mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) 2. Leuker maken ze het wel met hun producten, niet makkelijker met support. Maar die refund zou ik wel eens willen krijgen, want zo kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2. Leuker maken ze het wel met hun producten, niet makkelijker met support.
Maar die refund zou ik wel eens willen krijgen, want zo kan ik niet eens een tweede poging doen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bij mij ging het de eerste keren ook mis.
Apple doet een 'check' bij je credidcard maatschappij, of het bedrag te innen is. Als ze later de bestelling annuleren,. dan zullen ze niet het geld van je creditcard afschrijven. Maar je creditcard 'reserveerd' dit bedrag wel,. na ongeveer een week is deze reservering er weer af. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze uitleg kreeg ik een keer van creditcard company |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat beperkt overigens geen nieuwe bestelling. (Tenzij je credit bij de CC minder is dan het aankoopbedrag) |
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand succesvol een iphone gekocht bij de AT&T online webshop??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een belangrijk detail trouwens wat velen niet weten. Als je een waarde van 300 dollar aangeeft en er gebeurt iets met je pakketje dan ben je verzekerd voor dat 300 dollar. |
|
|||
|
|||
Ik heb 2 vragen eigenlijk:
1: wie heeft voor het laatst succesvol een bestelling geplaatst bij de apple store via de Access Usa service? Uit de laatste berichten leid ik af dat het lek bij Apple inmiddels is gedicht....? 2: specifiek gericht aan de postbank cc houders die tot nu toe succesvol een bestelling hebben geplaatst: er staat dat jij op je ordeform je naam precies zo moet vermelden als het op je cc staat. Maar bij de postbank heb je op je cc alleen je initialen en dan je achternaam. Wat hebben jullie bij voornaam dan ingevuld. Je voornaam voluit of je initialen? Dus in het geval van 'John Henry Doe' bij apple als voornaam 'John' of voornaam 'J H' ? Want op je postbank cc staat dit aangegeven als ' J H Doe' Dit lijkt me wel relevant want je bestelling kan daardoor toch ook misgaan? Hoe hebben de andere CC houders dat gedaan? Van de andere banken bedoel ik... |
|
||||
|
||||
Net een geweigerde bestelling door Apple ontvangen. Shippingadres was myus, visa ook. Maar hebben jullie je myus adres als secondary billingadres laten toevoegen op je cc? En is dit veilig, kwestie dat myus de rekening niet volledig kan plunderen dan?
Hoe kan je nog bestellingen plaatsen, want het lijkt moeilijker te worden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist is mijn 1e iphone 16GB door MYUS geshipt. Alle andere orders komen niet door Apple heen ...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
MyUS zegt om een secundair billingadres te laten aanmaken op je visa, maar ik ben niet zeker dat dit kan in België/NL. |
|
||||
|
||||
Billing adress en verzendadres zijn idd beter identiek om je kansen op slagen te verhogen, ik heb er verleden week nog 1 besteld zonder probleem. Heb wel het worodje "Suite" weggelaten bij mijn MyUS adress...
|
|
|||
|
|||
Beide adressen zijn idd identiek, en tevens Suite weggehaald. Toch lukt het mij nu niet meer. Ik wacht even een weekje en probeer het dan weer.
|
|
|||
|
|||
Moet ik voor het billingadres nu J.Doe invullen..zo staat het tenslotte op mijn cc.Gaat apple daarmee akkoord?
Ik ga het laat in de avond proberen! bij de rabocard is niet mogelijk om een extra adres toe te voegen!! |
|
||||
|
||||
Apple heeft weer 326,- afgescheven vandaag , alleen heb wel een email gehad gisteren dat hij gecancelt was :S
nu kan ik niks meer bestellen ( en dat terwijl ik net een bedrijf heb gevonden die de 16 GB WEL zonder probs levert aan myus.. ) |
|
|||
|
|||
Welk bedrijf dan?
|
|
||||
|
||||
vind je het erg als ik dat nog ff niet vertel
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is gewoon een soort ebay..
611 dollar inclusief tax en hij is al unlocked |
|
||||
|
||||
2de maal niet toegelaten door Apple store
In combinatie met MyUS + Belgische Visakaart zien ze dus dat ik een International buyer ben. Iemand een oplossing? Waar haalt iedereen z'n iphones dan? Thanks om de info te sharen (mag ook via pm als je het hier niet wil posten hoor)... |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|