mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lekzzz Net met ABN gebeld maar schijnt aan Apple te liggen. Dit probleem komt vaker voor en heeft te maken met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Shipped on: Mar 7, 2008 via FEDERAL EXPRESS Estimated delivery Mar 11, 2008 by 10:30 AM Mar 7, 2008 6:04 AM Package data transmitted to FedEx 6:13 AM Picked up SHENZHEN CN 10:06 AM Left origin SHENZHEN CN 7:16 PM In transit SHENZHEN CN Laatst gewijzigd door lekzzz; 07-03-08 om 15:03. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
als een bestelling gecanceld wordt maken jullie dan opnieuw een nieuw account aan bij apple of niet ?
ik heb dit de eerste keer telkens gedaan tot het lukte maar weet eigenlijk niet of dit wel nodig is. (de gecancelde bestelling blijft in je history staan vermoed ik toch) |
|
||||
|
||||
Citaat:
geen idee,ik heb het alleen wel gedaan. althans email adres verandert. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Idem hier
Hey Joske666,
zelfde situatie hier. Ik woon eveneens in Belgie, heb mijn iPhone gekocht op eBay US en liet via USPS opsturen. Dat is nu al geleden van 27/02. Laatste bericht op de USPS tracking site was (3/3): Into foreign Customs: Package is being processed by Customs in Belgium. Nog steeds niks ontvangen. Het doet inderdaad goed te horen dat ik niet alleen ben en minder goed dat het nog lang kan duren! Ik probeer maandag in elk geval eens naar taxipost te bellen. PS: heb jij jouw iPhone nu al ontvangen? Gz, Nicolas. |
|
||||
|
||||
hoelang duurt het voordat je weet of ze het verstuurd hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit zal waarschijnlijk zij omdat je geen bon in de doos hebt zitten.
Ga naar deze site: E-Tracker EMS-Taxipost Doe daar je tracking nummer in, zonder spaties. En dan staat er wat er aan de hand is. Ga dan naar deze site: Internet Douane en Accijnzen en bel het nummer op die site. Dan word je doorgestuurd naar een ander nummer van ABX die de leveringen van UPSP in belgie doen, dat nummer is 02 25 11 155. Die vragen dan voor je tracking nummer en dan zal zullen ze je vertellen wat je moet doen. Het duurt wel lang voordat ze opnemen, soms doen ze het helemaal niet. Success, ik zit in het zelvde bootje ze bellen mij op maandag terug!(hmm yeah right, ik zal zelf wel moeten bellen). Citaat:
|
|
||||
|
||||
ahhh ****!
Citaat:
dat wat op je Creditcard staat? of dat wat je bij Myus hebt ingevuld? |
|
|||
|
|||
Je naam bij MyUs en die op de creditcard zijn als het goed is dezelfde. Je moet zorgen dat en je shippingadress en je billingadress dezelfde zijn en in de VS, dus je adres wat je hebt aan gemaakt bij MYUS!
|
|
||||
|
||||
bedankt.
nou er staat bijvoorbeeld alleen A. Bakker op me cc en op de form van MYUS heb ik gewoon bijvoorbeeld Adriaan Bakker ingevuld. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dat prima!
|
|
||||
|
||||
en ook vind ik het raar want het is een us address waarom geeft ie dat dan aan?
of is myus misschien geblokt? heb het na mijn mening goed ingevuld want heb hele topic doorlopen |
|
||||
|
||||
oke nu wou ik dus even een nieuwe bestelling proberen maar..
kreeg ik dit elke keer ervoor. |
|
|||
|
|||
Je creditcard is geblokkeerd. Beste is morgen even met je CC verstrekker bellen. Het kan ook zo zijn dat je over je limiet heen bent(geld). Dan kan het tot 30 dagen duren
|
|
|||
|
|||
Ik heb me ook maar ff aangemeld bij myus..hopelijk lukt 't me ook om een Iphone te kopen
|
|
|||
|
|||
Als je als billingadress een adres opgeeft wat niet klopt met je creditcard denkt de creditcard maatschappij dat er iemand anders dan jij met je card aan t klooien is.
Ze blokkeren dan je rekening uit bescherming, als je ze belt en aangeeft dat je het zelf bent deblokkeren ze je rekening en kan je het weer proberen. |
|
|||
|
|||
Welk adres moet je als billing adres opgeven? Het adres waar je kaart is geregistreerd? Of kan dat ook een ander adres zijn?
|
|
|||
|
|||
Apple wil dat het billingadress en het shippingadress in de VS is dus kun je het beste je adres bij MyUs als billingadress opgeven maar daar krijg je dus wel gedoe over bij de creditcardcompany...
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|