Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds geen service :S Ik probeer het van de week nog wel een keer....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds geen service :S
Ik probeer het van de week nog wel een keer. |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ok op de een of andere manier is hij nu wel begonnen met werken...probleem opgelost hier.
iedereen verder succes met unlocken, even voor wat mensen met vodafone dit is wat ik heb gedaan: - volg de guide zonder simkaart in het toestel ook tijden installatie van yellowsn0w. - zorg dat je geen pin code op de kaart hebt staan - zet je 3g en data roaming uit voor je kaart erin doet - doe als alles geinstalleerd en goed gezet is de kaart erin, pakt hij niet meteen reboot de telefoon met de home en power button. - pakt deze nog niet dan even het kaartje eruit trekken minuutje of twee wachten en kaart erin en dan zou deze het moeten doen. dit werkte bij mij na lang proberen. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
thnx |
|
|||
|
|||
![]() Hmmz ok.. ik heb via Cydia yellowsnow geinstalleerd, moet ik dan via Installer ook nog iets installeren?
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Edit: En ja hoor nu doet ie het mooi zo. Vodafone erin zitten Laatst gewijzigd door Fasty; 01-01-09 om 18:27. |
|
|||
|
|||
![]() abo...en als je even goed had gelezen had je gezien dat ik vodafone vermeld dus vodafone bij mij.
Heb ook telfort,t-mobile uitgeprobeerd net en die werkten meteen na insteken in toestel. Vodafone kaartje moet ik steeds twee keer erin doen voor hij deze pakt verder werkt alles perfect. 3G werkt goed,kan bellen dus wat mij betreft zit het voor dat gedeelte goed had wel even de vraag, Heeft een van jullie al geprobeerd om in iTunes een muziek bestand of nieuwe map op de Iphone toe te voegen? Bij mij kan ik niks op de Iphone zetten, iemand anders problemen ermee of een oplossing ervoor? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf net ook de update gedaan naar 0.9.1 en nu vind hij ineens me simkaart niet meer. Ik blijf gewoon 1 streepje zien zonder provider naam. ICCID enzo staan wel in de instellingen.
|
||||
|
||||
![]() Weet iemand een link naar de 2.2 firmware?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoe kan ik de simpincode uitschakelen..zonder dat de sim wordt herkent? kan dat alleen vanaf een andere telefoon?
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb de proces in mijn enthousiasme per ongeluk uitgevoerd met mijn T-mobile simkaart er in, het is mij wel gelukt!!!!!!!!! Ik rebootte met mijn T-mobile kaart, later haalde ik T-mobile er uit, Vodafone er in, voila! hij doet het. Mijn dank voor Dev-Team.
Bedankt jongens! Succes iedereen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee sim-pincode eraf gehaald mbv andere telefoon....
@Designer, welk proces heb je uitgevoerd? Van begin tot eind??? @ Destiny, Zou je kunnen laten weten wat je hebt gedaan (indien het werkt) |
|
||||
|
||||
![]() Ik had hem al ge"jailbreak"ed. Met QuickPwn 2.2 natuurlijk! Vandaag heb ik met Cydia de volgende source toegevoegd: yellowsn0w.com en vervolgens in Cydia yellowsn0w opgezocht en geïnstalleerd. Het gaat heel snel. Hierna heb ik mijn telefoon uitgezet. Weer aangezet. Een minuut gewacht met wisselen van de simkaart. Het is gelukt! Ik heb het geprobeerd met Vodafone en Telfort! Allebei werkt zonder problemen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog even voor de zekerheid:
2.2 is toch de recenste iPhone 3G versie hé (en dus ook de "versie" die in de winkel ligt?), dus kan ik nu een iPhone 3G laten kopen door familie in Zwitserland om hem dan probleemloos na een unlock kan gebruiken? (Als ik snel ben tenminste zodat apple niet met een nieuwe versie aankomt)? Alvast bedankt, een meer dan potentiele toekomstige iPhone aankoper die zo goed als zeker wil zijn EDIT: blijkbaar toch niet meer zo voordelig kopen in Zwitserland na het even na gekeken te hebben, 899 CHF ipv de vroegere 599 CHF voor 16Gig Laatst gewijzigd door francismi; 01-01-09 om 19:08. |
|
|||
|
|||
![]() ik zou graag iedereen in dit topic het volgende willen vragen:
Hebben jullie er ook last van als je de iphone 3g opnieuw opstart, dat je dan weer de simkaart er opnieuw in moet doen? Pakt bij een van jullie yellowsn0w de simkaart METEEN al na het opstarten? Niet bij mij. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Ok, tis misschien achterdochtig, maar stel je eens voor dat ze dat ene bitje in de firmware veranderen? Dan zit men met een firmware die niet meer gedowngrade kan worden en tevens ook niet geunlocked. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
|