Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben het volledig met je eens Marcoryn...echter... Citaat: dit bedrag voor de unlock te betalen Je betaald niet voor de unlock, er word helemaal niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben het volledig met je eens Marcoryn...echter...
Citaat:
Ook van mij een dikke -6 Mensen....kom gewoon lekker gezellig lezen op dit forum. Hier krijg je 24/7 de beste support, je moet alleen de moeite nemen om de boel even goed te lezen. Kijk!.....en dat noem ik nou klasse! goeie zaak Bako!!
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-01-09 om 20:52. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het feit dat mensen een handleiding gratis krijgen bij een ander doet niets af aan het feit dat ik er geen geld voor mag vragen. En iedereen mag daar een mening over hebben en die respecteer ik ook.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor het Dev team en de (meeste) leden van dit forum. Maar zowel het Dev team als het forum geven geen 1 op 1 support. Het blijft lezen, lezen, lezen en zie daar maar eens de juiste info uit te halen als leek. Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik er wat mee wil verdienen (en dit is echt niet DIK, zoals eerder gesteld is), dit mag een ieder afkeuren. Alleen vind ik het wel een kwalijke zaaak dat ik via de mail allerlei bedreigingen binnenkrijg van leden van dit forum. Laten we het aub normaal houden. Er zijn veel meer aanbieders van dit soort unlocks die het niet zo nauw nemen met de regels, ik wil aantonen dat ik op z'n minst mijn best doe om klanten het beste te bieden en dat ik niet te bang ben om hier een volwassen discussie over te voeren. |
|
||||
|
||||
Mocht je bedreigingen binnen krijgen via dit forum horen wij als forum leiding dit graag via de PB. We kunnen dan gepaste stappen ondernemen tegen deze forum leden. Laat dit ook een waarschuwing naar andere gebruikers zijn om wel op een normale manier met elkaar te blijven omgaan.
|
||||
|
||||
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 02-01-09 om 22:51. |
|
||||
|
||||
~laat ballonnetje op~
Laten we de vraag eens omdraaien, vraag je jezelf af of je iedere avond 2 / 3 uur voor NOP iemand anders (die je verder niet kent) wilt helpen OF dat je liever een avondje doorbrengt met je familie/vrienden. 4 of 5 man gratis helpen is prima maar op een gegeven moment kost het al je vrije tijd. En dan kan ik me voorstellen dat je er geld voor vraagt. Hiermee keur ik het niet goed dat het gebeurd, maar kan ik het me wel voorstellen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ach, hij gaat nog wel problemen krijgen hoor. Degene die denken een geunlocked telefoontje in zijn bezit te hebben komen van een koude kermis terug wanneer ze spontaan hun iphone updaten via itunes. En dan gaat hij het nog heel erg druk krijgen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Interessante theorie, dat is inderdaad een van de redenen waarom ik deze business gestart ben. Als iemand zijn kennis gratis wil delen is dit prima, als ik er geld voor wil vragen zou dit ook geen probleem mogen zijn. Ik ben hier echt dagen mee bezig, en niet alleen met de 3G unlock. Ook de "simpele" 2G unlock vraagt veel aandacht. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 02-01-09 om 23:49. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Op de blog van de website van Dev-Team staat er in de post het volgende genoteert: The application is released on a non-commerical basis. Please do not accept pirates and scummy ripoffs of this software. We license this software for single use and in a non-commerical environment (meaning you can’t charge for it). The techniques and methods used are not to be used by third party companies. We are watching you Jody…we won’t be so forgiving this time.De voorwaarde die aan de release van yellowsn0w hangt is dat je dit zeker niet in een commerciele basis aanbied en er (Ik herhaal) zeker geen geld voor vraagt. Op een van die voorwaarden en vele andere voorwaarden is de unlock voor de 3G uitgekomen, Als ik je website bekijk; merkt mij op dat je die regel aan je laars lapt. Vindt ik jammer dat je die regel aan je laars lapt. Er zitten zoveel man-uren in die unlock, op zijn minst verwacht zo'n dev-team dat je de regels accepteert. Mede omdat ze geen geld vragen voor de unlock. Volg mijn raad op; stop ermee, wordt actief member hier op het forum, help mensen, je krijgt ook nog een leuke online-vrienden kring hier en er is boordevol gezelligheid.. trust me, het zal je goed doen
|
||||
|
||||
Op persoonlijk noot.
