mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu nog hopen dat je niet door de douane word gepakt. Mijn iphone ligt bij de douane in belgie omdat er geen factuur bij zit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu nog hopen dat je niet door de douane word gepakt.
Mijn iphone ligt bij de douane in belgie omdat er geen factuur bij zit. Je pakje komt via Zaventem binnen, gaat naar de douane, die zegt dat er geen factuur in zit, gaat naar ABX in anderlecht, daarvan krijg je na een week een brief thuis dat je moet bellen. Dan duurt het 30 minuten voordat je iets concreet uit het mens aan de telefoon hebt. Dan moet je een kopie van je factuur emailen/faxen, opnieuw een half uur aan de telefoon om te conformeren. Dan gaat het terug naar de douane in zaventem. Dan word het geklaart en opgestuurd terug naar ABX. Die bellen je om te vertellen dat je x moet betalen. Dan word het aan taxipost gegeven die het dan leveren en dan moet je het bedrag aan de bezorger betalen. Totale tijd= ongeveer twee a drie weken. Tijd aan de telefoon= +/- 2 uur. Frustratie= Te Veel. Conclusie: bestel je iphones gewoon uit engeland. Binnen EU= geen btw en kortere verzend tijd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
wil er nog iemand op mijn us adres bestellen dat kan namelijk .
kleine vergoeding .. is goedkoper he. |
|
||||
|
||||
wat houdt prepared for shipment in? Hoelang duurt het echte verschepen dan nog?
|
|
|||
|
|||
Ben ook van plan om er eentje te bestellen via apple.com met een myus adres maar, welke nummer moet ik gebruiken bij "Daytime Phone" tijdens het bestellen.
Hoop dat de vorige bestellers (myus.com gebruikers) mij kunnen helpen. Alvast bedankt, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maxman heb je misschien ook een antwoord op mijn vraag
|
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: deze dus 305 678-1234 |
|
||||
|
||||
ik heb gewoon een bestaand nummer uit Bradenton Florida erin gezet..
dus gezocht naar doctor Bradenton florida in google |
|
|||
|
|||
Als ik zoek op Daytime Phone hier op de forum vind ik niks
|
|
|||
|
|||
Klopt, hier https://forum.iculture.nl/f41/i...ay-usps-4.html heb ik m vandaan (2e post)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan gaat ie naar mijn tante in californië en dan nog hierheen,zal uiteindelijk nog wel even duren! |
|
|||
|
|||
6 maart besteld en hij is nog steeds niet verzonden door Apple?
|
|
||||
|
||||
fast shipping gedaan?
of standaard? |
|
||||
|
||||
fast shipping. bij apple.com stond shipment between 13 - 17 march, delivery 17-20 march.
dus als ze nu gaan verschepen ben ik allang blij. op de site staat als je besteld shipment 5-7 business days,dus zo gek is het niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteravond besteld en standard shipping gedaan, en hij wordt vandaag of morgen verzonden (als ie natuurlijk verzonden wordt) en het zou 2 tot 5 dagen duren voordat ie aankomt bij myus, dus dat jij minimaal een week moet wachten totdat ie verzonden wordt, vind ik wel lang
|
|
|||
|
|||
Heb een bestelling geplaatst, hoop dat alles goed afloopt
Ik heb ook gekozen voor een fast shipping maar, de iphone+showcase wordt pas 20ste geleverd! Waarom heb ik dan $11 extra betaald voor snelle verzending |
|
||||
|
||||
Ik heb gekozen voor de normale levering. Heb mijn tante gebeld, en die zei dat het daar nagenoeg niets uitmaakt, en het zonde was van die $11
Ships by: Mar 18 - Mar 20 Delivers by: Mar 20 - Mar 26 |
|
|||
|
|||
Zag juist de volgende melding voor mijn bestelling
cancelled Wanneer zou ik het opnieuw proberen? |
|
|||
|
|||
Dit staat er bij mij:
Ships by: Mar 11 - Mar 12 Delivers by: Mar 13 - Mar 18 Staat er ook een reden bij waarom 't gecanceled is? |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn bestelling vanavond om 18:28 geplaatst, en om 19:28 kreeg ik een mailtje met
Your iPhone is coming. Time to get ready Nu heb ik wel mijn tante's adres gebruikt, misschien dat dat scheelt. Ik heb gewoon betaald met mijn rabocard. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|