bijna 5 uur later en nog geen "Cancel" e-mail gehad ( keeps fingers crossed) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je weet dat 't erg lang kan duren als ze m versturen via USPS? (door dat douane en inklaringgedoe e.d.). Hier wordt ook aangeraden om te versturen via DHL of FEDEX, kost wel wat meer, maar is wel vele malen sneller.
|
|
||||
|
||||
Laatste keer dat mijn tante een pakket kleding opstuurde was het hier in 4 werkdagen
ze verstuurde het maandag, en op vrijdag had ik het pakket al binnen normaal duurt het +/- 6 a 7 werkdagen, kennelijk net mazzel die keer |
|
||||
|
||||
vorige keer usps was 4 dagen. dus hopelijk nu ook.
|
|
||||
|
||||
mijn telefoon is verstuurd,14 maart wordt ie afgeleverd bij mijn tante.
hopelijk doet ze hem die dag meteen op de post. |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone is inmiddels ook richting myus..
|
|
|||
|
|||
Al met al een snelle service, een kleine week bezig geweest. 2x16 gb rijker
Mar 10, 2008 5:07 PM Picked up BRADENTON, FL 6:53 PM Left origin BRADENTON, FL Mar 11, 2008 12:24 AM Arrived at FedEx location NEWARK, NJ 2:10 AM Departed FedEx location NEWARK, NJ 6:33 PM Arrived at FedEx location PARIS FR 9:11 PM Departed FedEx location PARIS FR Mar 12, 2008 9:12 AM On FedEx vehicle for delivery AMERSFOORT NL |
|
|||
|
|||
Dat is zeker een snelle service ja!
Mijne is overigens vanuit China verzonden.. Laatst gewijzigd door mlam; 12-03-08 om 11:10. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopelijk ligt deze 2 van jou niet te lang bij de douane!! |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd! Dit zijn wel positieve berichten!
Ik heb nog steeds geen "cancel" e-mail gehad, dus ga er stiekem wel vanuit dat mijn bestelling er doorheen is Nu hopen dat ze die krengen snel naar mijn tante gaan versturen! |
|
||||
|
||||
bij mij nog steeds de melding not yet shipped,
en ook niet ready for shipment.. afwachten dus |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij heb ik een record te pakken! (5 mrt besteld, 12 mrt binnen) Laatst gewijzigd door lekzzz; 12-03-08 om 13:04. |
|
|||
|
|||
Heb je invoergebeure moeten betalen aan de deur of krijg je nog een acceptgiro?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog geen btw betaald... zal nog wel komen denk ik...
|
|
|||
|
|||
Dag later en heb weer een mailtje
Thank you for visiting the Apple Store online. Unfortunately, we are unable to process your order. Orders placed on the Apple Store for the United States must be purchased from within the U.S. and shipped to a U.S. address as described below: "U.S. SALES ONLY - The Apple Store sells and ships products only within the continental United States, Alaska, and Hawaii. No shipments can be made to APO or FPO addresses, United States territories, or addresses outside the United States. You may not export any products purchased at the Apple Store." Wat doe ik hier verkeerd? Iemand tips wanneer nogmaals te proberen? Laatst gewijzigd door anversli; 12-03-08 om 14:06. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|