Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) bij degenen bij wie het wel gewerkt heeft, hebben jullie de simkaart pas na het installeren via cydia/installer de simkaart erin gedaan of voordat jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() bij degenen bij wie het wel gewerkt heeft, hebben jullie de simkaart pas na het installeren via cydia/installer de simkaart erin gedaan of voordat jullie yellowsn0w installeerden?
|
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook Telfort en niets werkt. PIN uitzetten, opstarten met sim erin, nogmaals invoeren van de sim..... elke keer krijg ik 'sim failure' op mijn iphone of een melding in itunes dat de sim kaart niet word ondersteund
|
|
|||
|
|||
![]() Heb het net via Cydia gedaan. Het werkt perfect !! Ik heb geprobeerd met T Mobile and 2 Vodafone simkaarten.
Nou misschien kan dat jullie helpen: een van mijn simkaart Vodafone werkte niet. Het komt doordat hij op "manual network" ingesteld was. Je moet dan je sim in een andere toestel stoppen (nokia) en de sim op "automatic network" zetten. Ook doe de hele unlock process zonder yessim or andere turbosim |
|
|||
|
|||
![]() ik krijg geen sim failure.
Ik krijg gewoon compleet geen bereik. itunes houd ook zijn mond. |
|
|||
|
|||
![]() krijg ook geen bereik, snap er niets van.
iemand met vodafone die nog meer speciale dingen heeft ingesteld of zo? |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
succes
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan het er ook aan liggen dat ik mijn iphone geactiveerd heb 'officieel' via Itunes... en dat ik misschien de activiatie had moeten hacken via een pwn-tool ofzo?
|
|
|||
|
|||
![]() Werkt met Debitel!
Fout die ik maakte: niet alleen herstarten, maar je moet compleet rebooten ( dus met home en powerbutton). 3G en Dataroaming eerst uitzetten + simpin. Vrijwel direct signaal na rebooten, daarna 3G aan en werkt!! |
|
|||
|
|||
![]() Ik krijg de hele tijd geen service...
Klopt het dat je geen applicatie hoeft te openen? Alleen maar installeren via installer of cydia? Ik heb ze allebei geprobeerd maar geen resultaat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb het in de trein gedaan naar Den Haag en het werkt prima ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() Hier werkt telfort ook niet :S
MIschien is het handig om een lijstje met providers te maken die wel werken en niet werken. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt, je hoeft geen applicatie te openen. Alleeen installeren via Cydia of installer.
|
|
|||
|
|||
![]() werkt nu
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb tot nu toe alles geprobeerd wat hier staat en zelf wat geklungeld maar het werkt nog steeds niet...sim pin is uit,3g en roaming ook maar nog steeds niets.
In iTunes kan ik ook geen muziek op de Iphone zetten of afspeellijsten maken, hij laat wet zien welke fw enz. er op zit maar kan niets erbij zetten of iets dergelijks. hoelang duurde het bij anderen die Vodafone gebruiken voor hij signaal had en hoelang in het algemeen bij jullie? |
|
|||
|
|||
![]() heren,
Reboot--> aan en uitzetten van je iphone??? |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]()