Er staat heel duidelijk op zijn pagina: "Directe download na betaling". Ik neem aan dat dat de handleiding EN de software is. Dus hij vraagt wel degelijk geld voor de unlock software (en de handleiding) en dat was nou net niet de bedoeling De software wordt ook niet voor niks ALLEEN via Cydia en Installer verspreid. Enige andere manier wordt niet geaccepteerd door de makers van de freeware tool. Je overtreedt dus hun regels bewust. Als ik dan al die Algemene Voorwaarden lees, moet ik eigenlijk lachen. "De unlock handleidingen en de tool zijn uitvoerig getest." Door wie en wat zeg je daar eigenlijk mee . Ik snap best dat je geld vraagt voor de hulp (lees tijd) die je er in steekt. Maar pas a.u.b. je site even aan met duidelijke teksten. Lever alleen een handleiding en geef dat duidelijk aan. Daarnaast gewoon aangeven hoe mensen aan de freeware software kunnen komen, nm. via Cydia en Installer. Dat kan gewoon op de site. Hoeft niet via een handleiding of telefonisch hulp.
|
||||
|
||||
Ben het 100% met je eens scorpiosoft, hij lapt de regels bewust aan zijn laars en dat is het grootste punt waar ik me druk over kan maken. Ook de 25,00 blijf ik uitbuiterij vinden maar goed.....da's mijn persoonlijke mening.
Citaat:
Stop hier mee en kom hier op het forum helpen. Alle kennis is welkom, ook jou kennis dus! maar dan op een eerlijke manier volgens de REGELS!
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar de manier waarop het gaat kan ik persoonlijk ook niet achter staan. Laat dat duidelijk zijn.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Klein voorbeeldje ArB:
Nog niet zo gek lang geleden heb ik mensen geholpen die waren opgelicht door een meubelzaak (58 man én een deel van het personeel), wel heel iets anders maar het gaat om het voorbeeld. Ik ben daar drie kwart jaar mee bezig geweest voor deze mensen en heb daar al mijn vrije tijd in gestoken, heb er nooit een cent voor gevraagd. Ik had niet alleen de mensen die ik hielp maar ook de media (radio, tv en kranten) juristen, rechtsbijstandverzekeraars en advocaten die mijn aandacht vroegen en ook kregen. Waarom de aandacht van deze mensen? omdat niemand een poot aan de grond kreeg en ik wel. LEES: ik gebruik in mijn voorbeeld het woord 'opgelicht' maar wil duidelijk stellen dat ik unlokers niet bestempel als oplichters...laat dat duidelijk zijn. Mijn verhaaltje was alleen om een voorbeeld te geven van het aanbieden van gratis diensten. Om je vraag te beantwoorden: ja...ik heb het zelfs gedaan al was dat toen in een andere vorm.
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 03-01-09 om 01:37. Reden: toevoeging |
|
||||
|
||||
Het Dev-Team meldt op hun pagina dat ze een zekere Jody willen gaan aanpakken omdat deze hun software verkoopt. Misschien heeft dat raakvlakken met hier. Een gewaarschuwd man telt voor twee.......
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ze jagen op dit soort sukkels, vandaar Jody, die de Gaurdian zelfs misbruikte als aanbevelings referentie.
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de handleidingen gemaakt naar aanleiding van het uitvoerig testen van de tool op m'n eigen iPhone, dat noem ik uitvoerig testen. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg | Kurtaul | iPad algemeen | 0 | 18-12-10 17:57 |
iPhone lijkt weer gelocked te zijn | keers | iPhone algemeen | 14 | 16-12-07 19:58 |
|
|